• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
0

بهزاد غلامپور: نبايد مکوندي‌ها را ساده از دست بدهيم

  • کد خبر : 7419
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴

مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس گفت: متأسفانه هميشه در ورزش‌مان شعار مي‌دهيم، آقايان مسئول در نفت مسجدسليمان مگر نمي‌گفتيد از جوانان بايد حمايت کرد؟ باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهزاد غلامپور در خصوص تغييرات در کادر فني نفت مسجدسليمان اظهار داشت: واقعاً‌ من نمي‌دانم مربي‌اي که با دردسر تيم خود را به ليگ برتر آورده چرا بايد اين […]

مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس گفت: متأسفانه هميشه در ورزش‌مان شعار مي‌دهيم، آقايان مسئول در نفت مسجدسليمان مگر نمي‌گفتيد از جوانان بايد حمايت کرد؟

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهزاد غلامپور در خصوص تغييرات در کادر فني نفت مسجدسليمان اظهار داشت: واقعاً‌ من نمي‌دانم مربي‌اي که با دردسر تيم خود را به ليگ برتر آورده چرا بايد اين قدر ساده تغيير کند و جاي خود را به کسان ديگري بدهد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي افزود: آقاياني که در نفت مسجدسليمان هستيد، مگر نمي‌گفتيد بايد از جوانان حمايت کنيد؟ پس چرا خودتان در عمل اين موضوع را رعايت نمي‌کنيد و همه چيز را فقط در حد شعار گفته‌ايد؟

مکوندي براي نفت مسجدسليمان زحمات زيادي کشيده و واقعاً‌ بي‌انصافي است که او را اين طور ساده کنار بگذارند. غلامپور ادامه داد: ما بايد قدر مربياني مانند مکوندي را بدانيم تا مربيان جوان بتوانند در ليگ برتر عرض اندام کنند. با کارهايي که انجام مي‌دهيم فوتبال ما دچار مشکل مي‌شود و قطعاً جوانان هم ديگر ميلي به حضور در تيم‌ها و آوردن آن ها به ليگ برتر نخواهند داشت. من اميدوارم مربيان نفت مسجدسليمان بيشتر دقت کنند و از سرمايه‌هايي مانند مکوندي به سادگي نگذرند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.