• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
2

با حضور در روستای دورافتاده لبد در منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ؛
دستور رئیس جمهور برای رفع فوری مشکلات منطقه محروم بازفت + تصاویر

  • کد خبر : 55201
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

رویش زاگرس: آیت الله ابراهیم رئیسی پیش از ظهر پنجشنبه در بیست و چهارمین سفر استانی خود به چهارمحال و بختیاری از منطقه عشایری بازفت بازدید کرد. وی در زمان ورود به شهرکرد با اشاره به ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های گردشگری، دامپروری، کشاورزی و … اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های عظیم نیروی […]

رویش زاگرس: آیت الله ابراهیم رئیسی پیش از ظهر پنجشنبه در بیست و چهارمین سفر استانی خود به چهارمحال و بختیاری از منطقه عشایری بازفت بازدید کرد. وی در زمان ورود به شهرکرد با اشاره به ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های گردشگری، دامپروری، کشاورزی و … اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های عظیم نیروی انسانی برخوردار است.

رئیسی با بیان اینکه افراد تحصیل کرده در این استان بی شمار است، عنوان کرد: فقر و بیکاری زیبنده استان چهارمحال و بختیاری نیست.رئیس جمهور همچنین به یکی از دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین روستا‌های استان چهارمحال و بختیاری به نام لبد در منطقه بازفت در شهرستان کوهرنگ رفت و پس از گفتگو با مردم، به وزرا و مسئولان محلی دستور داد که برای رفع مشکلات این منطقه، نه از هفته و ماه آینده، بلکه از همین امروز اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، رئیسی در نخستین برنامه خود در سفر به استان چهارمحال و بختیاری، ضمن بازدید هوایی از طرح‌های آبی استان، با توضیحات وزیر نیرو و استاندار، از روند فعالیت در این طرح‌ها مطلع شد.

رئیس جمهور در ادامه، از مناطقی که در زلزله اندیکا خسارت دیده بودند، بازدید هوایی داشت و سپس، به یکی از دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین روستا‌های استان چهارمحال و بختیاری به نام لبد در منطقه بازفت در شهرستان کوهرنگ رفت و با مردم این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

 رئیسی با حضور در این منطقه محروم و دورافتاده، در جمع عشایر آن حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گرفت.رئیس جمهور، پس از گفتگو با مردم، به وزرا و مسئولان محلی دستور داد که برای رفع مشکلات مردم این منطقه، نه از هفته و ماه آینده، بلکه از همین امروز اقدام کنند. از جمله کمبود‌های این منطقه که مردم در دیدار با آقای رئیسی، به آن اشاره کردند، علاوه بر مشکل بیکاری، نداشتن مدرسه مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان، نداشتن آب آشامیدنی مناسب و برق کافی و اینترنت بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.