• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

بهروز مکوندی: شاید با مظلومی، جلالی و مربیان دیگر مذاکره کرده باشند!

  • کد خبر : 7013
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۷:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال مسجدسلمان تاکید کرد که مسئولان باشگاه هنوز برای فصل آینده مذاکره‌ای با او انجام نداده‌اند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان بهروز مکوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد شرایطش برای فصل بعد گفت: باشگاه هنوز با من صحبت جدی نداشته و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال مسجدسلمان تاکید کرد که مسئولان باشگاه هنوز برای فصل آینده مذاکره‌ای با او انجام نداده‌اند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان بهروز مکوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد شرایطش برای فصل بعد گفت: باشگاه هنوز با من صحبت جدی نداشته و هنوز چیزی مشخص نیست. آن ها در حال حاضر مشغول برطرف کردن مشکل ورزشگاه و به دنبال راهکار برای تبدیل باشگاه به موسسه فرهنگی – ورزشی هستند تا بعد از آن در مورد کادرفنی و بازیکنان تصمیم بگیرند. تا به امروز بحثی در مورد وضعیت من برای فصل بعد صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا خبر دارید باشگاه نفت مسجد سلیمان با مجید جلالی و پرویز مظلومی مذاکره کرده است؟»، افزود: من از این موضوع بی‌اطلاع هستم ولی شاید با این دو نفر و مربیان دیگر مذاکره کرده باشند. این حق باشگاه است که به فکر مربی باشد و من ناراحت نیستم. البته دوست دارم همچنان در این تیم مربیگری کنم ولی اگر نشد به کارم در تیم دیگر ادامه خواهم داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. در هر حالت دوستت داریم آقا بهروز… و موفقعیت روز افزون از خداوند سبحان برایت داریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.