• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

توضيحات مشاور مطبوعاتي دكتر اسماعيل جليلي در ارتباط با اتفاقات اخير

  • کد خبر : 7124
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

واقعيت اين است نشست 5 شنبه شب نشست با هنرمندان بوده نه يك نشست مطبوعاتي و تماسي كه با اصحاب رسانه گرفته شده است براي پوشش خبري اين نشست بوده اما گويا اشتباهاً به دوستان خبرنگار اعلام شده است كه اين يك نشست مطبوعاتي ست كه همين موضوع باعث سوء تفاهم و آزردگي دوستان گرديد. […]

واقعيت اين است نشست 5 شنبه شب نشست با هنرمندان بوده نه يك نشست مطبوعاتي و تماسي كه با اصحاب رسانه گرفته شده است براي پوشش خبري اين نشست بوده اما گويا اشتباهاً به دوستان خبرنگار اعلام شده است كه اين يك نشست مطبوعاتي ست كه همين موضوع باعث سوء تفاهم و آزردگي دوستان گرديد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در پي انتشار مطلبي با عنوان «جناب دكتر از شما گله منديم» به قلم سعيد مرادي كه در سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان منتشر گرديد غلامرضا جليلي نيا مشاور مطبوعاتي دكتر اسماعيل جليلي در تماسي با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت:

انتقاد حق اصحاب رسانه و مطبوعات است و دكتر جليلي نيز از انتقادات سازنده استقبال مي كند. وي گفت: آمار نشان مي دهد كه دكتر جليلي بيشترين ارتباط را با اصحاب رسانه داشته است و طي اين مدت 20ماهه دو جلسه با اصحاب رسانه در مسجدسليمان برگزار شده است كه اولين آن در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و نشست دوم در قالب نشست با هنرمندان و اهالي رسانه در فرهنگ سراي جوان بوده است. وي ادامه داد:

همچنين آقاي جليلي دو نشست مطبوعاتي با رسانه هاي استان كه نمايندگانشان در مسجدسليمان نيز حضور دارند در اهواز برگزار كرده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مشاور مطبوعاتي دكتر جليلي در ارتباط با اتفاقات پيش آمده در فرهنگسراي جوان كه باعث آزردگي تعدادي از اصحاب رسانه گرديده است گفت:

بنده از همه همكاران خودم عذرخواهي مي كنم. واقعيت اين است نشست 5 شنبه شب نشست با هنرمندان بوده نه يك نشست مطبوعاتي و تماسي كه با اصحاب رسانه گرفته شده است براي پوشش خبري اين نشست بوده اما گويا اشتباهاً به دوستان خبرنگار اعلام شده است كه اين يك نشست مطبوعاتي ست كه همين موضوع باعث سوء تفاهم و آزردگي دوستان گرديد. ايشان در ارتباط با گلايه اي كه از برخورد راننده دكتر جليلي شده است گفتند: با صحبتي كه با ايشان داشتيم ايشان گفته اند: بنده به هيچ وجه به اهالي رسانه اهانتي نكرده ام بلكه در آن جمع كسي حضور داشت كه خبرنگار نبوده و صحبت هايي تخريب آميز مي كرده كه من نيز به ايشان تذكري دوستانه دادم.

وي گفت: انشالله در اولين سفر نماينده محترم به شهرستان كه احتمالاً دو هفته ديگر مي باشد قرار است كنفرانس مطبوعاتي در دفتر نماينده محترم برگزار شود كه روز و ساعت آن به دوستان اطلاع رساني خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 13
  1. جناب جليلي من به عنوان خبرنگار اين گونه نشست ها را به عنوان نشست مطبوعاتي قبول ندارم.دكتر شهر خودش را مي گذارد مي رود در اهواز نشست مطبوعاتي مي گذارد؟
    راننده دكتر يكي را اشتباه گرفت يا همه را؟! اين توضيح قابل قبولي براي من نيست

  2. باز هم توجيه باز هم توضيح!!!!

