• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
2

فرماندار مسجدسليمان در نشست با اصحاب رسانه: سال 93 سال تحول مسجدسليمان خواهد بود

  • کد خبر : 7386
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

انتقال آلومينيوم سازي به خرمشهر هيچ وجه  چيزي صحت ندارد/ 6 خرداد شركت چيني ها به مسجدسليمان خواهد آمد  وعمليات ساخت كارخانه آغاز خواهد شد/  معاون وزير بهداشت و مدير كل مسكن و شهرسازي قول داده اند در سال 93  بيمارستان نمره 2 افتتاح شود. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/سحر طاهري: نشست صميممي اصحاب رسانه با […]

انتقال آلومينيوم سازي به خرمشهر هيچ وجه  چيزي صحت ندارد/ 6 خرداد شركت چيني ها به مسجدسليمان خواهد آمد  وعمليات ساخت كارخانه آغاز خواهد شد/  معاون وزير بهداشت و مدير كل مسكن و شهرسازي قول داده اند در سال 93  بيمارستان نمره 2 افتتاح شود.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/سحر طاهري: نشست صميممي اصحاب رسانه با مهندس گورويي فرماندار مسجدسليمان در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار گرديد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه جلال آستركي رييس جديد روابط عمومي فرمانداري مسجدسليمان ضمن خير مقدم به اصحاب رسانه ابراز اميدواري كرد تعامل خوبي بين اصحاب رسانه و روابط عمومي فرمانداري مسجدسليمان برقرار شود. پس از آن فرماندار مسجدسليمان ضمن خير مقدم به حاضرين گفت: اعتقاد ما به رسانه يك اعتقاد قلبي ست، رسانه ها چشمان بيدار جامعه هستند. رسانه ها علاوه بر آن كه از حقوق مردم دفاع مي كنند مي توانند كمك خوبي براي مسئولين باشند. وي گفت: گاهي رسانه ها چيزهايي را مي بينند كه ما در شلوغي كار نديده ايم .بناي كار من از روز اول همدلي به منظور رسيدن به هم افزايي بوده است و خداوند را شاكرم كه تا حدود زيادي به اين هدف رسيده ام.

مهندس گورويي اظهار داشت: به لطف خداوند فضا براي كار كردن همه ي مسئولين فراهم شده است و انتظار من از رسانه ها اين است تا ما را در اين مسير ياري دهند. ايشان ادامه داد: در مسجدسليمان هم آدم هاي بزرگي وجود دارد و هم اين كه اين شهر از ثروت خوبي بهرمند است فقط بايد حواسمان باشد وارد مسائل حاشيه اي نشويم. ايشان گفت: رسانه ها بايد نقد سازنده كنند. شما بايد از مسئولين بخواهيد كار كنند و آنان را به نقد بكشيد كه بي شك همه از نقد سازنده استقبال مي كنند.

ايشان در بخش ديگري از سخنان خود گفتند: بايد به مردم اميد داد اما نه اميد واهي و من اين نويد را به مردم شريف مسجدسليمان مي دهم با توجه به اعتبارات جذب شده در سال 93 سال تحول مسجدسليمان خواهد بود. همه ي مسئولين شهرستان و استان مثل مهندس مقتدايي استاندار محترم خوزستان دكتر جليلي نماينده محترم مردم در مجس شوراي اسلامي، حضرت حجت الله اميني امام جمعه محترم و … دارند تلاش مي كنند تا انشالله امسال سال خوبي براي مسجدسليمان رقم بخورد. وي در ارتباط با فرودگاه مسجدسليمان گفتند: در جلسه ای که در استانداری خوزستان و با حضور مهندس مقتدایی استاندار محترم خوزستان، مهندس صفاری مدیرکل فرودگاهای خوزستان، جمعی از مدیر کل های استان و مسئولین نفت برگزار شد مقرر گردید در ده روز آینده بررسي هاي لازم براي اخذ مجوزها صورت بگيرد و انشالله در سریع ترین زمان ممکن فرودگاه مسجدسلیمان راه اندازی شود.

مهندس گورویی با تشکر از تمامی کسانی که برای حل مشکل فرودگاه اقدام کرده اند گفت: با راه اندازی این فرودگاه که اولین فرودگاه ایران نیز می باشد قطعاً در آینده شاهد روزهای بهتری برای مسجدسلیمان خواهیم بود. ايشان بهسازی ترمینال قرودگاه، تخصیص خودروی فوم‌پاش، احداث مرکز سوختگیری، تجهیز سالن ترمینال به دو دستگاه بازرسی ایکس‌ری و گیت‌وی، اختصاص خودرو جهت جابجایی مسافران در محوطه ایرساید، تامین تجهیزات فرودگاهی برای سرویس‌دهی مناسب به هواپیما را مهم ترین مشکلات موجود برای راه اندازی فرودگاه ذکر نمود و گفت: با همت جمعي تمامي مسئولين در آینده ای بسیار نزدیک انشالله شاهد بازگشایی فرودگاه مسجدسلیمان خواهيم بود. ايشان همچنين در پاسخ به سوال خبرنگار سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان كه از او در ارتباط با شايعات اخير مربوط به جابجايي شركت آلومينيوم از مسجدسليمان به خرمشهر پرسيد گفت: به هيچ وجه چنين چيزي صحت ندارد و به لطف خداوند شركت آلومينيوم در مسجدسليمان خواهد ماند و آناني كه چنين بحث هايي را مطرح مي كنند قطعا هدفشان براي تشويش اذهان عمومي ست و اگر طرح چنين شايعاتي عامدانه باشد قابل پيگيري ست.

