• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
4

درخشش جهانی عکاس خوزستانی؛
مجتبی نظاری در جایگاه نخست جشنواره عکاسی ۳۵awards روسیه قرار گرفت

  • کد خبر : 55304
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>درخشش جهانی عکاس خوزستانی؛</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مجتبی نظاری در جایگاه نخست جشنواره عکاسی ۳۵awards روسیه قرار گرفت</span>

  رویش زاگرس: هفتمین سال جشنواره جهانی عکاسی ۳۵awards روسیه با ارسال بیش از ۴۷۰ هزار اثر و با شرکت ۱۲۵ هزار نفر از ۱۷۴ کشور جهان برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مجتبی نظاری عکاس خوزستانی در هفتمین سال برگزاری این جشنواره، موفق به کسب مقام نخست در بخش «موبایلگرافی: سیاه و […]

 

رویش زاگرس: هفتمین سال جشنواره جهانی عکاسی ۳۵awards روسیه با ارسال بیش از ۴۷۰ هزار اثر و با شرکت ۱۲۵ هزار نفر از ۱۷۴ کشور جهان برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مجتبی نظاری عکاس خوزستانی در هفتمین سال برگزاری این جشنواره، موفق به کسب مقام نخست در بخش «موبایلگرافی: سیاه و سفید» گردید و همچنین به عنوان ۳۵ عکاس برتر جهان در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد. اثر این عکاس خوزستانی با عنوان «پل سفید در مِه» جزء ۱۰۰ عکس برتر سال ۲۰۲۱ و برای چاپ در کاتالوگ و کتاب سال ۳۵awards انتخاب شد.

گفتنی است در هفتمین سال جشنواره عکاسی ۳۵awards، بیش از ۱۲۴ هزار نفر از ۱۷۴ کشور جهان شرکت و در مجموع ۴۷۰ هزار عکس برای این مسابقه ارسال شده بود. مجتبی نظاری متولد شهریورماه ۱۳۶۴ در شهر اهواز، عکاسی را از سال ۱۳۸۹ آغاز و در چندین جشنواره داخلی و خارجی مقام کسب کرده است.

جشنواره عکس ۳۵awards روسیه یکی از فستیوال های بزرگ و معتبر عکس است که سالانه با هدف یافتن صد عکس و صد عکاس برتر در حوزه های مختلف برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.