• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

حجت الاسلام اميني: مسجدسليمان را بعضي از مسجدسليماني ها و مديران مسجدسليماني عقب انداختند

  • کد خبر : 5468
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

من خجالت مي كشم كه هنوز در بعضي از محلات آبمان روزي دو ساعت است از اين كه سازماني به نام فاضلاب نداريم. از اين كه بعضي منازلمان هنوز گاز شيرين ندارند. نبايد با مردم به دروغ حرف زد/بايد به مردم گفت: بسياري از شهرها آباد شدند. آب ها مال ماست، گازها مال ماست اما […]

من خجالت مي كشم كه هنوز در بعضي از محلات آبمان روزي دو ساعت است از اين كه سازماني به نام فاضلاب نداريم. از اين كه بعضي منازلمان هنوز گاز شيرين ندارند. نبايد با مردم به دروغ حرف زد/بايد به مردم گفت: بسياري از شهرها آباد شدند. آب ها مال ماست، گازها مال ماست اما هنوز به آن آباداني مطلوب انقلاب، اسلام امام و شهدا دست نيافتيم چرا كه از ماست كه بر ماست/ روزي كه امام گفت من توي دهن اين دولت مي زنم گفته باشم اين طلبه هم مي تواند زبان سرخش را بيرون بدهد و از رفتن سر سبزش نترسد و خيلي حرف ها بزند اما به صلاح شهر نيست. بگذاريد با همين آرامش نسبي جلو بروم.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حضرت حجت الاسلام اميني امام جمعه محترم مسجدسليمان در افتتاح مجتمع طالقاني در سخناني گفت: دست مريزاد مي گويم به تمام كساني كه خشتي روي خشت مي گذارند براي اميد بخشي به اين مردم، همچنين تشكر مي كنم از دولت گذشته كه پول هاي زيادي را هزينه ي مسجدسليمان كرد. اميدوارم دولت تدبير و اميد هم راه را ادامه بدهند و شاهد ادامه اين بارش رحمت ها باشيم كما اين كه رياست محترم جمهور در سفرشان به خوزستان اميدمان را زياد كرد و وعده هاي خوبي دادند كه اميدوارم هر چه سريع تر محقق شود. بخش تخصيص 2درصد نفت به خوزستان، بخش زير كشت رفتن حدود 600الي 700 هزار هكتار زمين حاصل خيز خوزستان، همه ي اين ها جاي تقدير و تشكر دارد كه ما همه اين ها را مديون امام و شهدا هستيم كه هر چه داريم از شهداست. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به مديران و مسئولين شهرستان گفتند: آقايان، مسجدسليمان زحمت زيادي مي خواهد. عليرغم اين كه گاهي از كجي ها ناراحت مي شوم و از مديران سست و ناكارآمد دلم مي سوزد اما براي ساختن يك مسجدسليمان آباد و نمونه از بسياري از اين بد اخلاقي ها عبور مي كنم.

به اعتقاد من مسجدسليمان را بعضي از مسجدسليماني ها و بعضاً مديران مسجدسليماني عقب انداختند. نمي خواهم بي انصافي كنم همين آقاي احمدي نژادي كه دو سال آخر اين همه خون به دل همه كرد حدود 300ميليارد تومان به شركت نفت مسجدسليمان براي آباداني شهر اختصاص داد كه درست هزينه اش نكرديم. واقعيت اين است كه هول كرديم. يك پل روگذر در نمره يك نزديم، چهار تا پل كه به مردم اميد و انگيزه بدهد نزديم. نمي گويم اين پول ها حيف و ميل شده است اما من دلم مي سوزد. اگر همين پول ها دست اصفهاني ها و يزدي ها بود با همين تعداد جمعيت چگونه هزينه اش مي كردند. من خجالت مي كشم كه هنوز در بعضي از محلات آبمان روزي دو ساعت است از اين كه سازماني به نام فاضلاب نداريم. از اين كه بعضي منازلمان هنوز گاز شيرين ندارند. نبايد با مردم به دروغ حرف زد.

