• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

مشروح گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مسجدسليمان

  • کد خبر : 7463
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲

تشکر مي کنم از مهندس مقتدايي استاندار گرامی مان. من سابقه آشنايی پانزده ساله با ایشان دارم. من ایشان را مردی خیرخواه، مستضعف گرا و مظلوم گرا دیده ام. از عنایت ویژه ایشان و معاونان و به خصوص معاونت برنامه و بودجه استانداری نسبت به شهرستان مسجدسلیمان تشکر می کنیم. مایه خوشحالی و امیدواری است […]

تشکر مي کنم از مهندس مقتدايي استاندار گرامی مان. من سابقه آشنايی پانزده ساله با ایشان دارم. من ایشان را مردی خیرخواه، مستضعف گرا و مظلوم گرا دیده ام. از عنایت ویژه ایشان و معاونان و به خصوص معاونت برنامه و بودجه استانداری نسبت به شهرستان مسجدسلیمان تشکر می کنیم. مایه خوشحالی و امیدواری است که شخص استاندار تاکنون چندین جلسه برگزار کرده اند برای برطرف کردن مشکلات راه انداری مجدد فرودگاه مسجدسلیمان. این افتتاحیه ها مدنیت ما، شهریت ما، امید و اعتماد جامعه و ایل و تبارما را افزایش می دهد. لازم است که از ايشان تشکر کنیم و بگوئیم: مردم نجیب مسجدسلیمان مردم تشکر و فروتنی هستند.

باشگاه روزنامه تگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی: حجت السلام والمسلمین محمد صادق امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان درخطبه های نمازجمعه مورخه2/3/1393 با اشاره به در پیش بودن عید مبعث گفت: یادمی کنیم از عید بزرگ مسلمانان و مبارکباد عرض می کنیم این عید را به همه مومنین و خصوصاً همشهریان عزيزمان. ايشان ادامه دادند: البته مناسبت جانکاهی هم قبل از عيد مبعث داریم و آن شهادت یکی از اولاد پیامبر اعظم حضرت امام موسی جعفر (ع) که ما ایرانی ها مدیون همه اهل بیت به ویزه ایشان و فرزندان ارشد ایشان حضرت امام رضا(ع) و دختر برجسته او حضرت معصومه(ص) و همه سادات کاظمی و موسوی و یکی دیگر از فرزندات بزرگوارشان احمد ابن موسی (شاه چراغ) درشیراز هستيم.  به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي ادامه داد: یکی از ویژگی های تمام بختیاری ها حضور همین امام زاده های کاظمی و موسوی بوده که به دنبال امام رضا (ع) و بعد از با خبر شدن از مهمان نوازی و گشاده روئی شما و مهربانی شما آمدند در میان ما سكني گزيدند و مایه سربلندی ما شدند.

حجت السلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه عنوان داشتندانشاالله شام شهادت آقا و به نیت ايشان کنار مزار فرزندان شان در هفت شهیدان گرد هم می آئیم و نماز مغرب و عشاء را آنجا اقامه خواهیم کرد و برای حضرت سوگواری خواهیم نمود به این امید که نگاه خیرین را معطوف کنیم به مزار اولاد اقا تا این بارگاه بزرگ را که نقشه اش را دیده ام یک روزی اداره اوقاف و امورخیریه آن را تمام کند.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه ي خطبه ها فرمودند: در ایام غرور آفرین فتح خرمشهر هستیم. تبريك عرض می کنیم به همه ارتشیان و سپاهیان و یاد می کنیم از سردار کوچک مان شیر بچه سرزمین مان شهید بهنام محمدی و همه رزمندگان و سرداران شهید. ایشان ادامه دادند به دست و بازوان توانمند جوانان این مملکت در عملیاتی با رمز علی امير المومنین (ع) بود که دنیا را به شگفتی وا داشتند تا جايی که امام (ره) فرمودند: خرمشهر را خدا آزادکرد.

