• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

بهروز مكوندي: چهار بازی آینده‎مان حکم فینال را دارد

  • کد خبر : 5944
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: باید سعی کنیم فاصله‌مان را با تیم‌های تعقیب‌کننده‌مان بیشتر کنیم تا ضریب اطمینان‌مان برای صعود به لیگ برتر بیشتر شود. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی اظهارکرد: نفت و گاز گچساران در نیم‌فصل دوم علي‌رغم نفرات بسیاری که جذب کرد، نتایج خیلی خوبی به دست نیاورد. آن‌ها در دیدار […]

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: باید سعی کنیم فاصله‌مان را با تیم‌های تعقیب‌کننده‌مان بیشتر کنیم تا ضریب اطمینان‌مان برای صعود به لیگ برتر بیشتر شود.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی اظهارکرد: نفت و گاز گچساران در نیم‌فصل دوم علي‌رغم نفرات بسیاری که جذب کرد، نتایج خیلی خوبی به دست نیاورد. آن‌ها در دیدار برابر ما تمام اندیشه‌شان این بود که پیروز شوند و خودشان را به تیم‌های بالای جدول برسانند.وی بیان کرد: در این بازی تمام فکر ما هم این بود که با پیروز شدن، هم صدر جدول را از دست ندهیم و هم این كه با از دست دادن امتیاز توسط تیم های بالای جدول، فاصله‌مان را با این تیم‌ها زیاد کنیم.سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به هر حال ما با این انديشه وارد این بازی شدیم تا به حریف‌مان که در خانه خود بازی می‌کرد، اجازه ندهیم باتوجه به فشاری که در دقایق اولیه به تیم ما وارد می‌کنند، به نتیجه مطلوب‌شان برسند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم بازی را کنترل کنیم و گاها نیز حملاتی به سمت دروازه حریف‌مان داشته باشيم که البته متاسفانه ثمری نداشتند. در نیمه دوم هم در حالی که صاحب موقعیت گلزنی شده بودیم، به گل نرسیدیم که حریف از توپ برگشتی به یک پنالتی دست پیدا کرد که خوشبختانه پنالتی آن‌ها تبدیل به گل نشد.

مکوندی افزود: در ادامه بازی سعی کردیم به حملات‌مان اضافه کنیم که این حملات باعث شد که موقعیت صد درصد گلزنی به دست آوریم که البته متاسفانه توپ بازیکن ما به تیرک دروازه حریف برخورد کرد. در دقیقه 75 بود که توانستیم به گل برتری برسیم.

وی عنوان کرد: در دقایق پایانی هم با اضافه کردن بازیکنان به مجموعه دفاعی‌مان و همچنین کنترل بازی، به حریف اجازه ندادیم که موقعیتی را به دست آورد. درنهایت هم با اداره کردن بازی توانستیم هر سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان درباره این‌که تا چه اندازه از نتیجه‌گیری تیمش رضايت دارد، خاطرنشان‌کرد: من فکر می‌کنم باتوجه به نتیجه‌ای که به دست آوردیم، جایگاه‌مان خوب است و در حال حاضر صدرنشین هستیم. باتوجه به این‌که از روزی که من کارم را شروع کردم، تیم در رده نهم جدول قرار داشت و اکنون با سه اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم جدول در صدر هستیم، به نظرم عملکردمان بد نبوده است، البته به همین هم راضی نیستیم و باید سعی کنیم فاصله‌مان را با تیم‌های تعقیب‌کننده‌مان بیشتر کنیم تا ضریب اطمینان‌مان برای صعود به لیگ برتر بیشتر شود.

وی در پایان درباره دیدار آینده تیمش مقابل سایپا شمال گفت: در بازی آینده مان پذیرای سایپا شمال تیم انتهای جدول هستیم که به نظر من خطرناکترین بازی ما است. سایپا از تیم هایی است که طی سه، چهار هفته اخیر دو پیروزی به دست آورده و تمام تلاشش این است که نتایج مطلوبی را کسب کند تا در لیگ بماند. ما در این بازی به این که سايپا در انتهای جدول قرار دارد و ما صدرنشین هستیم نگاه نمی کنیم. چهار بازی آینده مان برای ما حکم فینال را دارد که باید با تفکر، تامل و با تلاش بیشتر بازی کنیم تا بتوانیم نتایج مطلوب را کسب و به لیگ برتر صعود کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. انجمن دوستداران مسجدسلیمان زحمات و پشتکار شما و بازیکنان عزیز تیم نفت مسجدسلیمان را اجر میگزارد و به پشتیبانی مردم خوب و متمدن مسجدسلیمان ، دوستداران وافعی شما ، برایتان موفقیت و افتخار آفرینی آرزو مندیم. اسمعیل فرهادیان دبیر انجمن دوستداران مسجدسلیمان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.