• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

محبي معاون جدید آموزشی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان شد

  • کد خبر : 7963
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۳ - ۷:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه تکریم معاون سابق و معارفه معاون جدید آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر مسعود شهبازی رييس دانشگاه آزاد واحد مسجدسليمان در سخنانی گفت: مسئولیت در مکتب ما یک امانت است و سعی می کنیم از این امانت درست نگهداری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه تکریم معاون سابق و معارفه معاون جدید آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر مسعود شهبازی رييس دانشگاه آزاد واحد مسجدسليمان در سخنانی گفت: مسئولیت در مکتب ما یک امانت است و سعی می کنیم از این امانت درست نگهداری نماییم و در زمان مقرر آن را به نفر بعدی واگذار کنیم.

ایشان گفت: حسین محمدپور معاون سابق آموزشی این واحد دانشگاهی هم از جمله کسانی است که از امانت سپرده شده خوب نگهداری کرده است لذا ضمن تشکر صمیمانه از خدمات وی امیدورام در سنگرهای بعدی منشاء خدمت باشد و بتوانیم همچنان از تجربیات ایشان بهره مند شويم.

شهبازی در ادامه جلسه با معرفی محمد حسین محبی به عنوان معاون جدید آموزشی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان از ایشان به عنوان فردی متعهد، بی حاشیه، ملتزم به احکام اسلام و اهل تعامل و کارا نام برد و ي در خصوص برخی از انتظارات دیگر خود از این معاونت گفت: انتظار می رود با شروع کار معاون جدید آموزش این واحد دانشگاهی شاهد پی گیری جدی ارتقاء اعضای هیأت علمی از مربی به استادیاری، اخذ رشته های جدید و راه اندازی رشته های مجازی و بروز رسانی سیستم آموزش باشیم.

در ادامه جلسه پس از صحبت مختصر معاونین سابق و جدید آموزش، با اهداء لوح تقدیر از حسین محمد پور قدردانی و با سپردن حکم معاونت آموزش واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به محمدحسین محبی برای ایشان در این مسئولیت جدید آرزوي موفقیت شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.