وي در ارتباط با شركت پتروشيمي نيز گفتند:6 خرداد شركت چيني ها به مسجدسليمان خواهد آمد و زمين را تحويل خواهند گرفت و انشالله عمليات ساخت كارخانه آغاز خواهد شد. در ارتباط با بحث پتروشيمي و جذب نيرو نيز از طرف فرمانداري كارگروهي تشكيل شده است تا تمامي نيروها را از خود شهرستان جذب كنيم مگر نيروهاي متخصصي كه در شهر وجود نداشته باشد اما براي كاهش نرخ بيكاري در مسجدسليمان دولت مصمم است كه اكثريت نيروها،نيروهاي بومي باشد.

فرماندار مسجدسليمان در ارتباط با وضعيت مناطق آلوده گفتند: آخرين خبري كه داشتيم اين است براي جابجايي مناطق آلوده يك سري نواقصي وجود داشته كه رفع شده است. حدود 180 خانواده مراحل اداري خود را طي كرده و انشالله به زودي در خانه ها مستقر خواهند شد. ايشان در ارتباط با كارخانه سيمان و آلودگي هايي كه به وجود آورده است گفتند: بنده نامه اي به مدير كل محيط زيست نوشته و به آنها اخطار زيست محيطي دادم و آن ها متعهد شده اند طي يك ماه آينده فيبر تصفيه كار بگذارند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ايشان در ارتباط با بيمارستان نمره دو و زمان افتتاح آن گفتند: من با معاون وزير بهداشت و مدير كل مسكن و شهرسازي صحبت كرده ام و آن ها قول داده اند در سال 93 اين بيمارستان افتتاح شود. مهندس گورويي در ارتباط با ساخت استاديوم ورزشي در مسجدسليمان گفتند: بحث استاديوم جديد در دستور كار دولت قرار دارد اما در حال حاضر با دستور استاندار محترم كميته ي ويژه اي در بالاترين سطح با مسئوليت فرماندار تشكيل شده تا روند بهسازي ورزشگاه شهيد بهنام محمدي و آماده سازي تمامي زير ساخت ها براي ميزباني تيم فوتبال نفت محيا گردد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ايشان همچنين در بخش ديگري از سخنان خود گفتند: طرحي را در دست تهيه داريم كه بازارچه خود اشتغالي را در ورودي شهرستان ايجاد كنيم. مي خواهيم در آنجا هم يك كار فرهنگي انجام دهيم و هم سوغات مسجدسليمان را هم معرفي كنيم و انشالله با حل مشكل زمين آن عمليات اجراي اش را در همين سال 93 آغاز خواهيم كرد. وي در پايان سخنان خود ابراز اميدواري كرد اصحاب رسانه مثل هميشه تعامل خوب خود را با فرمانداري حفظ و اين نشست هاي مطبوعاتي به صورت مداوم ادامه داشته باشد.

در حاشيه:

هوشنگ فرجي خبرنگاران روزنامه ايران گفت: نماد درخشت خشكيده در فلكه بانك ملي نماد مسجدسليمان است و گنجشك در حال پرواز هم نماد مردمي ست كه دارند از شهر مهاجرت مي كنند. وي پيشنهاد داد كه اين تنديس برداشته شود.

فرماندار مسجدسليمان گفت: بحث جاده ميان بر مسجدسليمان- اهواز از اولويت خارج شده بود اما با تلاش هاي مسئولين شهرستان و استان مجدداً دارد در اولويت قرار داده مي شود.

فرماندار مسجدسليمان پيشنهاد داد در صورتي كه اصحاب رسانه صلاح بدانند در نشست هاي مطبوعاتي آينده هر مسئولي كه از او پرسشي دارند را به جلسات دعوت كنند تا پاسخگوي سؤالات باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. خسته نباشيد. خيلي اميدوار كننده است ولي كاش تا واقعيت پيش رود. طبيعي ترين حق مردم آسايش است كه سالهاست از مسجدسليمان دور است. جناب گورويي بعد از خدا چشم ما به شما اميدوار است

  2. دورد بر فرماندار پرتلاش مسجدسليمان. انصافا نور اميد را در شهر زنده كردي. علي يارت.

  3. درود و خسته نباشيد جناب اقاي گرويي فرماندار پر تلاش شهر مسجد سليمان سه چهار مطلب راخوانده ام اين 180 واحد منازل كه گفتي بزودي زود به مردم واگذار ميشوند اولين كار انجام بدهيد تا مردم اميد واري بيشتري پيدا كنند به حرف هاي جنابعالي و اينشاله پروژه هاي بعد به خواست و همت مردم درست ميشوند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.