• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی به عنوان مدعی العموم وارد شود

  • کد خبر : 7575
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷

مدعی العموم وارد شود و پیگیری کنند تا ببینند این ها کی هستند که هزار هزار میلیارد به بانک ها بدهکار هستند. آن هم در شرایطی که جوانان ما برای گرفتن وام ازدواج مشکل دارند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ عزت الله قاسمی: حجت السلام والمسلمین محمد صادق امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان در خطبه های […]

مدعی العموم وارد شود و پیگیری کنند تا ببینند این ها کی هستند که هزار هزار میلیارد به بانک ها بدهکار هستند. آن هم در شرایطی که جوانان ما برای گرفتن وام ازدواج مشکل دارند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ عزت الله قاسمی: حجت السلام والمسلمین محمد صادق امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان در خطبه های نمازجمعه مورخه.۹/۳/۱۳۹۳ مسجدسلیمان با اشاره به موالید پر نور و سرور پیش رو در این هفته و تبریک این ایام گفت: روز ولادت امام حسین (ع) که روز پاسدار هم می باشد را به سپاه پاسداران عزیزمان تبريك عرض مي نمايم.. وي گفت: ما اگر به یک نکته از دهها فضیلت سپاه پاسداران بخواهیم اشاره کنیم ولایت مداری آن ها می باشد که در سال های سال پس از انقلاب هیچ گاه از صراط مستقیم ولایت و امامت به معنای خاص آن (ولایت فقیه) خارج نشده اند. در هر جايی که هیج کس را توان یاری نبود سپاه وسط میدان بود و با حمایت توده های میلیونی بسیج و به لطف پروردگار بحران ها را مهار کردند. ایشان ادامه دادند: روز ولادت حضرت ابولفضل(ع) هم روزجانباز است که این روز را به جانبازان عزیزمان تبریک می گویم…

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه سخنان خود گفتند: روز پانزده خرداد را در پیش داریم. پانزده خردادی که امام نسبت به آن فوق العاده حساس بود. 15 خرداد آغاز انقلاب امام بود… روزی که مردم منسجم تر شدند و شاه رسوا شد و گروه های مذهبی متعدد جان گرفتند و ما میوه شیرین یوم الله پانزده خرداد سال ۴۲ را در بهمن ماه سال ۵۷ چیدیم. یاد امام بخیر که آنقدر پای پانزده خرداد خون دل خوردند و خدا اراده کرد در همان ۱۴ و ۱۵ خرداد امام از دار دنیا رفتند. شب رحلت امام را هرگز فراموش نمی کنیم. شب و روز دردناکی که یادمان نمی رود مردم با جگرهای سوخته به آینده انقلاب فکر می کردند… به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه خطبه ها عنوان داشتند: از قوه قضائیه می خواهیم که در مبارزه با مفاسد اقتصادی مثل همین چند هزار میلیارد بدهی ها به بانک ها منتظر دولت نماند بلکه به عنوان مدعی العموم وارد قضیه شوند. قوه قضائیه ما دلسوز و زحمت کش هستند و بدانند ملت پشت سر آن ها هستند. مدعی العموم وارد شود و پیگیری کنند تا ببینند این ها کی هستند که هزار هزار میلیارد به بانک ها بدهکار هستند. آن هم در شرایطی که جوانان ما برای گرفتن وام ازدواج مشکل دارند.

حاج اقا امینی در ادامه با اشاره به شایعات اخیر درباره آدم دزدی ها در منطقه گفتند: در این چند روزه اخیر شایعاتي شد که در اندیکا و مسجدسلیمان يكي از اين گروهها آدم ربايي كرده اند، زبان های آن ها را بریده و لب هایشان را دوخته و کشته اند. البته ریشه این مسائل در يكي از كشورهاي حوزه خليج فارس است که دو سه دختر را در حالی که باید مجازات می کردند به طرز فجیع و غیر انسانی لب هایشان را دوخته و خود دستگاه حاکمیت آن ها را کشت و خاک کرد. این موضوع با بعضی موصوعات دیگر مثل ربودن دویست دختر در کشور نیجیریه اتفاق افتاده كه موج آن در کشورمان پیچیده و تبدیل به این شایعات شده است. وي گفت مردم خيال شان راحت باشد كه اين شايعات توسط بيگانه ها براي نا امني در كشور منتشر مي شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. میلاد آقا امام حسین مبارک روز پاسدارای عزیز” روز سپاه مبارک
    حاج آقا امینی احسنتم
    برام دعا کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.