• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

مشروح گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از جشن صعود تیم فوتبال نفت در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 6799
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۹:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ سحر طاهری: جشن صعود تيم فوتبال نفت مسجدسليمان دوشنبه 25فروردين 93 با حضور دهها هزار هوادار اين تيم از سراسر نقاط استان همچنين جمعي از مسئولين استاني از جمله مسئولين نفت،مهندس عماد معاون استاندار، مهندس رحيمي مديركل صدا و سيماي مركز خوزستان فرامرز كياني زاده مدير كل ورزش و جوانان خوزستان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ سحر طاهری: جشن صعود تيم فوتبال نفت مسجدسليمان دوشنبه 25فروردين 93 با حضور دهها هزار هوادار اين تيم از سراسر نقاط استان همچنين جمعي از مسئولين استاني از جمله مسئولين نفت،مهندس عماد معاون استاندار، مهندس رحيمي مديركل صدا و سيماي مركز خوزستان فرامرز كياني زاده مدير كل ورزش و جوانان خوزستان و… همچنين مسئولين شهرستاني، امام جمعه، فرماندار،اعضاي شوراي شهر و…

در استاديوم شهيد بهنام محمدي و بدون حضور سرمربي محبوب اين تيم بهروز مكوندي برگزار گرديد! اين مراسم رأس ساعت 17 با تلاوت قران مجيد و سرود مقدس جمهوري اسلامي ايران آغاز و پس از آن مهندس گورويي فرماندار مسجدسليمان در سخناني ضمن خير مقدم به حضار گفت: اين پيروزي غرور آفرين را به همه ي هم استاني هاي عزيز به ويژه همشهريان خودم تبريك عرض مي نمايم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرماندار مسجدسليمان ادامه داد:

از همه عزيزاني كه در اين پيروزي سهيم بودند به ويژه استاندار محترم جناب مهندس مقتدايي كه فرمودند: تيم نفت تنها تيم مسجدسليمان نيست بلكه متعلق به همه ي استان خوزستان است و ما همه ي ظرفيت هاي استان را براي حمايت از اين تيم بسيج خواهيم كرد ايشان در ادامه از مهندس عماد معاونت استانداري خوزستان، دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، مسئولين نفت از جمله مهندس بورد، مهندس پيرامون، امام جمعه مسجدسليمان، نيروي انتظامي، سپاه پاسداران، نيروهاي امنيتي و … كه زحمت كشيدند تا اين مراسم در محيطي آرام برگزار شود تشكر نمود. رييس شوراي تأمين مسجدسليمان در ادامه سخنان خود گفت:

ما چشم انداز بسيار خوبي را پيش پاي مسجدسليمان داريم، اين پيروزي تولد دوباره ورزش مسجدسليمان است و علاوه بر اين شروع به كار پتروشيمي و آلومينيوم در آينده اي نزديك تولد دوباره صنعت در مسجدسليمان خواهد بود. مهندس گوروئي ادامه داد: مهندس مقتدايي استاندار محترم دستور ويژه داده اند كه كميته اي با مسئوليت فرماندار براي پيگيري و آماده سازي و حضور تيم نفت در ليگ برتر تشكيل شود. وي در پايان سخنان خود گفت: استاندار فرموده اند به مردم شريف مسجدسليمان بگويم كه ايشان تمام حمايت خود را از ورزش مسجدسليمان انجام خواهند داد. پس از آن مهندس پيرامون مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان پشت تريبون قرار گرفت و گفت:

اين پيروزي و جشن صعود را خدمت كليه همشهريان عزيز مسجدسليماني و ايل غيور بختياري تبريك عرض مي كنم. بي شك اين پيروزي حاصل نمي شد مگر با حمايت مردم شريف مسجدسليمان. من همين جا از كليه بازيكنان غيور و غيرتمند و مربيان و كادر فني تشكر و قدرداني مي كنم. وي ادامه داد:

هدف از تيم داري نفت در عرصه فوتبال اين است كه جوانان غيور، رشد و استعدادهايي كه دارند شكوفا شود. همچنين شادي و نشاطي كه طي اين چند روز در شهر مسجدسليمان بين آحاد مردم مي بينيم گسترش پيدا كند. نفت مطمئنا تلاش مي كند تا هر چه بيشتر زمينه شادي و نشاط را از طريق فوتبال و ديگر ورزش ها براي مردم شهر فراهم كند.

