• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

به همت کاروان رهروان راه شهدا هیئت فرهنگی رقیه بنت الحسین (ع)
مسجدسلیمانی‌ها میهمان سفره کریم اهل بیت(ع) شدند/ مشارکت ۱۵ نانوا در اجرای طرح نان مهربانی

  • کد خبر : 54303
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>به همت کاروان رهروان راه شهدا هیئت فرهنگی رقیه بنت الحسین (ع)</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مسجدسلیمانی‌ها میهمان سفره کریم اهل بیت(ع) شدند/ مشارکت ۱۵ نانوا در اجرای طرح نان مهربانی</span>

رویش زاگرس: مسئول کاروان رهروان راه شهدا هیئت فرهنگی رقیه بنت الحسین (ع) گفت: به مناسبت فرا رسیدن میلاد فرخنده کریم اهل بیت(ع) طرح نان مهربانی در مسجدسلیمان اجرا شد که ۱۵ نانوا در آن مشارکت کردند. فرزین سلطانی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: همه ساله به مناسبت […]

رویش زاگرس: مسئول کاروان رهروان راه شهدا هیئت فرهنگی رقیه بنت الحسین (ع) گفت: به مناسبت فرا رسیدن میلاد فرخنده کریم اهل بیت(ع) طرح نان مهربانی در مسجدسلیمان اجرا شد که ۱۵ نانوا در آن مشارکت کردند. فرزین سلطانی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: همه ساله به مناسبت ولادت سراسر نور سبط نبی مکرم اسلام حضرت امام حسن مجتبی(ع) برنامه‌های گوناگونی برای اکرام شهروندان به‌ویژه نیازمندان و مستضعفان در سطح کشور و استان خوزستان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: امسال نیز همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) طرح نان مهربانی به منظور ترویج فرهنگ نذر و اکرام شهروندان همزمان با آغاز هفته اکرام و اطعام ایتام در سطح شهرستان مسجدسلیمان و اطراف آن به اجرا درآمد. مسئول کاوان رهروان راه شهدا مسجدسلیمان اضافه می‌کند: این طرح در سطح شهرستان مسجدسلیمان و اطراف آن به مناسبت فرا رسیدن میلاد فرخنده کریم اهل بیت(ع) به اجرا درآمد که هزینه پخت به ۱۵ نانوایی توسط خیرین پرداخت تا نان مجانی در اختیار مردم قرار داده شود. وی با تشریح بیشتر اجرای طرح نان مهربانی ادامه می‌دهد که این طرح از سوی کاروان رهروان راه شهدا هیئت فرهنگی مذهبی رقیه بنت الحسین(ع) مسجدسلیمان به اجرا درآمد که با استقبال نانواها روبه‌رو شده است.

مجری طرح نان مهربانی با تبریک فرا رسیدن زادروز فرخنده حضرت امام مجتبی(ع) به خبرنگار ما می‌گوید: پخت نان صلواتی با نام طرح نان مهربانی به منظور ترویج فرهنگ نذر و اکرام در سطح شهرستان مسجدسلیمان و برخی از مناطق اطراف آن انجام شد.

وی در همین زمینه توضیح می‌دهد که علاوه بر شهر مسجدسلیمان که در مناطق مختلف آن نانوایان از اجرای طرح نان مهربانی استقبال کرده‌اند در شهر گلگیر، شهر لالی، منطقه عنبر و شهرستان اندیکا نیز برخی نانواها در این برنامه شرکت کرده‌اند. سلطانی در تکمیل این بخش از سخنان خود یادآور شد: طرح نان مهربانی با مشارکت ۱۴ نانوایی در مناطقی همچون نفتک، بی بیان، بازار تمبی، کلگه کاروانسرا، نمره هشت، نمره یک، پشت برج، خیابان شهید حنیف نژاد، جنب مصلای نماز جمعه امام خمینی(ره)، کوی شهید سید اسفندیار موسوی (محله سرکوره‌ها) و ریل وی در شهر مسجدسلیمان اجرا شده است که نانواها نان را به صورت صلواتی در اختیار شهروندان گرامی قرار داده‌اند و قرار بر این شد در طول ماه مبارک و بعد از ماه مبارک طرح نان صلواتی در سطح چهار شهرستان و مناطق مختلف استان ادامه یابد.

وی گفت: امسال در طرح نان صلواتی در ماه مبارک رمضان امام جمعه محترم شهرستان حاج آقا سید احمدی، ریاست محترم سازمان تبلیغات حاج آقا قندعلی هیئت منتظران شهرستان طبق سنت چندین ساله، پایگاه حمزه سیدالشهدا(ع) مسجد صاحب الزمان(عج)کلگه، موسسه عصر امام خمینی، هیئت عاشورائیان انجمن اتیسم شهرستان و خیرین زیادی در محلات مختلف شرکت کرده اند که در شب های قدر و ماههای آینده این طرح با مشارکت نهادها، ارگان ها و خیرین ارجمند ادامه خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.