• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

مدیرکل محیط زیست خوزستان : آمادگی محیط زیست خوزستان برای افزایش شاخص‌های زیست محیطی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 7969
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان – مدیرکل محیط زیست خوزستان، آمادگی این اداره کل را در راستای افزایش شاخص‌های زیست محیطی در مسجدسلیمان اعلام کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، احمدرضا لاهیجان‌زاده در جلسه و نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که از سوی مدیر اداره پایش آن اداره کل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان – مدیرکل محیط زیست خوزستان، آمادگی این اداره کل را در راستای افزایش شاخص‌های زیست محیطی در مسجدسلیمان اعلام کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، احمدرضا لاهیجان‌زاده در جلسه و نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که از سوی مدیر اداره پایش آن اداره کل و روسای محیط زیست شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، شوشتر و مسجدسلیمان همراهی می‌شد، برنامه‌ریزی دقیق به ‌منظور حفاظت از محیط زیست را امری مهم دانست و آمادگی خود و کارشناسان آن حوزه را برای ارائه راهکارها و مشورت‌های لازم برای جلوگیری از هرگونه تخریب محیط زیست و تهدید گونه‌های گیاهی و جانوری اعلام کرد.

وی ادامه داد: آیین‌نامه‌ها، قوانین و مقررات متعددی در خصوص جلوگیری از آلودگی‌های نفتی وجود دارد که می‌توان با ارتباطات دوسویه و هم‌اندیشی‌های بیشتر از این قوانین برای کاهش آسیب‌های زیست محیطی بهره گرفت.

مدیرکل محیط زیست خوزستان در حوزه محیط زیست خوزستان ضمن تقدیر از اقدامات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در صیانت از محیط زیست و اجرای پروژه‌های عام‌المفنعه، خواستار مشارکت این شرکت در تعریف پروژه‌های بیشتری با محوریت محیط زیست شد.

وی ادامه داد: احداث ایستگاه‌های زیست‌بانی، گسترش فضای سبز شهری و اطراف کارخانه‌ها، خریداری تجهیزات مقابله با بحران و همکاری با شهرداری در بحث مدیریت پسماند از اقداماتی است که با مشارکت صنعت نفت می‌تواند به افزایش شاخص‌های زیست محیطی شهرستان مسجدسلیمان منجر شود.

لاهیجان‌زاده، مقوله آموزش و برگزاری کارگاه‌های آموزشی آشنایی با محیط زیست در صنایع بالادستی را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی عکس و فیلم در سطوح مختلف کارگری، کارمندی، روسا و مدیران صنعت نفت می‌توان راهکارهای مختلف حفاظت از محیط زیست را به سادگی به افراد انتقال داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. با عرض سلام . از.اقای مدیر کل محیط زیست استان تقاضا داریم جهت احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری در مسجدسلیمان در نقطه خروجی فاضلاب از شهر اقدام کنند تا باعث الودگی اب کارون نشود تا خدمت بزرگی به مردم خوزستان بشود . انشا…

  2. باسلام . لازم است  خدمت مدیر کل عزیز عرض کنم اگه میخاد ببینه در مسجدسلیمان چه بلایی سر محیط زیست میارن زحمت بکشن و یه سری به شهر گلگیر بزنن و از نزدیک ببینن کارخانه سیمان کارون چه بلایی بر سر محیط زیبای گلگیر و کوه زیبا و پر آوازه آسماری آورده است، من واقعا متوجه نیستم که منظور دوستان از حمایت از محیط یست یعنی چی ?? آیا حمایت از محیط زیست هم فقط شعار است و بس ??? در پایان ضمن تشکر از جناب اقای مرادی ما از ایشان انتظار داریم حمایت خودشون و سایتشون را از مردم مظلوم اما با غیرت گلگیر و کوه آسماری که به عقیده من مظهر بختیاریست را داشته باشند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.