• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
0

مراسم افتتاحیه کانون فرهنگی تبلیغی هیاران ولایت برگزار شد+ تصاوير

  • کد خبر : 7567
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۹:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم افتتاحیه کانون فرهنگی تبلیغی هیاران ولایت با حضور آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی لالی، جمعی از روحانیون، اعضای شورای شهر و فعالان فرهنگی مسجدسلیمان در سالن امور تربیتی مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام عباس علی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم افتتاحیه کانون فرهنگی تبلیغی هیاران ولایت با حضور آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی لالی، جمعی از روحانیون، اعضای شورای شهر و فعالان فرهنگی مسجدسلیمان در سالن امور تربیتی مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام عباس علی رستمی نیا رئیس هیئت موسس کانون فرهنگی تبلیغی هیاران ولایت در این مراسم ضمن عرض تبریک عید مبعث گفت:به حول و قوه الهی و لبیک گویان به ندای مقام معظم رهبری در سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، کانون فرهنگی تبلیغی “هیاران ولایت” با تمرکز بر ترویج فرهنگ و ارزش های دینی، ملی و بومی تاسیس گردید.

رستمی نیا افزود:این کانون، فرهنگی، مردم نهاد،غیر جناحی و غیر انتفاعی است و وابسته به هیچ گروه و حزبی نیست و مصمم است با  لطف و عنایت خداوند و با پشتیبانی و همدلی همه برادران و خواهران حزب الله و متدین و ولایت مدار بختیاری فعالیت نماید. لذا آغاز فعالیت فرهنگی خود را در سالروز بعثت خاتم الانبیاء حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم رسما اعلام می دارد.

وی در پایان گفت: از برادران و خواهرانی که تمایل دارند با این کانون همکاری نمایند و عضو افتخاری این کانون فرهنگی گردند، دعوت می شود با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی عضویت خود را اعلام فرمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7567

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. با درود اميدوارم كه به دور از مسائل سياسي جهت خدمت به مردم مسجدسليمان موفق باشيد. يا علي

  2. درود بر حاج آقا رستمي نيا. مسجدسليمان احتياج دارد كه افراد سالمي چون شما وارد كار بشن. خدا حفظتون كنه.

  3. اميدوارم موفق باشيد. اگر چه خيلي صحبت است كه چون نزديك انتخابات شده اين كانون رو درست كردند اما من با شناختي كه از حاج آقا رستمي نيا دارم بعيد مي دانم.

  4. موفق باشيد

  5. با سلام-خدمت دوستان عزیز عرض میکنم که این کانون به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست . هدف از تشکیل این گروه فقط بررسی مشکلات فرهنگی شهر می باشد.که متأسفانه بعضی از دوستان با پخش شایعه که این کانون فقط جهت مقاصد سیاسی تشکیل شده قصد تخریب این کانون فرهنگی تبلیغی را دارند

  6. باسلام وخسته نباشید تشکر از این حرکت فرهنگی ولی در یک شهر کوچک باتوجه به اینکه امام جمعه ای فعال ومحبوب در شهرستان همچون حاج آقا امینی (دام عزه) داریم لذا از جهت حفظ وحدت همه هم که شده باید همه زیر یک پرچم آن هم پرچم ولایت باشیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.