• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

امام جمعه مسجدسلیمان:
امروز یک ارتش مکتبی، وظیفه مدار و در مسیر ولایت، اسلام، و قرآن داریم/ روز ملی اکرام خیرین فرصت مغتنمی است تا از خدمات خیر اندیشان خیرخواه تقدیر گردد

  • کد خبر : 54276
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>امام جمعه مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>امروز یک ارتش مکتبی، وظیفه مدار و در مسیر ولایت، اسلام، و قرآن داریم/ روز ملی اکرام خیرین فرصت مغتنمی است تا از خدمات خیر اندیشان خیرخواه تقدیر گردد</span>

رویش زاگرس: حجت الاسلام سید احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز “روز ملی اکرام و تکریم خیرین گفت: این روز فرصت مغتنمی است تا از خدمات خیر اندیشان خیرخواهی تقدیر گردد که با تاسی و پیروی از بزرگان دین اسلام در مسیر کاهش آلام […]

رویش زاگرس: حجت الاسلام سید احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز “روز ملی اکرام و تکریم خیرین گفت: این روز فرصت مغتنمی است تا از خدمات خیر اندیشان خیرخواهی تقدیر گردد که با تاسی و پیروی از بزرگان دین اسلام در مسیر کاهش آلام و دردها و رفع معضلات جامعه با بخشش و انفاق سخاوتمندانه مال خود به همنوعان و محرومین، راهگشای رفع بسیاری از مشکلات و محرومیت ها در جامعه هستند.

وی همنچنین با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امروز یک ارتش مکتبی، وظیفه مدار و در مسیر ولایت، اسلام، و قرآن داریم. سید احمدی ادامه داد: امروز ارتش یک نیروی فکری و معنوی با انگیزه های پاک و مقدس است. وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ امنیت این آب و خاک تمام تلاش خود را به کار بسته است. نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش توسط امام خمینی (ره) آن هم در روزهایی که دشمنان جمهوری اسلامی درصدد انحلال ارتش بودند نشان از درایت ایشان دارد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام گفت:

رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام مسائل کشور به چند نکته در ابعاد مختلف اشاره نموده و فرمودند: استغفار همراه با نیت صادقانه، موجب صفا و طهارت روحی و جلب رحمت الهی در زندگی فردی و همچنین در میدان‌های ملی و عرصه‌های بزرگ اجتماعی خواندند. وی همچنین مسئولیت در نظام اسلامی را به معنای مورد سؤال بودن برشمردند و افزودند: در نظام‌های سیاسی جهان مسئولان مورد سؤال مردم هستند اما در نظام اسلامی مسئولان علاوه بر مردم، در معرض سوال و مؤاخذه مهمتر و سنگین‌ترِ خداوند نیز هستند.

ایشان با اشاره به برخی شاخص‌های منفی در زمینه اقتصادی گفتند: مسائل و مشکلات وجود دارند اما قابل حل هستند و مبنای ارزیابی و قضاوت درباره شرایط کشور و موفقیت‌های آن، نباید فقط شاخص‌های اقتصادی باشد بلکه باید شاخص‌های دیگر را نیز در نظر گرفت و همه موارد را با هم سنجید. ایشان مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و گفتند: دیدن یا شنیدن واقعیات در میدان و یا از منابع مورد وثوق، زمینه‌ساز برنامه‌ریزی و اقدامات صحیح خواهد بود.

رهبر انقلاب با ابراز خرسندی از مقاومت هیأت مذاکره‌کننده در مقابل زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌ها گفتند: طرف مقابل که بدعهدی کرد و از برجام خارج شد الان احساس درماندگی و بن بست می‌کند اما نظام اسلامی که با اتکای به مردم از مشکلات زیادی عبور کرده، از این مرحله هم عبور خواهد کرد.

حجت الاسلام سید احمدی با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: از فرصت ضیافت الهی باید بخوبی بهره مند شویم چرا که فرصت خوبی ست برای خودسازی و این که خودمان را به خداوند نزدیک تر کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.