• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

استاندار خوزستان: با تمام وجود از تيم نفت مسجدسليمان حمايت خواهيم كرد

  • کد خبر : 6183
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  استاندار خوزستان و رییس شورای ورزش استان تاکید کرد: درصورت راهیابی تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر, همه امکانات پشتیبانی و ورزشگاهی را برای این تیم خوزستانی فراهم خواهیم ساخت. عبدالحسن مقتداییˈ افزود: درصورت راهیابی تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر، همه مسولان خوزستان برای فراهم ساختن امکانات ورزشی و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  استاندار خوزستان و رییس شورای ورزش استان تاکید کرد: درصورت راهیابی تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر, همه امکانات پشتیبانی و ورزشگاهی را برای این تیم خوزستانی فراهم خواهیم ساخت. عبدالحسن مقتداییˈ افزود: درصورت راهیابی تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر، همه مسولان خوزستان برای فراهم ساختن امکانات ورزشی و زیرساختی مورد نیاز این تیم ، بسیج خواهند شد.
مقتدایی که دو دوره عضویت درهیات رییسه فدراسیون فوتبال کشور ( درزمان ریاست مصطفوی و فراهانی) را درکارنامه ورزشی خود دارد ادامه داد: برای حضور تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر همه شرایط را فراهم خواهیم ساخت.
به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از ایرنا  اظهارات استاندار خوزستان درحالی است که ˈغلامرضا بهروان ˈ عضو کمیته مسابقات سازمان لیگ ایران به تازگی درگفت وگو با یکی از خبرگزاری ها اظهار کرده بود که حتی اگر تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر هم صعود کند به خاطر ˈورزشگاهشˈ نمی گذاریم در این رقابت ها شرکت کنند.
درواکنش به این اظهارات، مسوولان خوزستان عزم خود را جزم کرده اند تا درصورت راهیابی تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر ، نسبت به آماده کردن ورزشگاه مناسب، اقدام کنند.
استاندار خوزستان با اشاره به سیاست های سازمان لیگ ایران درزمینه جوانگرایی لیگ و ارتقای سطح کیفیت آن، تاکید کرد: دراین راستا باید انگیزه ایجاد کرد؛تیم های شهرستانی ازجمله نفت مسجد سلیمان دارای بازیکنانی با انگیزه است که ورود آنان می تواند حال و هوای لیگ برتر را تغییردهد.
سه هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر فرصت باقی است؛ و نفت مسجد سلیمان با 37 امتیاز در صدر جدول گروه ب لیگ دسته اول قرار دارد و بیشترین امید را برای رسیدن به لیگ برتر دارد.
تیم نفت مسجد سلیمان فردا جمعه درچارچوب مسابقات لیگ دسته یک،درشهرمسجد سلیمان به مصاف تیم ابومسلم خواهد رفت. خوزستان از قطب های مهم فوتبال ایران،اکنون دو تیم فولاد و استقلال خوزستان را در لیگ برتر فوتبال کشور دارد، که فولاد ضمن صدرنشینی مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته بیست و هفتم،یکی از نمایندگان جمهوری اسلامی ایران درلیگ قهرمانان باشگاه های آسیا نیز هست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. وعده دادن خوبه اما عمل مهم تره جناب استان دار .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.