بايد به مردم گفت: بسياري از شهرها آباد شدند. آب ها مال ماست، گازها مال ماست اما هنوز به آن آباداني مطلوب انقلاب، اسلام امام و شهدا دست نيافتيم چرا كه از ماست كه بر ماست. اگر همه با هم باشيم كار پيش مي رود. حجت الاسلام اميني ادامه داد: همين  چند روز پيش مديركلي در خوزستان به يك مدير درجه 2 شهر ما مي گويد: اگر يك ذره فاصله ات را با امام جمعه و نماز جمعه كم كني به يك جايي مي رسي. واي بر من كه كسي جرأت كند در استان چنين حرفي را بزند. چه چيزي در شهر و منطقه ديده كه مديري راه پيشرفت را پس از 35سال گذر انقلاب در اختلاف، اختلاف افكني و افساد ببيند.  اين هاست كه نگذاشته مسجدسليمان آباد شود. بوي متعفن گاز را استشمام مي كنيم اما گاز شيرين نداريم، اقيانوس آب و برق پشت سر ماست اما آب نداريم. من به مردم عزيز مي گويم انقلاب و امام مقصر نيستند بعضي مديران مقصرند. روزي كه امام گفت من توي دهن اين دولت مي زنم گفته باشم اين طلبه هم مي تواند زبان سرخش را بيرون بدهد و از رفتن سر سبزش نترسد و خيلي حرف ها بزند اما به صلاح شهر نيست. بگذاريد با همين آرامش نسبي جلو بروم. نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان در پايان سخنان خود گفت: پتروشيمي و آلومينيوم سازي مال مردم مسجدسليمان است. الحمدالله دو پروژه در سفر رئيس جمهور به خوزستان مصوب شد كه مي تواند نزديك به 20هزار شغل ايجاد كند. در سفر اخير همه همت كردند. استاندار گرامي،حضرت آيت الله العظمي جزايري، نماينده محترم شهرستان، فرماندار گرامي. وقتي همه به هم كمك كنيم به آينده اي روشن خواهيم رسيد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 14
  1. اون مدبر كل حتما روزي در اين شهر مدير بوده . جناب امام جمعه محترم چند سال قبل را خودتان به ياد داريد،چه كارهايي كه نشد براي از بين بردن نماينده وقت و برادر ايشون. از تخريب و تهمت تا … لطفا انتشار دهيد

  2. احسنت و درود خدا بر روحانی خستگی ناپذیر امام جمعه و خطیب ارزشمند مسجدسلیمانی حاج آقا امینی انشاالله این حرکت ها در جهت آبادی مسجدسلیمان تداوم یابد .

  3. جناب امام جمعه محترم رییس جمهوری در سفر اخیرشان به خوزستان هیچگونه قولی درخصوص دو درصد نفت ندادند و این حق مسلم خوزستان را به زمین مجلس پاس دادند.

  4. احسنت به حاج امینی عزیزكه هميشه چندین قدم جلوتر است و همواره واقعیتها را دیده و علاوه بر بیان مسائل همیشگی که در سخنرانی ها باید گفت بسیار شجاعانه به بیان مسائل و جزئیات بسیار مهم که می تواند به رفع مشکلات مسجدسلیمان کمک کند می پردازد، یکی از همین جزئیات مهم بی تفاوتی تعدادی انگشت شمار از مسئولین شهر است به مشکلات شهرستان و همچنین عدم اتحاد برخی از مسئولین شهر برای کمک به مسجدسلیمان است که حاج امینی به آنها تذکر می دهد.
    از این بابت که یک شخصیت روحانی داریم که رفع محرومیت و مظلومیت از مسجدسلیمان مهمترین دغدغه اوست واقعا” خوشحال و امیدوار هستیم.
    اما حاج امینی عزیز، اینکه مسجدسلیمان با داشتن دو سد بزرگ آب 24ساعته ندارد و با داشتن سابقه یک قرن تولید نفت و گاز برای کشور این چنین مشکلات و محرومیت هایی دارد این موضوع را مردم به حساب مسئولین کشور و دولتها می گذارند و وقتی می بینند که درشهرهایی که هیچ گونه تولید ثروتی ندارند اما نورچشمی هستند چقدر آبادی و پیشرفت وجود دارد اما در شهر زرخیر و نفتخیز آنها فقط فقر و کمبود امکانات دیده می شود این را به حساب تبعیض می گذارند حتی اگر هم دولتها بودجه بدهند اما برخی مسئولین محلی درست استفاده نکنند و چهره شهر تغییر نکند باز هم مردم این را به حساب دولت و تبعیض آن می گذارند و از دولت انتظار دارند که شرایط شهرشان تغییر کنند و حق هم دارند. پس باید دولت بر کار مسئولینی که در این شهر می گمارد نظارت بسیار سختگیرانه و دقیقی داشته باشد تا چهره مسجدسلیمان که امروز متاسفانه سندی آشکار برای وجود تبعیض در کشور شده است آباد شود و آبروی نظام و انقلاب مقدس بدست آن عده مسئولین کم کار و بی تفاوت خدشه دار نشود . و حضرتعالی می توانید نقش آن ناظر سخت گیر و سخت کوش را داشته باشید و ما مردم مسجدسلیمان از شما خواهش می کنیم که این کار را انجام بدهید.

