• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

در پی انتشار مطلبی با عنوان کارخانه آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان دو ماه است مدیرعامل ندارد!
جوابیه کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان(مسجدسلیمان)

  • کد خبر : 53887
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>در پی انتشار مطلبی با عنوان کارخانه آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان دو ماه است مدیرعامل ندارد!</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>جوابیه کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان(مسجدسلیمان)</span>

رویش زاگرس: در پی انتشار خبر مربوط به کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان با عنوان ” کارخانه آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان دو ماه است مدیرعامل ندارد!” در پایگاه خبری رویش زاگرس جوابیه ای ارسال که عیناً منتشر می شود… مدیر محترم پایگاه خبری رویش زاگرس با سلام ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و تندرستی و […]

رویش زاگرس: در پی انتشار خبر مربوط به کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان با عنوان ” کارخانه آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان دو ماه است مدیرعامل ندارد!” در پایگاه خبری رویش زاگرس جوابیه ای ارسال که عیناً منتشر می شود…

مدیر محترم پایگاه خبری رویش زاگرس

با سلام

ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و تندرستی و شادکامی برای همشهریان گرامی به استحضار می رساند:
به دنبال سیاست های محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کلنگ این کارخانه در سال ۱۳۹۳ بر زمین نشانده شد و پس از دو سال کار جهادی فاز اول آن به مرحله ی بهر برداری رسید.
از آن موقع تاکنون این کارخانه در مسیر تولید، انواع پروفیل تمام سعی و تلاش خود را نموده است که گامی در جهت خود کفایی و تامین نیازهای داخلی(سفارشات)را برآورده نماید.
و در طول سال های ۱۳۹۹-۱۴۰۰شاهد تولید مقاطعی خاص(تولید ریل سوم مترو کشور. تولید انواع لوله های حجیم،مورد نیاز راه اندازی صنایع پتروشیمی های و سایر صنایع کشور) و همچنین رکورد شکنی درمیزان تولید به دست مهندسین و کارکنان علی رغم مشکلات پیش روی خود بوده است.
در خصوص راه اندازی فاز دوم(تولید بیلت) در پی حضور جناب مهندس فتاح ریاست محترم بنیاد مستضعفان و پیگیری های مدیرعامل وقت جناب مهندس بختیاری هم تدابیری در نظر گرفته شده و تا حدود زیادی بستر و شرایط تحقق فاز دوم خوشبختانه مهیا گردیده است و در مرحله نهایی و انتخاب پیمانکار می باشد.
در خصوص تغییرات مدیریتی در ابتدای بهمن ماه جناب مهندس علی بختیاری بنا به تشخیص مدیران ارشد بنیاد مستضعفان به سمت مدیر عاملی کارخانه فولاد اروند منصوب شدند و از آن تاریخ تاکنون تمام وظایف مدیر عامل به ریاست هییت مدیره این کارخانه بعنوان سر پرست واگذار شده است. و تا تعیین تکلیف سمت مدیر عاملی هدایت و پیگیری امور کارخانه توسط ایشان با جدیت صورت می گیرد. در طول این مدت با توجه به اشرافی که ریاست هئیت مدیره به مسائل مختلف کارخانه داشته اند خلاء و یا مشکلی در روند تولید و سایر امور مربوط به پرسنل بوجود نیامده است.ضمناً کلیه تعهدات کاری و پرسنلی شرکت مطابق روال انجام گرفته است و حقوق و عیدی پرسنل زودتر از موعد مقرر پرداخت گردیده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.