• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
3

اندیکا میزبان نخستین جشنواره موسیقی آوازهای حماسی بختیاری

  • کد خبر : 54246
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
اندیکا میزبان نخستین جشنواره موسیقی آوازهای حماسی بختیاری

رویش زاگرس: نخستین جشنواره موسیقی آوازهای حماسی بختیاری در اواسط اردیبهشت ۱۴۰۱ در اندیکا برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، به همت انجمن موسیقی شهرستان اندیکا و با حمایت استودیو پیوند ایران زمین و انجمن موسیقی استان نخستین جشنواره‌ آوازهای حماسی بختیاری در اواسط اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در شهرستان اندیکا برگزار می‌شود. این […]

رویش زاگرس: نخستین جشنواره موسیقی آوازهای حماسی بختیاری در اواسط اردیبهشت ۱۴۰۱ در اندیکا برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، به همت انجمن موسیقی شهرستان اندیکا و با حمایت استودیو پیوند ایران زمین و انجمن موسیقی استان نخستین جشنواره‌ آوازهای حماسی بختیاری در اواسط اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در شهرستان اندیکا برگزار می‌شود.

این جشنواره‌ در گستره‌ منطقه‌ای استان خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد به صورت رقابتی در بین سنین ۱۵ تا ۳۰ سال برگزار می‌شود و هدف اصلی از برگزاری این جشنواره‌ نیز کشف و حمایت از استعدادهای منطقه است.

این جشنواره‌ در ۲ بخش برگزار می‌شود که بخش اول شامل آوازها و مقام‌های فولک حماسی بختیاری است و بخش ویژه به مقام حماسی آعلیداد و آوازهای آیینی و مذهبی بختیاری اختصاص دارد.

قاسم بخشوده مسؤول انجمن موسیقی، رییس جشنواره است، داریوش اسکندری، دبیر هنری، پویا محسنی، مشاور هنری، نیما ظفری، روابط عمومی و اساتید دیدار محمودی، فرهنگ تیرگیر و پارسا برخورداری داوری آثار ارسالی این جشنواره‌ را بر عهده دارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.