• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
1

بهزاد غلامپور: نفت‌ مسجدسليمان لياقت حضور در ليگ را داشت

  • کد خبر : 6719
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مربي دروازه‌بانان تيم فوتبال پرسپوليس صعود نفت مسجدسليمان به ليگ برتر را تبريک گفت: به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهزاد غلامپور درباره صعود تيم فوتبال مسجدسليمان به ليگ برتر اظهار داشت: خيلي خوشحالم که تيم خوب و جوان مسجدسليمان به ليگ برتر صعود کرد. مردم اين استان لياقت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مربي دروازه‌بانان تيم فوتبال پرسپوليس صعود نفت مسجدسليمان به ليگ برتر را تبريک گفت: به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهزاد غلامپور درباره صعود تيم فوتبال مسجدسليمان به ليگ برتر اظهار داشت: خيلي خوشحالم که تيم خوب و جوان مسجدسليمان به ليگ برتر صعود کرد. مردم اين استان لياقت تيم‌داري در ليگ برتر را داشتند و به نظرم به حق خود رسيدند.

وي افزود: من از همشهريانم مي‌خواهم نفت مسجدسليمان را در ليگ برتر تنها نگذارند و از مسئولين شهرستان خودم مي‌خواهم اين تيم را تنها نگذارند و با حمايت همه جانبه بستري آماده کنند که باز هم بتواند در فوتبال ايران بدرخشد و بازيکنان خوبي را تحويل فوتبال اين مملکت کند.

غلامپور ادامه داد: به نظر من نفت مسجدسليمان لياقت حضور در ليگ برتر را داشت اما اگر مسئولين بخواهند اين تيم را به حال خود رها کنند خداي ناکرده دوباره به عقب برمي‌گردد و اين اصلا براي فوتبال مسجدسليمان خوب نيست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.