• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
0

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت خبر داد: اهتمام ویژه نفت به راه اندازی موزه نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 6073
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت از اهتمام ویژه ی وزارت نفت به راه اندازی موزه نفت در مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، دکتر اکبر نعمت الهی عصر دیروز به همراه مدیر کل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت از اهتمام ویژه ی وزارت نفت به راه اندازی موزه نفت در مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، دکتر اکبر نعمت الهی عصر دیروز به همراه مدیر کل موزه های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور از زادگاهنفت بازدید کرد.

وی در این بازدید چند ساعته که دومین سفر وی طی ماه جاری به منظور بررسی شرایط راه اندازی موزه نفت مسجدسلیمان محسوب می شود از اهتمام ویژه ی وزارت نفت به راه اندازی این موزه در آینده ی نزدیک سخن گفت. وی مسجدسلیمان را به دلیل وجود تأسیسات قدیمی و ابتدایی شکل گیری صنعت نفت دارای موقعیتی ممتاز جهت تحقیقات صنعتی و پژوهشی برشمرد و گفت: وجود تأسیساتی همچون پالایشگاه، کارخانه گوگرد سازی، کارخانه تقطیر، نیروگاه تولید برق و نخستین چاه نفت خاورمیانه موقعیت مناسبی برای امورات پژوهشی و فعالیت های علمی است.

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت راه اندازی موزه های نفت را دستور و تأکید وزیر محترم نفت عنوان کرد و به دستاوردهای سفرش اشاره کرد و افزود: در این سفر به تعاریف جدیدی رسیدیم و امیدواریم هر چه سریع تر مطالعات موزه مسجدسلیمان نهایی شود.وی خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن مطالعات، عملیات احداث موزه نفت مسجدسلیمان که طی چند سال گذشته راکد مانده بود در سال 1393 آغاز خواهد شد.

دکتر نعمت الهی در خاتمه نگاه وزارت نفت به موزه های نفت را نگاهی آموزشی و پژوهشی عنوان کرد و گفت: برای ما خیلی مهم است که نوجوانان و جوانان به این مجموعه ها مراجعه کرده و بر اطلاعات و دانش خودشان در خصوص شکل گیری و رشد صنعت نفت خصوصاً پس از ملی شدن آشنا شده و صنعت نفت نیز از توانمندی آن ها در آینده بهره ببرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.