• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

بازدید دادستان مسجدسلیمان از کشتارگاه، جاده کمربندی و بازار نمره۱ + تصاویر

  • کد خبر : 54466
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

تاکید بر لزوم رعایت بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی در کشتارگاه/ رنگ آمیزی سرعت کاها طی یک هفته آینده/ سرعت بخشی به عملیات اجرایی جاده کمربندی/ در صورت مشاهده سد معبر توسط مغازه داران سریعاً نسبت به پلمب مغازه های متخلف اقدام خواهد شد/ رسیدگی فوری به وضعیت پل تاریخی مالکریم رویش زاگرس: دادستان […]

تاکید بر لزوم رعایت بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی در کشتارگاه/ رنگ آمیزی سرعت کاها طی یک هفته آینده/ سرعت بخشی به عملیات اجرایی جاده کمربندی/ در صورت مشاهده سد معبر توسط مغازه داران سریعاً نسبت به پلمب مغازه های متخلف اقدام خواهد شد/ رسیدگی فوری به وضعیت پل تاریخی مالکریم

رویش زاگرس: دادستان مسجدسلیمان به همراه روح الله جلیلی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان، زمانپور رئیس شورای شهر، شرفی رئیس اداره دامپزشکی، کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت، از قسمت های مختلف کشتارگاه مسجدسلیمان از جمله ذبح دام، وضعیت نگهداری، و نحوه بازرسی بهداشتی بازدید به عمل آورد.

دکتر رحمان بن سعید دادستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس اظهار کرد: این بازدید با محوریت بررسی وضعیت بهداشتی کشتارگاه و حل مشکلات و نواقص بهداشتی انجام گرفت. وی ضمن تاکید بر لزوم رعایت بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی در کشتارگاه به منظور افزایش کیفیت گوشت استحصالی، بر لزوم اصلاح نواقص بهداشتی تاکید داشت.

بن سعید گفت:دادستان به عنوان مدعی العموم هرجا احساس کند که حقوق عامه در معرض تهدید و یا تضییع قرار دارد به طور جدی ورود پیدا می‌کند وی یادآور شد: ما مشکلات و کمبود‌هایی که در این کشتارگاه وجود دارد از جمله نبود سردخانه را به دقت و با حساسیت مضاعف پیگیری می‌کنیم و طی فرصت ۲۰ روزه  از متولیان خواستیم در راستای رفع مشکلات اقدام نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه از وضعیت سرعت کاها اظهار کرد: طی فرصت یک هفته ای از شهرداری خواستیم جهت رنگ آمیزی سرعت کاها اقدام در غیر این صورت علیه آنان اعلام جرم خواهد شد… همچنین از جاده کمربندی و پل مالکریم با قدمت یکصدساله نیز بازدید و خواهان رسیدگی فوری به وضعیت نابسامان این پل تاریخی از جمله مقاوم سازی و ایجاد حفاظ برای جلوگیری از خطرات احتمالی شد. همچنین در ارتباط با علت عدم تکمیل جاده کمربندی شهردار و رئیس شورای شهر توضیحاتی ارائه که مقرر گردید سریعاً نسبت به حل این مشکلات اقدام شود.

دادستان مسجدسلیمان همچنین با سرکشی به بازار نمره ۱ نسبت به سد معبر و اشغال پیاده روها هشدار داد و گفت: در صورت مشاهده سریعاً نسبت به پلمب مغازه های متخلف اقدام خواهد شد. وی ابراز امیدواری کرد: با حمایت قاطع مسئولین ذی ربط در حوزه‌های مختلف و تلاش بیشتر موجبات شکوفایی و رونق اقتصادی در واحد‌های تولیدی این شهرستان فراهم گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.