• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

برد طلایی نفت مسجدسلیمان در اصفهان/ نفت ۱ ذوب آهن ٠

  • کد خبر : 54115
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
برد طلایی نفت مسجدسلیمان در اصفهان/ نفت ۱ ذوب آهن ٠

رویش زاگرس:  هفته بیست و چهارم لیگ برتر – ورزشگاه فولادشهر اصفهان سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ – ساعت ۲۰:۳۰ ذوب آهن اصفهان ۰ – نفت مسجدسلیمان ۱ گل: مهدی هاشم‌نژاد (۶۵) داور: حسن اکرمی کمک داوران: حمیدرضا افشون و نجف پناهی اخطار: حامد نورمحمدی، حسین ابراهیمی (ذوب) – مهران امیری، مسلم مجدمی (نفت) بدون […]

رویش زاگرس:  هفته بیست و چهارم لیگ برتر – ورزشگاه فولادشهر اصفهان
سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ – ساعت ۲۰:۳۰
ذوب آهن اصفهان ۰ – نفت مسجدسلیمان ۱
گل: مهدی هاشم‌نژاد (۶۵)
داور: حسن اکرمی
کمک داوران: حمیدرضا افشون و نجف پناهی
اخطار: حامد نورمحمدی، حسین ابراهیمی (ذوب) – مهران امیری، مسلم مجدمی (نفت)
بدون تماشاگر

ذوب آهن اصفهان: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، مسعود ابراهیم زاده، حسین شنانی (۷۹- حسام هاشم‌پور)، سجاد جعفری (۴۶- صادق صادقی)، سجاد دانایی (۷۱- محمدحسین اسلامی)، سعید باقرپسند، محمد خدابنده‌لو (۷۹- محمدامین درویشی)، سینا اسدبیگی و سجاد آشوری (۵۹- حسین ابراهیمی)
سرمربی: مهدی تارتار

نفت مسجدسلیمان: علی محسن‌زاده، علیرضا دغاغله، میلاد باقری، حسن مرادی‌فر، مجید عیدی (۷۷- مجتبی مقتدایی)، مهران امیری، میثم نقی‌زاده، مسلم مجدمی (۷۷- محمد خرم‌الحسینی)، مهدی هاشم‌نژاد (۷۰- محمدمهدی احمدی)، میرهادی میرجوان و امیر روستایی (۸۶- مصطفی نائیج‌پور)
سرمربی: رضا مهاجری

خلاصه بازی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در تقابل با ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی یک بر صفر دست یافت.

بازیکنان دو تیم در نیمه اول چند موقعیت گلزنی را به روی دروازه‌های همدیگر خلق کردند که ثمری نداشت. یک شوت از حسین شنانی و دو ضربه سر از محمد قریشی دروازه نفت مسجدسلیمان را تهدید کرد که با واکنش مناسب دروازه‌بان و خط دفاعی نفت بی‌ثمر ماند. نفتی‌ها هم دوبار درون محوطه جریمه ذوب‌آهن خطرناک ظاهر شدند اما در نواختن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند تا ۴۵ دقیقه نخست این دیدار بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم، ابتدا زردپوشان نفت دو موقعیت جدی به روی دروازه ذوب‌آهن خلق کردند که میرهادی میرجوان و حسن مرادی‌فر این فرصت‌های خوب را از دست دادند، سپس سجاد آشوری فرصت خوب گلزنی ذوب را هدر داد و سرانجام در دقیقه ۶۵ قفل دروازه‌ها با گلزنی مهدی هاشم‌نژاد گشوده شد و نفت مسجدسلیمان از میزبان پیش افتاد. حملات ذوب‌آهن برای فرار از شکست و ضدحملات نفت برای رسیدن به گل دوم در ادامه این نیمه با چند صحنه گلزنی همراه شد و در نهایت زردپوشان نفت مسجدسلیمان با همان تک گل هاشم‌نژاد صاحب سه امتیاز بارزش این دیدار شدند تا بیش از پیش به ماندن در لیگ امیدوار شوند.

شرح گل
۰-۱ (نفت): پاس رو به جلوی امیر روستایی در پشت خط دفاعی ذوب‌آهن به مهدی هاشم‌نژاد رسید که این بازیکن ابتدا توپ را کنترل کرد و سپس با ضربه‌ای محکم و دقیق تور دروازه میزبان را به لرزه در آورد تا زردپوشان نفت به گل برسند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=54115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.