• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

بهروز مكوندي: در بازي با آلومينيوم فقط به پيروزي فكر مي كنيم

  • کد خبر : 6540
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: امتيازي كه از تيم ما كسر شده است مربوط به 26 آبان ماه يعني زمان بازی تیم ما با پارسه تهران در مسجدسلیمان است که باشگاه نفت در تاریخ 23 آذرماه با پرداخت فیش 200 هزار تومانی حق اعتراض، مدارک لازم را به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: امتيازي كه از تيم ما كسر شده است مربوط به 26 آبان ماه يعني زمان بازی تیم ما با پارسه تهران در مسجدسلیمان است که باشگاه نفت در تاریخ 23 آذرماه با پرداخت فیش 200 هزار تومانی حق اعتراض، مدارک لازم را به فدراسیون ارسال کرد، ولی هیچ جوابی مبنی بر این که اعتراض باشگاه وارد است یا خیر، داده نشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی بیان کرد: پس از گذشت چهار ماه و تنها یک روز قبل از تعطیلات این امتیاز از تیم ما کسر شد و باشگاه مجددا مدارک را به فدراسیون ارسال و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کرد. البته هنوز جوابی داده نشده است و من امیدوارم فدراسیون تا قبل از دیدار ما در هفته پایایی که 19 فروردین ماه است، جواب باشگاه را بدهد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هیچ جای دنیا هم به این صورت نیست که بابت اعتراض تماشاگر امتیاز کسر شود، بلکه کسر امتیاز مربوط به تیم هایی می شود که مشکلات مالی دارند اما در کشور ما این گونه است که به واسطه اعتراض تماشاگر، از تیم ها امتیاز کسر می شود. وی ادامه داد: من فکر نمی کنم اعتراض تماشاگر در ورزشگاه به باشگاه مربوط شود، چرا که باشگاه مسوول حفظ امنیت نیست و این که در کشور ما باشگاه ها را ملزم می کنند که مسوول این کار باشند و نگذارند تماشاگران ‌شان اعتراض کنند، کمی غیر اصولی است.

مکوندی بیان کرد: به هر حال تماشاگر به ورزشگاه می آید و اعتراض می کند و حتی اگر اعتراضش نادرست هم باشد باشگاه مسوول آن نیست، چرا که ما در کشورمان تماشاگر ثبت نام شده نداریم و نمی توانیم بگوییم فلان تماشاگر عضو فلان باشگاه است. پس هر کسی می تواند در ورزشگاه عملی را انجام دهد و بعد هم آن اقدام را به آن باشگاه نسبت بدهند. در هر صورت به دلیل این که بازی ما با پارسه در شهر مسجدسلیمان برگزار شد، عمل تماشاگر به ما نسبت داده شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به هرحال مسوولان باشگاه ما پیگیر این کسر امتیاز هستند و باید دید که فدراسیون پیش از آخرین دیدار ما جواب اعتراض مان را می دهد یا خیر. سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه درباره شرایط آمادگی تیمش پیش از بازی با آلومینیوم گفت: مشکل خاصی نداریم و در حال حاضر هم با تیم های تعقیب کننده مان دو امتیاز فاصله داریم، ولی با کسر امتیاز، ما باید در این بازی حتما به پیروزی برسیم، چرا که تساوی شرایطی را به وجود می آورد که کار به تفاضل گل کشیده می شود و نمی توان روی این موضوع حساب کرد زیرا پیکان با تیم انتهای جدول بازی دارد که سقوط کرده است.

وی بیان کرد: به هرحال نگاه ما به پیروزی است و تمام تلاش مان را هم برای رسیدن به این مهم انجام می دهیم و باید دید که خواست خدا هم چه می باشد. امیدوارم مقابل آلومینیوم به آن چه تیم و مردم شهرمان استحقاقش را دارند برسیم تا هم پاسخگوی زحمات مردم باشیم و هم این که پاسخی به اتفاقاتی که برای ما به وجود آوردند، داده باشیم. اگر در این بازی پیروز شویم با اختلاف امتیاز قهرمان می شویم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.