• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
1

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:
اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در “مسجد سلیمان “

  • کد خبر : 54488
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرمانده انتظامی مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در “مسجد سلیمان “</span>

رویش زاگرس:  فرمانده انتظامی مسجد سلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری ۴ متهم در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ “حمیدرضا بهاروند” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای بالا بردن سطح ارتقاء امنیت اجتماعی طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با […]

رویش زاگرس:  فرمانده انتظامی مسجد سلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری ۴ متهم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، سرهنگ “حمیدرضا بهاروند” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای بالا بردن سطح ارتقاء امنیت اجتماعی طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با اجرای عملیات مشترک هماهنگ با هدف پاکسازی آن مناطق از لوث وجود مجرمان خصوصأ سارقان در سطح شهرستان مسجد سلیمان، توسط ماموران انتظامی به مرحله ی اجرا درآمد.

او افزود: در این طرح که برگرفته از مطالبات مردمی بوده ۴ سارق حرفه ای شناسایی و دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۷۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، یک قبضه سلاح شکاری و مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله لوله های آبرسانی و وسایل منزل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان در خاتمه با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح های پاکسازی در نوبت های متعدد با تمام توان توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54488

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.