• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
1

سفر وزیر ورزش به مسجدسلیمان
وزیر ورزش: اهمیت کار در بخش ورزش‌ و جوانان در شهرستان مسجدسلیمان بر ما پوشیده نیست

  • کد خبر : 54362
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>سفر وزیر ورزش به مسجدسلیمان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>وزیر ورزش: اهمیت کار در بخش ورزش‌ و جوانان در شهرستان مسجدسلیمان بر ما پوشیده نیست</span>

رویش زاگرس: سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز با حضور در شهرستان مسجدسلیمان ضمن بازدید از سالن ورزشی مرادآباد در نشستی که در فرمانداری مسجدسلیمان با حضور مفرمانداران و مسئولان ورزش شهرهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل اظهار کرد: بررسی وضعیت موجود ورزش کشور و اقداماتی که برای ورزش جوانان انجام می‌شود، یکی […]

رویش زاگرس: سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز با حضور در شهرستان مسجدسلیمان ضمن بازدید از سالن ورزشی مرادآباد در نشستی که در فرمانداری مسجدسلیمان با حضور مفرمانداران و مسئولان ورزش شهرهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل اظهار کرد: بررسی وضعیت موجود ورزش کشور و اقداماتی که برای ورزش جوانان انجام می‌شود، یکی از مهمترین اهدافی که در سفرهای استانی دنبال می‌شود چرا که گزارش‌های پشت میزی و تلفنی به تنهایی برای پی بردن به مشکلاتی که در حوزه ورزش وجود دارد کافی نیست.

وی با انتقاد از تغییر کاربری زمین‌های ورزشی به دلیل عدم برنامه‌ریزی مناسب و کم‌توجهی گفت: در برخی مناطق مشاهده می‌شود که زمین‌های چمن کاربری خود را از دست داده‌اند و از این نوع نگرش‌هایی که سبب می‌شود به عنوان مثال یک زمین فوتبال کاربری خود را از دست بدهد، کم نیست.

سجادی با تاکید بر لزوم حفظ زمین‌های ورزشی محلی و توسعه آن ها گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده برخی زمین‌هایی که برای ورزش محلات مورد استفاده قرار می‌گیرد را مسئولین شهرستان از مدار خارج می‌کنند و یا تجهیز و بهسازی آن را به تاخیر انداخته می‌شود و یا در مواردی مشاهده شده که زمین‌های ورزشی بتن‌ریزی شده‌اند.

وی با بیان این که باید امکانات ورزشی به روش مطلوبی مدیریت شوند، گفت: در این خصوص اعتبار به تنهایی کفایت نمی‌کند و باید از فکر و اندیشه هم در مدیریت استفاده کرد.

سجادی با بیان اینکه استان خوزستان در خیلی از حوزه ها به اولین ها مشهور است، گفت: اولین افتخارآفرینان ورزش در استان خوزستان و به‌ویژه در شهرستان مسجد سلیمان زیاد است و ما باید قدر قهرمانان خود را بدانیم.

وی در عین حال یادآور شد: تاکنون بسیاری از رویدادهای ورزشی اول در شهرستان مسجدسلیمان اجرا شده است و اهمیت کار در بخش ورزش‌ و جوانان در شهرستان مسجدسلیمان بر ما پوشیده نیست.

علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان این که سفر وزیر ورزش به مسجدسلیمان می تواند به حل مشکلات ورزش این شهرستان کمک کند گفت: از آن جا که وزارت ورزش در حال تهیه سند آمایش ورزش استان است با دعوت از دکتر سجادی می خواست نایشان مشکلات را از نزدیک مشاهده کند. ورناصری گفت: استعدادهای خوبی در منطقه وجود دارد که در صورت حمایت می توانند برای کشور افتخار آفرینی کنند. نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود اظهار کرد: قول یک ورزشگاه در شأن مردم مسجدسلیمان را از جناب وزیر گرفتیم که ان شالله بتوانیم در این رابطه از ظرفیت نفت نیز استفاده نمائیم…

لازم به ذکر است در این برنامه مشکلات ورزش ۴ شهرستان توسط فرمانداران و مسئولان ورزش تشریح شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.