• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
0

رییس شورای شهر مسجدسلیمان: با تصمیم اعضای شورای شهر تنها بازیکنان و کادر مربیان پاداش خواهند گرفت

  • کد خبر : 6969
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۸:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پس از انتشار مطلبی با عنوان« برای تنویر افکار عمومی، شورای شهر لیست پاداش گیرندگان نفت را منتشر کند» که در روز جمعه 93/1/29 در سایت خبری باشگاه روزنامه نگارن مسجدسلیمان منتشر شد و در آن آمده بود در لیستی که در اختیار سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران قرار گرفته است […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پس از انتشار مطلبی با عنوان« برای تنویر افکار عمومی، شورای شهر لیست پاداش گیرندگان نفت را منتشر کند» که در روز جمعه 93/1/29 در سایت خبری باشگاه روزنامه نگارن مسجدسلیمان منتشر شد و در آن آمده بود در لیستی که در اختیار سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران قرار گرفته است مبلغ 42 میلیون پاداش از سوی شورای محترم شهر برای صعود تیم فوتبال نفت در نظر گرفته شده است و نام افرادی خارج از کادر مربیان و بازیکنان در این لیست به چشم می خورد…  و بازتابی که به همراه داشت صبح امروز حسن کاظمی نیا رییس و سخنگوی شورای محترم شهر مسجدسلیمان در گفتگویی با خبرنگار سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از حذف این اسامی از لیست دریافت کنندگان این پاداش خبر داد. وی گفت:

با تصمیمی که اعضای محترم شورای شهر گرفته اند تنها بازیکنان و کادر مربیان از این پاداش بهره مند خواهند شد و انشالله طی مراسمی با حضور خبرنگاران و با نظر بهروز مکوندی سرمربی محترم تیم فوتبال نفت این پاداش ها پرداخت خواهد شد.  به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان رییس شورای شهر مسجدسلیمان ضمن تبریک مجدد به خاطر صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد با تمهیداتی که اندیشیده خواهد شد تیم نفت حضوری پر قدرت در لیگ آینده داشته باشد و مسئولین نفت نیز بتوانند شرایط مورد نظر فدراسیون فوتبال را برای میزبانی مهیا سازند. سخنگوی شورای شهر مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت:

فاز اول عوارض شرکت نفت که تاکنون به شهرداری پرداخت نشده است به مبلغ 316میلیارد تومان در تاریخ 1/1/1393 و طی نامه ای به مدیر عامل محترم شرکت نفت ابلاغ شده است. در فاز دوم  بررسی طول متراژ لوله های نفت و گاز در قطع شهر و حریم و محدوده راه شهر است که بزودی محاسبه و ابلاغ خواهد شد و فاز سوم نیز لایحه پتروشیمی گازی است که این هم تاکنون استیفا نشده است. کاظمی نیا در پایان سخنان خود گفت: اعضای شورا با جدیت پیگیر حقوق مردم مسجدسلیمان هستند و اجازه نخواهیم داد ذره ای از حقوق مردم پایمال شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. به نظر من اين يك پوئن مثبت براي شوراي شهر مسجدسليمان است كه وقتي صداي مردم را شنيدند و متوجه شدند مردم مخالف اين حركت آن هاست به نظر آنان احترام گذاشتند. بايد همانگونه كه انتقاد مي شود كارهاي مثبت اعضاي شورا را هم ديد. همچنين از شما جناب مرادي نيز تشكر مي كنم كه رسالت تان را به خوبي انجانم داديد.

  2. شجاعت دارند . با مردم خودشان را یکی می دانند . نشانه های قوت این شوراست . خدا را شکر تا اینجا در انتخابم اشتباه نکردم .

  3. خداوكيلي من هم خوشحال شدم كه اعضاي شورا چنين تصميمي را گرفتند. دستشون درد نكنه…

  4. درود بر دست اندركاران باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- خدا قوت. آقاي مرادي انصافا سايت تاثيرگذاري داريد. لطفا در ارتباط با آقاي………… و ………………. كه از نزديكان عضو محترم شورا هستند و خارج از ضوابط به استخدام شهرداري در آمدند هم تحقيقاتي انجام بدهيد. با تحقيق در مورد ايشان زمان انتخابات شورا متوجه دست هاي پشت پرده خواهيد شد…. سوالم اين است فرق ايشان با جوانان ديگري كه مدت هاست مداركشان را براي استخدام به شهرداري تحويل داده اند چيست؟ مجددا از زحمات شما تشكر مي كنم.

  5. شرکت نفت چندین و چند رقم 500 میلیاردی و بیشتر برای کمک به تکمیل مترو و جاده های تهران اختصاص داده.
    آخه چقدر تبعیض؟ چرا شرکت نفت عوارض آلودگی و …. را به مردم مسجدسلیمان نمی پردازد؟
    مگر خون تهرانی ها قرمزتر از ماست؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.