• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

دادستان مسجدسلیمان خبر داد:
۶ ماه حبس و انفصال از خدمت، حکم دادگاه برای کارمندی که رشوه گرفته بود

  • کد خبر : 55597
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>دادستان مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>۶ ماه حبس و انفصال از خدمت، حکم دادگاه برای کارمندی که رشوه گرفته بود</span>

رویش زاگرس/سعید مرادی: دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان گفت: کارمند یکی از ادارات خدمات‌رسان در مسجدسلیمان به دلیل اخذ رشوه، به تحمل شش ماه حبس تعزیزی، جزای نقدی و انفصال موقت از خدمت محکوم شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس رحمان بن سعید  اظهار داشت: دستگاه قضایی در برخورد با فساد جدی است، هیچ […]

رویش زاگرس/سعید مرادی: دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان گفت: کارمند یکی از ادارات خدمات‌رسان در مسجدسلیمان به دلیل اخذ رشوه، به تحمل شش ماه حبس تعزیزی، جزای نقدی و انفصال موقت از خدمت محکوم شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس رحمان بن سعید  اظهار داشت: دستگاه قضایی در برخورد با فساد جدی است، هیچ خط قرمزی در برخورد با متخلفین وجود ندارد و دستگاه قضایی با هیچ فردی در این حوزه مماشات نخواهد کرد.

وی گفت: متهم که با توجه به گزارش ماموران نیروی انتظامی و اقرار صریح وی در دادسرا، بزه انتسابی‌اش برای دادگاه محرز شده بود، از سوی دادگاه به تحمل شش ماه حبس تعزیری، پرداخت جزای نقدی معادل مال ماخوذه، انفصال موقت به مدت سه سال از مشاغل دولتی و ضبط مال ناشی از ارتشاء به نفع دولت محکوم شد.

بن سعید از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات اداری از جمله اخذ رشوه، مراتب را به این دادستانی اعلام و یقین داشته باشند که این موضوعات در اسرع وقت رسیدگی و پیگیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.