• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

موزه گنجینه نفت یک قدم دیگر به اتمام نزدیک تر شد

  • کد خبر : 6966
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۶:۰۳

شرایط و وضعیت ساختمان موزه گنجینه نفت مسجدسلیمان با حضور کارشناسان و طراحان این سایت بررسی شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، هیأت کارشناسان اداره کل روابط عمومی وزارت نفت و مهندسان مشاور این سایت ظهر دیروز با حضور در […]

شرایط و وضعیت ساختمان موزه گنجینه نفت مسجدسلیمان با حضور کارشناسان و طراحان این سایت بررسی شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، هیأت کارشناسان اداره کل روابط عمومی وزارت نفت و مهندسان مشاور این سایت ظهر دیروز با حضور در این شهر شرایط پیشرفت فیزیکی و اجرایی این سایت را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید یک روزه، آقایان دکتر سیروس باور و دکتر فرخ باور طراحان این سایت با حضور در شهر مسجدسلیمان از بخش های مختلف گنجینه نفت شامل چاه شماره یک، چشمه های نفتی، کارخانه تولید برق، کارخانه گوگرد سازی، کارخانه تقطیر و ساختمان اصلی موزه نفت بازدید و پیشرفت سازه ای و فیزیکی این طرح را مورد رسیدگی قرار دادند.

در خاتمه ی این بازدید، هیأت مذکور با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به جمع بندی و ارزش یابی برنامه کاری خود پرداختند. دکتر سیروس باور در این جلسه ضمن بیان مشکلات، کاستی ها و نقایص این پروژه بر لزوم طرح تکمیلی موزه تأکید نمود.

در این جلسه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با بیان این که راه اندازی موزه نفت با دستور مستقیم وزیر نفت هم اکنون جزو پروژه های اولویت دار این شرکت و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قرار گرفته است گفت: شرح کار تکمیلی و برآوردهای مالی جهت راه اندازی این پروژه به عنوان نخستین موزه صنعت نفت تهیه و در حال سیر مراحل اداری خود می باشد.

مهندس ابراهیم پیرامون افزود: این پروژه با جدیت در حال پیگیری است و به محض کسب مجوزات لازم اداری و مالی مرحله ی برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار اجرایی به سرعت برگزار تا این پروژه که نقش مهم و موثری در توسعه ی فرهنگی و اقتصادی این منطقه ایفا خواهد کرد تکمیل و به مرحله ی بهره برداری برسد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.