• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

مُرديم تا برديم/ نفت، ابومسلم و داور را با هم شكست داد

  • کد خبر : 6204
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هفته بيست‌ وچهارم ليگ دسته اول فوتبال با پيروزي نفت مسجدسليمان همراه شد تا سومين نماينده خوزستان، دو هفته مانده به پايان مسابقات، در آستانه صعود به ليگ برتر قرار بگيرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این بازی ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدي آغاز شد، ورزشگاهی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هفته بيست‌ وچهارم ليگ دسته اول فوتبال با پيروزي نفت مسجدسليمان همراه شد تا سومين نماينده خوزستان، دو هفته مانده به پايان مسابقات، در آستانه صعود به ليگ برتر قرار بگيرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این بازی ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدي آغاز شد، ورزشگاهی که بالغ بر ۱۵ هزار نفر از مشتاقان تيم نفت را در خود جاي داده بود. رضا درویشی يكي از محبوب ترين بازيكنان تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در دقيقه 5 با يك ضربه سر تماشايي گل اول نفت را به ثمر رساند.

گل دوم زردپوشان را حسين مالكي با یک ضربه بسيار زيبا وارد دروازه ابومسلم مشهد كرد تا ورزشگاه شهيد محمدي غرق شادي شود. نيمه اول با همين نتيجه به پايان رسيد اما در نيمه دوم همه چيز تغيير كرد و تيم فوتبال ابومسلم مشهد موفق شد با به ثمر رساندن دو گل بازي را به تساوي بكشاند. اما اين پايان كار نبود و رضا درويشي موفق شد گل سوم تيم فوتبال نفت را به ثمر برساند.

اما شادي تماشاگران مسجدسليماني 1 دقيقه بيشتر دوام نداشت و در يك صحنه مشكوك ابومسلمي ها گل تساوي را به ثمر رساندند كه اين مسئله اعتراض شديد بهروز مكوندي سرمربي محبوب مسجدسليماني را به همراه داشت كه با كارت قرمز داور مواجه و از زمين مسابقه اخراج شد. اين بازي پر هيجان تا دقيقه 88 با همين نتيجه ادامه داشت و بازيكنان ابومسلم

مي خواستند با وقت كشي اين تيجه را حفظ كنند اما حملات بي امان نفتي ها سرانجام نتيجه داد و در منطقه جريمه با برخورد توپ به دست بازيكن ابومسلم داور اعلام ضربه پنالتي كرد و حكيم نصاري با يك ضربه دقيق ورزشگاه را غرق شادي و شور كرد. از نكات جالب اين بازي داوري بسيار ضعيف و بحث برانگيز داور بود كه پس از اظهار نظر بهروان شائبه ها را نسبت دست هاي پنهاني كه نمي خواهند تيم نفت به ليگ برتر صعود كند بيشتر كرد. اعلام 9دقيقه وقت اضافه و دو دقيقه بيشتر از اين وقت يعني 11 دقيقه وقت اضافه بسيار تعجب برانگيز و بو دار بود. به هر حال نفت مسجدسليمان موفق شد در يك بازي بسيار حساس با نتيجه 4 بر 3 هم داور و هم تيم فوتبال ابومسلم را شكست و مردم مسجدسليمان را يك هفته قبل از نهايي شدن صعود خود به خاطر اين پيروزي به خيابان ها بريزد. پس از به صدا درآمدن سوت پايان تماشاگران پرشور با نواختن توشمال ساز محلي بختياري ها به شادي و پايكوبي پرداختند. نمره 1 بازار اصلي شهر مسجدسليمان نيز حال و هواي ديگري داشت و رانندگان با به صدا دراوردن بوق ماشين در اين خوشحالي شركت كردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اوج اين شادي ها در منطقه بازار چشمه علي بود كه جمعيت كثيري از اهالي اين منطقه با ورود بهروز مكوندي كه خود از اهالي اين منطقه مي باشد از ايشان استقبال كردند.

گزارش/سعيد مرادي

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. افرين به شير مردان زاگرس

  2. اقاي مكوندي افرين بر شما اميد وارم در بازي هاي بعدي هم همينطور باشيد

  3. دست های پنهان…..با قدرت حمله به دستهای پنهان

  4. درود بر غیرتتان-فقط امیدوارم در بازی آخرهم همینجوری با غیرت بازی کنن.

  5. کاش مو هم بیدوم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.