• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
2

60 درصد آلودگی هوای مسجدسلیمان ناشی از لوله‌کشی گاز غیر استاندارد است

  • کد خبر : 7966
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۳ - ۹:۴۳

باشگاه روزنام هنگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: بیش از 60 درصد آلودگی هوای شهر مسجدسلیمان ناشی از لوله‌کشی گاز غیر استاندارد و ترش است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، ابراهیم پیرامون ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با مدیرکل محیط زیست […]

باشگاه روزنام هنگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: بیش از 60 درصد آلودگی هوای شهر مسجدسلیمان ناشی از لوله‌کشی گاز غیر استاندارد و ترش است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، ابراهیم پیرامون ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با مدیرکل محیط زیست خوزستان و روسای محیط زیست شهرهای واقع در حوزه عملیاتی این شرکت گفت: اولویت و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته وزارت نفت جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه با نفت و کاهش و حذف آلاینده‌های ناشی از این اقدام است.

وی ادامه داد: ساخت کارخانه گاز و گاز مایع (NGL 1700) به‌ منظور جمع‌آوری و فرآورش گازهای همراه با نفت، خروج واحد قدیمی نمره 9 از منطقه شهری و گسترش فضای سبز درون محوطه ادارات و کارخانه‌ها و کمربند بیرونی آن‌ها از دیگر اقدامات این شرکت به ‌منظور حفاظت از محیط زیست و گسترش فضای سبز است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به وجود حوزه‌های متعدد آبی از قبیل سد بزرگ گتوند، سد دز و سد بالارود در حوزه عملیاتی این شرکت و لزوم حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی منابع آبی گفت: اگر چه فعالیت‌های مستمر صنعت نفت برای صنعت کشور حیاتی تلقی می‌شود اما توجه به حفاظت از محیط زیست و گسترش فضای سبز از مهمترین برنامه‌های این شرکت است.

وی با تاکید بر این که بیش از 60 درصد آلودگی هوای شهر مسجدسلیمان ناشی از لوله‌کشی گاز غیراستاندارد و ترش است، خاطرنشان کرد: باید با گسترش شبکه گاز استاندارد این معضل قدیمی و دردسرساز شهروندان مسجدسلیمانی برای همیشه ریشه‌کن شود و برای پیشبرد و تحقق این هدف آماده هرگونه همکاری با شرکت گاز خوزستان هستیم.

پیرامون ادامه داد: محیط زیست میراثی است متعلق به همه و طبق اصل 50 قانون اساسی همه موظف به حفاظت از آن هستیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام خدمت جناب اقای مهندس پیرامون مدیر عامل محترم…این حرفهای که جنابعالی فرمودی اهدافی رو بیان میکند که این اهداف در جهت کاهش الودگی محیط شهری و ….میباشد . لذا جنابعالی می دانی برای رسیدن به هدف نیازبه برنامه ریزی است که انشا….با درایتی که از جنابعالی سراغ داریم این برنامه ریزیها شده یا در شرف انجام است انشا…با اجرایی شدن این برنامه ها شاهد کاهش الودگیها و ایجاد کمربند سبز در اطراف مسجدسلیمان و اطراف دریاچه سد گتوند در محدوده مسجسلیمان و لالی خواهیم بود انشا…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.