• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

معتبرترین تورنمنت گلف کشور در مسجدسلیمان برگزار می شود

  • کد خبر : 6069
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲

معتبرترین تورنمنت گلف کشور طی روزهای آینده با حضور تیم های مطرح و نامدار کشور در زادگاه این ورزش آغاز می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، سیزدهمین دوره مسابقات گلف یادواره گلف باز شهیر کشورمان مرحوم شهباز حسین پور […]

معتبرترین تورنمنت گلف کشور طی روزهای آینده با حضور تیم های مطرح و نامدار کشور در زادگاه این ورزش آغاز می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، سیزدهمین دوره مسابقات گلف یادواره گلف باز شهیر کشورمان مرحوم شهباز حسین پور آخر این هفته در مسجدسلیمان برگزار می شود.

این مسابقات به مدت 2 روز طی روزهای 15 و 16 اسفند در محل باشگاه گلف نفت مسجدسلیمان و با حضور 14 تیم برگزار می شود.در این مسابقات 10 تیم لیگ برتری شامل نفت مسجدسلیمان و ملی حفاری اهواز هر کدام با دو تیم الف و ب، پرسپولیس و آزادگان مسجدسلیمان، سورتمه اهواز، هیأت گلف اصفهان، هیأت گلف تهران و 4 تیم دیگر از لیگ دسته یک حضور خواهند داشت.

در دوازده دوره ی پیشین این تورنمنت معتبر، تیم نفت مسجدسلیمان که سابقه ای درخشان در لیگ برتر دارد و قدرت بلامنازع این ورزش محسوب می شود و از بازیکنان ملی پوش و مربی کاربلدی بهره می برد توانسته است 11 دوره عنوان قهرمانی و یک دوره عنوان نایب قهرمانی را از آن خود نماید.مراسم اهدای کاپ قهرمانی این مسابقات، بعد از ظهر روز جمعه 16 اسفند با حضور بهمن حسین پور معاون تشریفات نهاد ریاست جمهوری و سفیر پیشین ایران در ترکیه، کیکاووس سعیدی رییس و محمدرضا نداف پور دبیر فدراسیون گلف در محل باشگاه گلف نفت مسجدسلیمان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. مسئولان گلف مسجدسلیمان باید تلاش بیشتری برای ترویج این ورزش بین جوانهای شهر انجام دهند.
    الان با اینکه گلف شهر ما همواره در کشور قهرمان بوده اما مردم شهر چندان در گیر این ورزش نیستند و گلف مسجدسلیمان یک جورایی خانوادگی و موروثی شده و سهم مردم شهر از این ورزش ناچیزه.
    اگر گلف مسجدسلیمان همچنان به یک عده معدود تعلق داشته باشه در آینده نزدیک با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.
    باید دوره های آموزشی برای همه علاقه مندان در مسجدسلیمان برگزار بشه و فرصت حضور در این رشته بسیار زیبا به جوانان شهر که علاقه مند به این ورزش هستند داده بشه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.