حجت السلام امینی در بخش ديگري از سخنان خود گفت: تشکر می کنیم از مسئولان بلند پایه هسته ای کشورمان، وزیر امور خارجه و همان طوری که رهبر عزیز کشورمان فرمودند: این ها دیپلمات های انقلابی و فرزندان این مردم هستند. واقعا” یک بار دیگر سربلند از این آزمایش بیرون آمدند و رفتند پای میز مذاکره نشستند با پنچ خط قرمز در حالی که کشورهای 1+5 با گستاخی می خواستند این 5 مورد خطوط قرمز ما را نادیده بگیرندو فکر می کردند وزیر خارجه ما تعارف می کند اما وقتی جدی به آن ها برخورد شد و گروه ایرانی میز مذاکره را ترک نمودند حقیقتاً یک بار دیگر غرور اسلامی ملت ما را برانگیخته کردند و موجی از شادی ایجاد نمودند که فرزندان این مملکت از هر سلیقه و حزبی باشند از آرمان های اصلی نظام کوتاه نمی آیند و حال وظیفه ما می باشد که از آن ها تشکر کنیم. درست است که آن ها در ظاهر بدون هیچ دست آوردی برگشتند اما آقای ظریف گفتند دست آوردشان این بوده که آن ها فهمیدند ما روی اصول مان سخت ایستاده ایم.

امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به حمایت های استاندار محترم خوزستان در برطرف کردن مشکلات شهرستان مسجدسلیمان عنوان داشتند: وظیفه دارم تشکر کنم از استاندار گرامی مان. البته قبلاً هم عرض کرده ام که من سابقه آشنايی پانزده ساله با ایشان دارم.خصوصا” در دوره قبل که ایشان استاندار خوزستان بوده اند ارتباط کاری داشته ایم. ایشان را مردی خیرخواه و مستضعف گرا و مظلوم گرا دیده ایم. از عنایت ویژه ایشان و معاونان و به خصوص معاونت برنامه و بودجه استانداری نسبت به شهرستان مسجدسلیمان تشکر می کنیم. خبرهای خوبی از اهتمام ویژه ایشان به منطقه داریم كه یکی از آن ها چون به نوعی علنی شده بگویم. البته ایشان این نظر رادارند که اول کار را شروع یا به یک مرحله ای برسانند تا بعد عنوان بشود ولی چون در بعضی ازسایت ها مطرح شده است می گوئیم که مایه خوشحالی و امیدواری است که شخص استاندار تا کنون چندین جلسه برگزار کرده اند برای برطرف کردن مشکلات راه انداری مجدد اولین فرودگاه ایران و منطقه که در مسجدسلیمان است. این افتتاحیه ها مدنیت ما، شهریت ما، امید و اعتماد جامعه و ایل و تبارما را افزایش می دهد. از این که هر ده روز یک جلسه برای رفع موانع راه اندازی مجدد فرودگاه مسجدسلیمان می گیرند لازم است که از ايشان تشکر کنیم و بگوئیم: ملت نجیب مسجدسلیمانی ما ملت تشکر و فروتنی هستند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امام جمعه مسجدسلیمان ادامه دادند: بحث کارخانه آلومینیوم هم زیر نظر مستقیم ایشان و فرماندار و نماینده محترم و همه آن هائی که علاقمند هستند به مردم مسجدسلیمان،لالی و اندیکا دارد پیگیری می شود. البته انشاالله با برطرف شدن قسمتی دیگر از مشکلات با همت و پیگیری این بزرگواران این کار به سرانجام خواهدرسید، البته بنده هم به سهم خود از مدیر عامل پتروشیمی که خودش از ایل و تبارمان است تقاضا دارم و خواهش می کنم که یک مقداری مساعدت خود را بیشتر از گذشته کند چون یک بخشی از این مسائل مربوط به پتروشیمی می شود. ایشان ادامه دادند: انشاالله در چندسال آینده به روزی برسیم که به فضل پروردگار ایجاد این بیست، سی هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم، مسجدسلیمان را به یک عسلویه کوچک مبدل کند.

امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به بلند مرتبه سازی های ساختمانی که چند سالی است در مسجدسلیمان با سرعت در حال رشد است گفت: به سهم خودم هشدار می دهم به همه مسئولان و دلسوران راجع به ساخت و سازها و برج سازی ها در سطح شهر. تا اینجا خیلی خوب بوده اما مایل هستم بگویم که آیا این برج سازی ها قایتی دارد. آیا نقشه راهی دارد. آیا حریم خانواده ها را در نظر دارید. فرهنگ بختیاری و ایرانی ما این اجازه را نمی دهد که این قدر بر خانه های اطراف خود مسلط باشیم. باید یک حد و مرزی داشته باشیم. لذا لازم بود که این تگرانی خود را اعلام کنیم. البته ساخت و ساز باعث رونق اقتصادی درآمدزائی و امید می شود این بحث سر جای خود اما این مسائل هم در جای خود باید پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در پایان خطبه های نمازجمعه عنوان داشتند: مسجدسلیمان نیاز دارد به همدلی و همگرائی. الحمدلله حاشیه سازی ها خیلی کم شده است. مسجدسلیمان در بعد بصیرت و فرهنگ اوج گرفته است. ما الآن جند سال است که آرامش داریم. ضمن تعامل و ارتباط سازنده و دامن زدن به این فضاء نرویم به دنبال مسائلی که خیلی زود هنگام است. خبرگان چه بشود،مجلس چه بشود، رئیس جمهور چه بشود. حال را نگاه کنیم و دست به دست همدیگر بدهیم. هر کس در هر جايی کاری سازنده انجام دهد به او احسن بگوئیم. و انشاالله که پایبند باشیم به قانون و اخلاق و اگر در مسجدسلیمان همین قانون گرائی و اخلاق را ادامه دهیم انشاالله به قله پر افتخار سعادت و سربلندی خواهیم رسید…

مسجدسلیمان هیچ چیزی به جز آبادانی و سر بلندی ایران را نمی خواهد و من به سهم خودم به عنوان یک طلبه عرض می کنم که همه و همه دست به دست هم بدهیم حول محور قانون و اخلاق و مردم و حرکت رو به جلو برای ساختن یک مسجدسلیمان زیبا .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. 20سال پیش این چنین بحثهای ساختمانی نیز در تهران مطرح شد ولی آقایان بدانند مردم جای زندگی میخواهندوچقدر خوب بود از رونق دادن آن بحث می شداز زمان شروع ان در این شهر مشاهده کنید که چقدر به پایین امدن آمار بیکاری کمک نموده است

  2. از زمان شروع ساخت وسازدر این شهر مشاهده کنید که چقدر به پایین امدن آمار بیکاری کمک نموده است

  3. آقاي محمد عزيز هر چيزي بايد بر روي يك اصولي كار شود. شما نگاه كنيد ساخت و ساز هاي غير مجاز چه بلايي سر شهر آورده است. اين كه فقط مشكل بيكاري حل بشه كه نمي شه دليل. داريم ميشيم مث تهران و شهرهاي بزرگ كه ديگه همسايه با همسايه سلام و عليك نمي كنه . هيچ كس راحت نيست تو حياط خونش بياد چون يه نامحرمي از بالاسر برش تسلط داره .اگه نظارت بر نوع ساخت و سازها بشه از لحاظ مهندسي هيچ ايرادي نداره برن 10 طبقه بسازن …

  4. درود بر حاج آقا اميني عزيز. اين نشان مي دهد كه شما كار خوب را مي بينيد و فارغ از ديدگاههاي سياسي براي كار خوب اجر مي گذاريد. اين طرز تفكر خوشحالم كرد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.