  3. در زبان عامیانه به این برخورد میگویند “ماله کشی” دوست عزیز – برای شعور اصحاب رسانه و مردم ارزش قائل شوید و با این سخنان توجیحگرانه ضمن توهین به شعور مردم ، سعی در پاک کردن صورت مسئله نکنید ، بخدا مردم فهیم تر و آگاه تر از آنند که فکر میکنید!

  4. آقای علیپور؛همان دکتررضایی بهتراست که سال به سال هیچ محلی به مسجدسلیمان نمی گذاشت؛چه رسدبه خبرنگاران محترم…

  5. آقاي جليلي عزيز زحمات شما بر هيچكس پوشيده نيست. چه زماني كه در مسجدسليمان بوديد و چه زماني كه به اهواز رفتيد سعي كرده ايد ارتباطات تان را با بچه هاي رسانه حفظ كنيد از اين بابت به نوبه خودم كه دستي بر قلم دارد سپاسگزارم. آقاي جليلي شما مي توانيد واسطه خوبي بين اهالي رسانه شهرستان و آقاي دكتر جليلي باشيد اين انتظار مي رود كه تلاشتان را بيشتر كنيد و اجازه ندهيد اطلاعات نادرست به دكتر بدهند. من در آن جلسه حضور داشتم و احساس مي كنم دكتر جليلي از برنامه نشست خبري اطلاعي نداشت. بايد تحقيق كرد و ديد اين ناهماهنگي چگونه پيش آمده است كه باعث رنجش دوستان عزيز مطبوعاتي مان شده است.

  6. غلام جان ارتباطت را با بچه ها بيشتر كن… خودت مطبوعاتي هستي و بهتر ميداني اهالي رسانه در مسجدسليمان حرف اول را در استان مي زنند. من خودم در آن جلسه نبودم اما از دوستان معتمد فهميدم كه برخورد آقاي ….. برخورد مناسبي نبود و كلماتي كه او به كار برده است كلمات جالبي نبوده . به هر حال دستت درد نكند براي اين كه با صداقت حرف زدي مثل هميشه. زنده باشي.

  7. آقايان خواهشي كه دارم اين است سعي كنيم در كامنت هايمان از الفاظ مودبانه تري استفاده كنيم. اين موضوع يك سوء تفاهمي ست كه پيش آمده و بهتر است با تعامل اين سوءتفاهم ها برطرف شود. به اعتقاد من نقش اداره ارشاد در برقراري اين تعامل مي تواند خيلي موثر باشد.

  8. سلام .
    اهالی رسانه خداقوت

  9. ما که رفتیم پاکسازی محیط زیست همه خبرشون زدن از فارس و ایسنا گرفته تا خوز نیوز جز بچه های خودمون منم باید گله کنم از شما که خبر پاکسازی محیط زیستی رو نزدی آقا سعید جان

  10. درود بر حسين عزيز حق با شماست دوست عزيز كوتاهي از من بود.

  11. سلام از صحبت های دوست عزیز آقای جلیلی نیا مشاور دکتر جلیلی که خود از روزنامه نگاران مطرح استان است، سپاسگذارم که خیلی منطقی گله ی دوستان را پاسخ گفتید.امیدوارم با حضور شخص شما دیگر شاهد چنین سو تفاهم هاو ناهماهنگی هایی در برنامه کاری دکتر جلیلی نباشیم .

  12. آقاي مسجدسليماني فرموديد اميدوارم با حضور شخص شما(آقاي جليلي) دیگر شاهد چنین سو تفاهم هاو ناهماهنگی هایی در برنامه کاری دکتر جلیلی نباشیم. سوالي كه پيش آمد اين است كه مگر طي اين دو سال ايشون حضور نداشته اند!!

  13. بله ایشان در جلساتی که با مطبوعات ورسانه ها برگزار گردیده حضور داشته اند ومشکلی هم پیش نیامده وبی احترامی هم به کسی نشده است.ولی این جلسه ،جلسه نشست مطبوعاتی نبوده است که ایشان حضور داشته باشند وامیدوارم ایشان با تعامل با اداره ارشاد باعث همدلی ونزدیکی مطبوعات با نماینده محترم شود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.