• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
3

دکتر مجید صالحی مدیر بیمارستان  شفا تامین اجتماعی مسجدسلیمان:
برای خدمتگزاری آمده ام، تا زمانی که سازمان تشخیص دهد در خدمت همشهریان عزیزم در این سمت خواهم بود

  • کد خبر : 54754
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>دکتر مجید صالحی مدیر بیمارستان  شفا تامین اجتماعی مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>برای خدمتگزاری آمده ام، تا زمانی که سازمان تشخیص دهد در خدمت همشهریان عزیزم در این سمت خواهم بود</span>

برای خدمتگزاری آمده ام، تا زمانی که سازمان تشخیص دهد در خدمت همشهریان عزیزم در این سمت خواهم بود /پرسنل بیمارستان باید تکریم ‌ارباب رجوع را جزء وظایف شرعی و اداری خود بدانند، فساد فقط بحث اخلاقی نیست بلکه بزرگترین فساد، اذیت شدن مردم و ارباب رجوع است/در راستای اعتبار بخشی و کسب امتیاز ارتقای […]

برای خدمتگزاری آمده ام، تا زمانی که سازمان تشخیص دهد در خدمت همشهریان عزیزم در این سمت خواهم بود /پرسنل بیمارستان باید تکریم ‌ارباب رجوع را جزء وظایف شرعی و اداری خود بدانند، فساد فقط بحث اخلاقی نیست بلکه بزرگترین فساد، اذیت شدن مردم و ارباب رجوع است/در راستای اعتبار بخشی و کسب امتیاز ارتقای درجه بیمارستان اقدامات خوبی در این مدت انجام شده است

 رویش زاگرس: بی شک آنچه در عرصه حیات اجتماعی انسان ها موجب دوام و ماندگاری می شود همانا انجام صادقانه و توأم با خلوص نیت وظایف افراد در قبال تمامی مسئولیت های الهی، اخلاقی، حرفه‌ای و انسانی آنان به منظور خدمت خدا پسندانه به مردم و کمک به رشد و شکوفایی سلامت، سعادت و خوشبختی همگان از طریق زمینه سازی در جهت تبلور اعتلا و بالندگی همه جانبه استعدادهای الهی نیک و سازنده و توانمندی های پیدا و نهان آنان است.
دکتر مجید صالحی را از پایگاه بسیج موحدین مسجد بازار چشمه علی می شناسم. وی از سال ۱۳۷۵به عنوان افسر وظیفه پزشک بهداری نیروی انتظامی مسجدسلیمان خدمت خود را آغاز و چند ماه بعد به عنوان جانشین پزشک قانونی و پزشک بیمارستان ۲۲بهمن به خدمت خود ادامه داد و بعد از اتمام خدمت مقدس سربازی در سال ۱۳۷۷ به عنوان جانشین پزشکی قانونی، پزشک بیمارستان ۲۲بهمن، پزشک مراکز بهداشتی درمانی شهری مسجدسلیمان و روستایی اندیکا، پزشک بیمارستان امام خمینی (ره) شرکت نفت مشغول به کار شد و در سال ۱۳۷۷به استخدام تامین اجتماعی در آمد. دکتر صالحی تا سال ۱۳۸۲در درمانگاه تامین اجتماعی و از سال ۱۳۸۲لغایت ۱۳۸۸در بیمارستان شفا مسجدسلیمان به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کرد. وی پس از آن به شهرستان اهواز و خرم آباد منتقل شد و با پیشنهاد مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در تیرماه سال ۱۴۰۰ جهت خدمت رسانی به همشهریان خود قبول مسئولیت نموده که در این مدت کوتاه خوشبختانه منشأ خیر و برکات زیادی بوده و باعث رضایت مندی بیمه شدگان و پرسنل خدوم تامین اجتماعی شده است.