مهندس پيرامون در پايان از تمامي مسئولين كشوري، استاني و شهرستان كه از تيم فوتبال نفت حمايت كردند تشكر ويژه به عمل آورد و از هواداران خواست مثل هميشه از تيم محبوبشان حمايت كنند وي در پايان گفت : مسجدسليمان در خيلي چيزها اول بود و هست و حالا بايد در ليگ برتر نشان بدهيم كه در اخلاق هم اول هستيم …

حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان سومسن سخنران اين مراسم بود كه سخنان خود را اين گونه آغاز كرد: خوشبختم از اين كه به عنوان قطره اي كوچك از درياي زلال شهرستان مسجدسليمان، شهرستان هزار شهيد،شهر شير بچه كوچك، قهرمان دلاور، مدافع دروازه هاي ايثار و استقامت، دروازه هاي خرمشهر 13 ساله ايل تبارمان بهنام محمدي، از شهر خونگرم مهر و صفا مسجدسليمان مردماني با احساس با وفا و با خدا با شما سخن مي گويم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نماينده ولي فقيه در مسجدسليمان ادامه داد: اجازه مي خواهم از زبان شما آقايان و خانم هايي كه حضور دارند صميمانه تبريك و تهنيت عرض كنم. به بچه هاي تلاش گر تيم نفت و به ويژه مربي محجوب، محبوب و عزيز اين تيم آقاي بهروز مكوندي همين جا اداي دين مي كنم و به ايشان تبريك عرض مي نمايم و جا دارد يك تشكر هم از تيم نفت داشته باشم چون در سال فرهنگ و اقتصاد بسيار خوش درخشيدند. تيم نفت هم الگوي فرهنگ است هم اقتصاد. چون در يك دوره ي كوتاه با هدفمندي و برنامه ريزي توانستند يك نيجه بسيار شيرين بگيرند و بعد از40 سال به ليگ برتر راه پيدا كنند آن ها الگوي خواستن توانستن است را به همه آموزش دادند و گفتند: مي شود با دنيايي اضطراب و استرس روي زانوها ايستاد و گره گشود و راه آباداني شهرمان، ايلمان را فراهم تر كرد. درود بر اين تيم كه ما از آن ها اعتماد به نفس را آموختيم …

وي گفت: خدا را شكر مي كنم كه مسجدسليمان محور پايتخت فرهنگي، ورزشي، اقتصادي و سياسي بختياري شده است. وقتي مي بينم پس از صعود تيم نفت به ليگ برتر از اصفهان، شهركرد و ديگر شهرهاي بختياري نشين اظهار شادي مي كنند به بچه هاي خوب شهرم افتخار مي كنم. خداوند اين شهر و مردمانش را در سايه خود حفظ كند وي در پايان سخنان خود از آيت الله جزايري نماينده ولي فقيه در استان خوزستان، استاندار و نماينده ايشان مهندس عبادي تشكر و همچنين تشكر ويژه اي از مدير كل صدا و سيما مركز خوزستان نمود و گفت: از اين برادر مؤمن لر ايراني با غيرت و با تعصب ما نسبت به مسجدسليمان آقاي رحيمي و تمام كساني كه براي تيم نفت به نوعي زحمت كشيدند تشكر و قدرداني مي نمايم و يك تقاضا از آقاي عبادي دارم و آن اين كه صداي اين حقير را به مسولان برساند و بگويد: مسجدسليمان امروز تشنه اشتغال است و اميدوارم در امتداد اين جشن، فقر و بيكاري نيز ريشه كن شود… دکتر اسماعیل جلیل آخرین سخنران این مراسم بود. ایشان نیز با تبریک صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: خداوند را شاكرم كه امروز در جمع شما جشن پيروزي شيران زاگرس، تيم نفت مسجدسليمان را با نشاط و شادي برگزار می كنيم. درود بر غيرت و تعصب و مردانگي شما جوانان اين شهر كه در سخت ترين شرايط علي رغم همه ي نگراني ها و ناسپاسي هايي كه مي خواستند عليه اين تيم سامان بدهند ايستادید تا مسجدسليمان سرافراز شود. امروز که شما شادمانيد ايران زمين هم شادمان است، بختياري و خوزستان هم شادمان است.

