• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

آغاز تغییرات گسترده در پتروشیمی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 55103
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
آغاز تغییرات گسترده در پتروشیمی مسجدسلیمان

رویش زاگرس: سعید آتشباری مدیرعامل جدید مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان در احکامی جداگانه معاونین و مشاورین جدید خود را معرفی کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بر این اساس فرداد امین اسکندری به عنوان معاونت مالی اداری و پشتیبانی، رضا وثوقی به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، محمد علیزاده پوده معاونت برنامه […]

رویش زاگرس: سعید آتشباری مدیرعامل جدید مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان در احکامی جداگانه معاونین و مشاورین جدید خود را معرفی کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بر این اساس فرداد امین اسکندری به عنوان معاونت مالی اداری و پشتیبانی، رضا وثوقی به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، محمد علیزاده پوده معاونت برنامه ریزی و توسعه، امین محمدی می آبادی معاونت بازرگانی، اسرافیل احمدیه مشاور مدیرعامل در نظارت بر شرکت مهندسی پراور، سیدغلامرضا حسینی نژاد مشاور اجرایی مدیرعامل، سید جواد موسوی جراحی مشاور مدیرعامل در امور فنی و تولید منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بیشتر معاونین منصوب جایگزین نیروهای بومی شهرستان شده اند اگر چه ما معتقد هستیم ملاک باید لیاقت و توانایی افراد باشد نه بومی و غیر بومی بودن آن و هر مدیری نیز این حق را دارد که پس از روی کار آمدن به چینش تیم مدیریتی خود بپردازد اما تجربه چند دهه اخیر نشان داده هر زمان در کنار ویژگی‌های فنی و تخصصی به نیروهای بومی نیز توجه شده، گام‌های محکم‌تری به سوی توسعه برداشته شده است و بومی گزینی به عنوان شرطی لازم برای برقراری ارتباط با توده مردم و ایجاد حس اعتماد دوطرفه ضروری به نظر می‌رسد. ضمن آن که شنیده ها حاکی از آن است جابجایی ها در حوزه مدیریت باید با تائید اعضای هیئت مدیره صورت بگیرد که گویا این اتفاق در مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان نیفتاده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=55103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.