• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

سرزمین کهن باز هم قربانی گرفت/ برکناری مدیر گروه سریال شبکه سه

  • کد خبر : 6076
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمودرضا تخشید مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما از سمت خود برکنار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه طی حکمی محمودرضا تخشید را که سال‌هاست در این سمت مشغول به کار بوده، از مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمودرضا تخشید مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما از سمت خود برکنار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه طی حکمی محمودرضا تخشید را که سال‌هاست در این سمت مشغول به کار بوده، از مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما برکنار کرد.

در حکم زین‌العابدین ضمن قدردانی از زحمات تخشید، محمدرضا شریفی (مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی) به عنوان سرپرست موقت گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما انتخاب شده است. روابط عمومی شبکه سه و گروه فیلم و سریال شبکه سه با تأیید این خبر، تاکنون دلیلی رسمی برای رفتن تخشید عنوان نکرده‌اند. او در آخرین روزهای مدیریتش در گروه سریال شبکه سه، درگیر حواشی پیش‌آمده برای سریال «سرزمین کهن» بود و همراه با هیئتی برای گفت‌وگو با برخی اقوام بختیاری به این مناطق سفر کرد.

لازم به ذكر است تخشید از مدیران قدیمی گروه‌های فیلم و سریال تلویزیون است که در زمان مدیریت علی اصغر پورمحمدی در شبکه‌های سه و تهران با وی همکاری می‌کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. حالا میخوان بگن این آقا کم کاری کرده و مقصر قضیه است.
    همیشه یکی باید قربانی بشه تا قضیه ماست مالی بشه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.