در مدتی که بحث استعفای ایشان مطرح شده بود بسیاری از شهروندان طی تماس های مکرر خواهان صحت و سقم این مسئله شدند. دکتر مجید صالحی در نشستی با رسانه خبری رویش زاگرس در پاسخ به این سوال گفت: من برای خدمتگزاری آمده ام و تا زمانی که سازمان تشخیص دهد در خدمت همشهریان عزیزم در این سمت خواهم بود. وی همچنین بخشی از عملکرد خود را تشریح کرد و گفت: در بدو ورود اولین مسئله ای که به چشم آمد فضای فیزیکی ساختمان اورژانس بود که در اولین اقدام در راستای استاندارد سازی و طرح تحول سلامت ساختمان اورژانس بیمارستان به طور کامل مورد بازسازی و پس از تغییرات و رنگ آمیزی و همچنین تجهیز بخش مورد نظر جهت رفاه بیشتر مراجعه کنندگان مورد بهره برداری قرار گرفت. وی گفت: خوشبختانه با انجام تمهیداتی با بودجه ای کمتر از آن چه پیش بینی شده بود این کار به پایان رسید و ساختمانی در شأن مردم مسجدسلیمان آماده بهره برداری گردید.
دکتر صالحی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم به عنوان ولی نعمت های ما باید مورد احترام قرار بگیرند. روز اول به همکاران خودم گفتم: پرسنل بیمارستان باید تکریم ‌ارباب رجوع را جزء وظایف شرعی و اداری خود بدانند. فساد فقط بحث اخلاقی نیست بلکه بزرگترین فساد، اذیت شدن مردم و ارباب رجوع است.
دکتر مجید صالحی در ارتباط با راه اندازی سیستم نوبت دهی گفت: این که پیرزن یا پیرمردی ساعت ۵ صبح برای گرفتن نوبت به بیمارستان بیاید اصلا قابل قبول نبود به همین دلیل سیستم نوبت دهی را راه اندازی کردیم تا از رفت و آمدها و تضییع حقوق شهروندان جلوگیری کنیم.
وی در ارتباط با ساعات کاری داروخانه بیمارستان که گاهاً مورد اعتراض شهروندان قرار گرفته نیز گفت: ساعت کاری داروخانه های بیمارستان های تامین اجتماعی سراسر کشور طبق بخشنامه صادر شده از ۸ صبح تا ۸ بعدازظهر می باشد که البته در استان خوزستان تا ساعت ۱۱ داروخانه ها مشغول خدمترسانی هستند.
دکتر صالحی در ارتباط با اقدامات انجام شده جهت ارتقاء درجه بیمارستان شفا مسجدسلیمان نیز گفت: در راستای اعتبار بخشی و کسب امتیاز ارتقای درجه بیمارستان اقدامات خوبی در این مدت انجام شده است. وی ادامه داد: یکی از عوامل از دست دادن امتیاز در اعتبار بخشی بیمارستان غیر استاندارد بودن مکان فیزیکی واحدهای درمانی بوده است که اقدام به بازسازی و بهسازی محل فوق در حد استاندارد یا رعایت صرفه و صلاح سازمان و تشریفات مالی انجام شده است. همچنین ایجاد فضای سبز و مبلمان شهری، با کاشت تعداد زیادی درخت ،درختچه ،گل و گیاه ،تعمیرات کلی ساختمان بیمارستان تامین اجتماعی، ایجاد پویایی میان پرسنل و نظم اداری،خارج شدن بیمارستان از وضعیت درمانگاه با دعوت از پزشکان متخصص، فعال نمودن کلینیک های بیمارستان از جمله: فوق تخصص روماتولوژی، متخصص قلب و عروق، متخصص مغز و اعصاب، متخصص زنان و مامایی،متخصص داخلی، جراح عمومی،جراحان چشم و کلنیک مامایی،نصب دستگاه OPG عکسبرداری از دندان، نصب دستگاه و مخزن اکسیژن ساز۲۰تنی، فضا ، محوطه سازی و تسطیح زمین بیمارستان، تعمیر و زیبا سازی منازل مسکونی پزشکان ،ایجاد میدان زیبای ورودی بیمارستان تنها بخش کوچکی از اقدامات انجام شده در این مدت کوتاه ۱۰ماه ایشان بوده است.
رئیس بیمارستان شفا تامین اجتماعی مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود از بعضی اقدامات فرهنگی انجام شده نیز سخن به میان آورد و گفت: جهت احترام به کارکنان بیمارستان که به رحمت ایزدی پیوستند از جمله دکتر کاویان، دکتر لاینصرف، دکتر ساسان رجبی ،زنده یاد گودرز خدادادی جهانبخش زیلابی و بهروز محمد حسینی اقدام به نصب تصاویر آنان در مکان خدمت انان کردیم. حضور و شرکت فعال به اتفاق پرسنل محترم در مراسمات و مناسبت های مختلف،ایجاد همدلی و روابط دوستانه بین پرسنل ،اهتمام ویژه بر حفاظت از حق الناس ،ایجاد عدالت اداری و مالی در بین پرسنل، پیگیری سریع و دقیق شکایات، انتقادات و پیشنهادات بیماران، بیمه شدگان و بازنشستگان بخشی از اقدامات انجام شده دراین رابطه می باشد.


دکتر مجید صالحی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر ازجناب آقای دکتر امیرحسین بنی احمد مدیر درمان استان خوزستان جهت حمایت های همه جانبه اش از مجموعه ابراز امیدواری کرد با تلاش های مضاعف مجموعه بیمارستان شفا مسجدسلیمان شاهد ارتقاء خدمات به مردم شریف مسجدسلیمان باشیم. وی گفت: همچنین جا دارد از تمامی پرسنل بیمارستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدی امام جمعه، دکتر علیرضا ورناصری نماینده، دکتر رضایی فاضل فرماندار ،روح الله جلیلی شهردار ،مدیر عامل محترم و مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز، دکتر هیهاوند و دکتر علیرضا مهمدی کرتلایی واعضا و ریاست کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان به خاطر همه همکاری هایی که با مجموعه درمان تامین اجتماعی داشته اند تشکر و قدردانی نمایم. ان شاالله که این خدمات اندک مقبول خداوند متعال و مردم خوب و قدرشناس همشهریان گرامی واقع شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.