• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

حضور وزیر آموزش و پرورش در جمع نیروهای جهادی شهرستان اندیکا

  • کد خبر : 53898
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
حضور وزیر آموزش و پرورش در جمع نیروهای جهادی شهرستان اندیکا

رویش زاگرس: وزیر آموزش و پرورش در دومین روز از سفر خود به استان خوزستان در جمع گروه های جهادی فعال شهرستان اندیکا حضور یافت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس یوسف نوری پیش از ظهر امروز پنج شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ در جمع نیروهای قرارگاه جهادی ستاد سردار شهید «حاج احمد متوسلیان» مستقر در […]

رویش زاگرس: وزیر آموزش و پرورش در دومین روز از سفر خود به استان خوزستان در جمع گروه های جهادی فعال شهرستان اندیکا حضور یافت.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس یوسف نوری پیش از ظهر امروز پنج شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ در جمع نیروهای قرارگاه جهادی ستاد سردار شهید «حاج احمد متوسلیان» مستقر در شهرستان اندیکا حضور یافت و از نزدیک در جریان روند فعالیت های جهادی اعضای این قرارگاه جهادی قرار گرفت.

نوری ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای اعضای گروه جهادی سردار شهید «حاج احمد متوسلیان» که در تمام ایام به ویژه روزهای تعطیلات نوروز، همچنان مشغول به فعالیت هستند؛ گفت: میدان جهاد، میدان وسیعی است؛ جهاد یعنی یک حرکت خودجوش و برآمده از اعتقاد، باور قلبی و ایمان، به همراه بهره برداری از توانایی‌های شخص یا گروه می باشد و بر این اساس فعالیت های گروه های جهادی همواره به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: «ما جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم»، تصریح کرد: این سخن رهبر انقلاب اسلامی به‌ وضوح اهمیت و جایگاه جهت‌گیری و کار جهادی را در منظومه‌ ارزشی انقلاب اسلامی مشخص می‌کند. خوشبختانه امروز در کشور با سیل عظیمی از گروه های جهادی مختلف روبرو هستیم که تمام توان خود را در راه خدمت به مردم به کار می برند تا مردم ایران در آسایش و امنیت به دور از محرومیت ها زندگی کنند.

شایان ذکر است؛ پس از وقوع زلزله در شهرستان اندیکا گروه های مختلف جهادی با حضور در منطقه به ارائه خدمت به مردم شهرستان اندیکا مشغول شدند و خدمات مختلفی از قبیل ساخت منزل؛ مسجد و مدرسه را به مردم زلزله زده ارائه دادند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53898

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.