• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

دادستان مسجدسلیمان خبر داد:
کوری و کچلی نتیجه تزریق غیر مجاز چربی و… در یکی از آرایشگاههای زنانه در مسجدسلیمان/ با متخلفین به جد برخورد خواهد شد

  • کد خبر : 54819
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>دادستان مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>کوری و کچلی نتیجه تزریق غیر مجاز چربی و… در یکی از آرایشگاههای زنانه در مسجدسلیمان/ با متخلفین به جد برخورد خواهد شد</span>

رویش زاگرس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان گفت: انجام مداخلات و اقدامات پزشکی در حیطه مداخلات مجاز آرایشگاه‌ها نیست و با متخلفان به جد برخورد خواهد شد. دکتر رحمان بن سعید با اعلام این خبر افزود: متاسفانه مشاهده شده است مداخلات پزشکی در آرایشگاه‌های زنانه و انجام اقداماتی مانند تزریق چربی، ژل، بوتاکس و […]

رویش زاگرس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان گفت: انجام مداخلات و اقدامات پزشکی در حیطه مداخلات مجاز آرایشگاه‌ها نیست و با متخلفان به جد برخورد خواهد شد. دکتر رحمان بن سعید با اعلام این خبر افزود: متاسفانه مشاهده شده است مداخلات پزشکی در آرایشگاه‌های زنانه و انجام اقداماتی مانند تزریق چربی، ژل، بوتاکس و …. که در حیطه مداخلات مجاز آرایشگاه‌ها نیست و این امر منجر به افزایش عوارضی برای مراجعه کنندگان شده است به همین دلیل لازم است نظارت مستمر بر عملکرد واحدهای صنفی تحت پوشش انجام شود. دادستان مسجدسلیمان با بیان این که متاسفانه موارد مختلفی به این دادستانی گزارش شده است که در یک مورد منجر به کوری و کچلی یکی از مراجعه کنندگان که در یکی از آرایشگاههای زنانه در مسجدسلیمان اقدام به تزریق ژل کرده بود گردید. بن سعید گفت: قطعاً با این آرایشگر متخلف برخورد قانونی و  برای وی پرونده کیفری تشکیل خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دادستان مسجدسلیمان گفت: بر اساس قانون ورود به اقدامات پزشکی و درمانی از سوی هر فرد یا نهادی بدون کسب مجوز از سوی وزارت بهداشت و درمان جرم محسوب می‌شود. وی می‌افزاید:‌ هرگونه مداخله در فعالیت پزشکان نه‌تنها جرم است، بلکه خطرات متعددی فرد خاطی و افراد متقاضی این خدمات را تهدید می‌کند. به گفته بن سعید بهداشت و درمان متولی اصلی برخورد با تخلفات است و در صورت قصور با آن ها برخورد خواهد شد.

دکتر بن سعید افزود: پرداخت هزینه کمتر و همچنین تبلیغات در فضای مجازی از جمله مواردی است که مردم به سمت مکان‌های فاقد مجوز می روند و این همه ضرر و زیان مالی و جانی برای خودشان ایجاد می کنند.

وی بیان کرد: صرفاً تبلیغات در فضای مجازی دلیل بر تایید بر فعالیت شخص یا مکان خاصی نیست و مردم به ویژه بانوان گرانقدر می بایست در این زمینه هوشیار عمل کنند. وی ابراز امیدواری کرد:با آگاهی و هوشیاری مردم و فرهنگسازی درجامعه، خود مردم به این افراد مراجعه نکنند تا دچار مشکلات متعدد نشوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.