اميدواريم اين شرايطي را كه با زحمات بسيار توسط مديران زحمت كش نفت چه در حوزه وزارت چه در مناطق نفتخيز جنوب و چه در شهرستان مسجدسليمان كه پشتيباني و حمايت كردند حفظ کنیم. نماینده مردم مسجدسلیمان ضمن قدرداني از هيت مديره، بازيكنان با تعصب و پرتلاش و همچنین بهروز مکوندی مربي هوشمند و با تعصب مسجدسليماني ادامه داد: تلاش امروز ما، نگهداشت زحمات چند ساله فوتبال نفت مسجدسليمان است. ورود به ليگ برتر يعني ورود به جمع حرفه اي ها و شما نشان داديد كه لياقت حرفه اي شدن را در اين شهر داريد و تلاش خواهيم كرد كه در ليگ برتر آن گونه كه شايسته شما جوانان و مردمان اين شهر است بتوانيم سرافراز باشيد. ما بايد بتوانيم از اين فرصتي كه ايجاد شده در همه ابعاد استفاده كنيم. ورود ما به ليگ برتر زمينه ساز تحرك در بخش عمده فرهنگ، ورزش و اقتصاد است و با سرمايه گذاري هايي كه انشالله در حوزه اقتصاد خواهد شد به اميد خدا شاهد شکوفایی مسجدسلیمان خواهیم بود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر جلیلی ادامه داد: ورود به ليگ برتر صرفاً يك نشان و جايگاه اي ست كه تحول ايجاد مي كند و اين تحول را بايد فرصت بشماريم و براي آن برنامه داشته باشيم که اين هم عملي است چون اراده جمعي بچه هاي اين شهر و مسئولين این است که از اين فرصت به درستي استفاده كنند… وی ادامه داد:

به هر حال صد سال سابقه فوتبال مسئوليت ما را خيلي بالا مي برد ما به خاطر وجود فوتبال در اين شهر به عنوان اولين شهر فوتبالي در ايران به خود مي باليم و اين مسئوليت مان را سنگين تر مي كند. مربيان بومي اين شهر همان گونه كه تا حالا درخشيده اند براي سرافرازي تيم بايد بدرخشند. وی در پایان سخنان خود گفت: وزير محترم نفت قول داد كه كمك جدي و شاياني براي تقويت تيم نفت انجام بدهد همچنین مدير عامل محترم مناطق نفت خيز هم قول داده اند که به جد از این تیم حمایت کنند.وی ابراز امیدواری کرد از اين ظرفيت و شرايطي كه ايجاد شده بتوانيم در آينده اي نزديك شاهد شكوفايي فوتبال در مسجدسلیمان باشيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 9
  1. بنازم باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به خاطر سرعت
    عالي بود ولي جاي بهروز خان خالي بود

  2. آفرین به مسئولان که شعارهای دلگرم کننده ای بلدند !
    ما مردم مسجدسلیمان منتظر عمل به این شعارهای زیبا هستیم. عمل نه شعار.

  3. مدیران سایت باشگاه روزنامه نگاران یک سوال دارم آیا درست است که من شنیدم شورای شهربرای تقویت روحی – روانی با تیم به بندر عباس رفته بود؟

  4. عالی بود دمتون گرم

  5. خیلی خیلی مرسی

  6. عالی بود

  7. درست است شورای شهر و دکتر جلیلی به بندر عباس رفتند

  8. با اینکه شورای شهر در بازی آخر همراه تیم نفت بود و به عنوان اسپانسر روحی روانی تیم عمل کرد جایی از آنها ازشان تقدیر نشد … ما چقد حسود هستیم …

  9. شورای شهر مظلوم است
    ….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.