• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
3

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان:
مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برای همه نهادها و دستگاه های اجرایی لازم الاجرا می باشد

  • کد خبر : 54199
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برای همه نهادها و دستگاه های اجرایی لازم الاجرا می باشد</span>

رویش زاگرس: جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان مسجدسلیمان با حضور فرماندار و اعضای این ستاد برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ضمن تقدیر از نقش آفرینی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزود: مردم با رعایت نکات بهداشتی به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا […]

رویش زاگرس: جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان مسجدسلیمان با حضور فرماندار و اعضای این ستاد برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ضمن تقدیر از نقش آفرینی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزود: مردم با رعایت نکات بهداشتی به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند و همین باعث شده است که در حال حاضر شهرستان در وضعیت آبی قرار داشته باشد. وی ادامه داد: البته این مسئله بسیار شکننده است و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مجددا در وضعیت مخاطره آمیز قرار خواهیم گرفت.

رضایی فاضل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برای همه نهادهای و دستگاه های اجرایی لازم الاجرا می باشد و در صورت تخلف با عوامل آن برخورد خواهد شد. وی با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما بر توجه مسئولان به بهداشت آب آشامیدنی مردم تاکید کرد و افزود: مسئولان اداره آب و فاضلاب و بهداشت و درمان ضمن نظارت بر رعایت نکات بهداشتی و کلرینه کردن آب شرب کمک کنند تا از بروز بیماری های واگیر در این شهرستان جلوگیری شود.

وی اطلاع رسانی سریع و آگاه سازی مردم را ضروری عنوان کرد و افزود: رمز موفقیت و شکست بیماری منحوس کرونا در این شرایط اطلاع رسانی دقیق، سریع مناسب و علمی به مردم است. رضایی فاضل در پایان سخنان خود از مردم خواست برای حفظ سلامت خود و خانواده های شان از حضور در مجالس عزار و عروسی خودداری و در صورت ضرورت با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوریابند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.