  5. اجرکم عندالله…

  6. درود بر آقاي اميني عزيز. حاج آقا من يك جوان مسجدسليماني بيكار هستم. سن من از 31 سال گذشته فوق ليسانس و مجرد هستم. هر روز دارم دلم رو خوش مي كنم به افتتاح پتروشيمي و شركت آلومينيوم. حاضرم هر كاري انجام بدهم. ميدونم شما هم محدوديت داريد اما چكار كنم. كارخانه سيمان، سد و نيروگاه، شركت نفت و… اما من با اين مدرك بايد بيكار باشم… تو رو خدا اين مسئله رو پيگيري كنيد. حداقل اميد داشته باشيم يه روز ميريم سر كار…

  7. درود خدا بر حجت الاسلام اميني امام جمعه محبوب شهرم. حاج آقا خوشحالم از وجودت، عدالتت،صراحتت، مردمداري ات، تمام.

  8. شايد اينجا جايش نباشد. جناب آقاي اميني اگر چه برخوردها خوبي از طرف نيروي انتظامي شده اما تو رو خدا بگيد با شدت بيشتري با اين فروشندگان مواد در محلات برخورد كنند ممنون

  9. ممنون از آقاي مرادي مديريت محترم سايت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به خاطر تلاش هايتان جهت اطلاع رساني و شفاف سازي كه انجام مي دهيد. بهتون دست مريزاد ميگم. لازم است مردم با مسئولينشان بيشتر در ارتباط باشند و اين كار به خوبي از جانب شما و ديگر دوستان خبرنگارتان دارد صورت مي گيرد. خدا قوت.

  10. فاطمه خانوم اون فروشندگان مواد در محلات هم اگر کار و شغلی داشته باشند مطمئنا” آبروی خود و خانواده شان را هیچوقت با این کار نمی ریزند. مشکل اصلی اول بودن مسجدسلیمان با نرخ 43% بیکاری در بین تمام شهرستانهای کشور است متاسفانه…

  11. این سخنان حاج آقا امینی خطاب به برخی از افرادی که به دنبال تفرقه افکنی هستند تا ضعف ها و نا کارامدی خودشان را پوشش دهند و کسانی که بنا بر توصیه برخی افراد اقدام به تعویض مدیران کارامد و لایق میکنند واقعا از ماست که بر ماست

  12. درود بر حاج آقا اميني عزيز. حاجي جان به اعتقاد من بهترين كسي كه ميتونه تاثير گذار بااشد در اتحاد ميان سرديارون مسجدسليماني كسي نيست جز شما… جو بدي بر فضاي شهر به خاطر اين اختلافات حاكم است… همه عليه هم سنگ اندازي مي كنند… به اعتقاد من شما مي توانيد يك جلسه اي تشكيل بدهيد تا اين كدورت ها و شايد هم سوء تفاهم ها از بين برود. پاينده باشي.

  13. با درود بیکران بر حاج آقا امینی ، رسالت پیامبر گونه روحانیت یعنی همین ، این بیانات و این تشرها نشانگر اینست که شما درد آشنای مردم هستید ، که شما در کنار و یار مظلومید و هرجا مظلومی هست یعنی ظلم و ستمی روا شده ، بدون شک هر فریادی از سر ِ درد است ، از احساسِ مسئولیت است ، هرچه فریاد شما بلندتر و رساتر باشد یارانتان بیشتر و بیشتر خواهند شد ، این اختلافات و کجروی ها ظلم بزرگی ست به مردمانی نجیب و بردبار که دل به احساس مسئولیت مدیران خود بسته اند ، یقینا اگر شما بعنوان نماینده ولی فقیه در شهر ، چند بار اینگونه و شدیدتر از این بر اختلاف اندازان و کسانیکه بجای خدمت به مردم بدنبال منافع خود و حزب و گروهشان هستند توپ و تشر بزنید حساب کار خود را خواهند کرد و براه خدمت باز میگردند، خدا یار و یاورتان باد    

  14. درود خدا بر امام جمعه هوشیار.دلسوز و مقتدر شهرمان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.