• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

بررسی صعود تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر/ دكتر جليلي مهمان تلفني برنامه نود

  • کد خبر : 6923
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از زاگرسیان، برنامه امشب “نود” به بررسی صعود تیم نفت مسجدسلیمان و حواشی آن از جمله جشن و شادمانی مردم این شهر پس از صعود تیمشان به لیگ برتر اختصاص خواهد داشت. عادل فردوسی پور،کارگردان و مجری برنامه پربیننده نود در این برنامه با اشاره […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از زاگرسیان، برنامه امشب “نود” به بررسی صعود تیم نفت مسجدسلیمان و حواشی آن از جمله جشن و شادمانی مردم این شهر پس از صعود تیمشان به لیگ برتر اختصاص خواهد داشت.

عادل فردوسی پور،کارگردان و مجری برنامه پربیننده نود در این برنامه با اشاره به پیشینه تاریخی ورزش فوتبال در شهر اولین ها،با دعوت از کارشناسان مختلف موضوع صعود این تیم و همچنین انعکاس گسترده این صعود در بین مردم مسجدسلیمان و زاگرس تباران سراسر کشور را بررسی خواهد کرد.

پر بیننده ترین برنامه صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران که شامگاه امشب،دوشنبه،یکم اردیبهشت ماه پخش خواهد شد میهمانان ویژه ای از جمله،بهروز مکوندی سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان داشته و طبق برنامه ریزی بعمل آمده قرار است این مربی توانمند مسجدسلیمانی در برنامه حضور داشته باشد.همچنین دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی نیز بصورت تلفنی در این برنامه حضور خواهند داشت تا از پیگیری های بعمل آمده جهت آماده سازی مسجدسلیمان برای میزبانی بهتر مسابقات لیگ برتر گزارشی ارائه دهند.

نود امشب از شبکه سه بصورت زنده پخش خواهد شد و علاقمندان دیدن این برنامه در خارج از کشور نیز می توانند از طریق سایت شبکه سوم سیما بیننده آن باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. چقدر تبلیغ؟؟!!!!!!!!!

  2. الان داریم برنامه نود رو می بینیم – منتطریم ببینیم عادل چی داره برا میسلیمون

  3. فتول ایقد ور زد و وقت برنامه رو گرفت که فرصت پرداختن به میسلیمون از بین رفت
    هرچی تیمای شهرستانی ضربه میخورن از تیمای تهرانی میخورن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.