• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

چه دست هايي باعث مي شود مسجدسليمان گرفتار بحران مدیریت شود

  • کد خبر : 5380
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵

گماردن افراد توانمند به مسئولیت‌های کوچک و بالعكس و عدم استفاده از مدیران لایق و متعهد، باعث عقب ماندگي مسجدسليمان و مهاجرت نيروهاي توانمند بومي به كلان شهرها خواهد شد. اتفاقي كه اگر به آن توجه ويژه نشود به زودي به يك بحران جديد در مسجدسليمان مبدل خواهد شد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ سعيد مرادي: […]

گماردن افراد توانمند به مسئولیت‌های کوچک و بالعكس و عدم استفاده از مدیران لایق و متعهد، باعث عقب ماندگي مسجدسليمان و مهاجرت نيروهاي توانمند بومي به كلان شهرها خواهد شد. اتفاقي كه اگر به آن توجه ويژه نشود به زودي به يك بحران جديد در مسجدسليمان مبدل خواهد شد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ سعيد مرادي: علیرغم این که یکی از شعارها و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی در واگذاری مشاغل و مناصب مدیریتی، توجه به اصل شایسته سالاری می باشد، اما متاسفانه بعضی از مسئولین به این موضوع مهم توجه لازم را نداشته و صرفاً برای بقاء و به منظور اثبات خوش خدمتی به کسانی که وامدار آن ها هستند، دست به تعویض و عزل غیر منطقی مدیران شایسته دستگاههای اجرایی مي زنند. سوال اين است چرا مديران ارشد به این گونه جابجایی ها بی تفاوت هستند؟

چرا اجازه مي دهيم یک عده فرصت طلب، صرفاً برای تصاحب قدرت، این گونه نیرو های ارزشی و خدمتگزار را قلع و قمع نمایند. جابجايي هاي سياسي بيشترين ضربه را به مردم وارد مي كند، گماردن يا ابقاي افراد نالايق در پست هاي حساس مديريتي سبب کندی پیشرفت امور و نرسیدن به اهداف والا مي شود.

این انتظار از حضرت حجت الاسلام اميني امام جمعه محترم مسجدسليمان، سيد مجيد صالحي فرماندار محترم، همچنين جناب دكتر اسماعيل جليلي نماينده محترم در مجلس شوراي اسلامي می رود که نسبت به این گونه جابجایی ها حساسیت نشان داده و در عزل و نصب ها، نقش فعال خود را ایفا نمایند. حذف نیروهای لایق و کارآمد در عرصه‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فرصت‌های کلان و اساسی را از مردم شهرستان سلب مي كند.

چرا نیروهای لایقی که می‌توانند تعیین‌کننده باشند به دليل بي كفايتي بعضي مديران شهرستاني و يا استاني حذف مي شوند. چه دست هايي باعث مي شود مسجدسليمان گرفتار بحران مدیریت شود. گماردن افراد توانمند به مسئولیت‌های کوچک و بالعكس و عدم استفاده از مدیران لایق و متعهد، باعث عقب ماندگي مسجدسليمان و مهاجرت نيروهاي توانمند بومي به كلان شهرها خواهد شد. اتفاقي كه اگر به آن توجه ويژه نشود به زودي به يك بحران جديد در مسجدسليمان مبدل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 28در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 28
  1. مرادی جان سی چه تعرف اکنی قشنگ سی گویلت بگو منظورت زه ای دستها،دستها کینن،حالا قراره کی عوض بوه،.په مرما مدیر نالایق هم منه شهر داریم……نه اصلا.

  2. جناب آقای مرادی دوست عزیز ضمن عرض ادب واحترام پیرو یادداشت حضرتعالی به استحضار میرساند مسأله بحران مدیریت در شهرستان وساختار مدیریتی ایران و این‌که در برخی از عرصه‌های مدیریتی در شهرستان،استان وکشور، مدیران از تجربه‌ها و دانش کافی در عرصه‌های خود برخوردار نیستند را می‌توان از جنبه‌های گوناگون بررسی کرد. ضعف مدیریت‌ها در سال‌های اخیر را از آنجا می‌توان متوجه شد که به‌رغم سرمایه‌گذاری‌های هنگفت و اجرای هزاران طرح بزرگ و کوچک، اثرات اقتصادی آنها در کشور، متناسب با حجم سرمایه‌گذاری‌ها و اقدامات انجام شده نیست.
    چنانچه بخواهیم تعریف دقیقی از بحران بگوییم، باید آن را با توجه به تناسب شرایطی که افراد در آن هستند، تعریف کرد. بیشتر مدیرانی که در تصمیم‌گیری‌های کلان دخالت دارند، یا تجربه مدیریتی در بخش‌های کلان نداشتند و یا اگر داشتند، حیطه فعالیتشان در اندازه‌ای نبوده که قادر به مدیریت یک مجموعه کلان در حد وزارتخانه، سازمان‌ها،ادارات یا شرکت‌های بزرگ باشند.
    گاه تصمیم‌گیری اشتباه این مدیران ضعیف به دلیل فشار‌هایی است که از بیرون به این مسئولان وارد می‌شود. مدیرانی که استقلال تصمیم‌گیری در عرصه کاری خود را ندارند و تصمیماتشان وابسته به نظرات افراد یا احزاب حامی آنان است، افرادی هستند که به خاطر لیاقتشان به این مناصب نرسیدند و حتی در برخی مواقع، این افراد تنها بر این صندلی‌ها نشسته‌اند، اما عملا صاحب این مناصب نیستند.
    در دنیای امروزه، مدیریت را به شکل‌های گوناگون تعریف کرده‌اند و برای مدیریت کلان، استانداردهای گوناگونی گذارده‌اند، اما در سال‌های اخیر، بسیاری از مدیران، این استانداردها را ندارند و اگر هم باشند مدیرانی که دارای این استاندارد‌ها هستند، متأسفانه، در اندک زمانی از مجموعه خود کنار گذاشته شده و یا به آنها اجازه مشارکت در تصمیم‌گیری کلان را نداده‌اند.
    استفاده از مدیران غیر متخصص آن هم با توجه به وجود مدیران توانمند و متخصص که صاحب‌نظر در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی هستند و همواره در بیشتر نقاط کشور رد پایی از آنان را می‌توان دید که باعث پیشرفت‌های بزرگی در عرصه تخصصی خود شدند، به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، چراکه این، خود باعث بروز بحران‌هایی در عرصه تصمیم‌گیری‌های کلان می‌شود. متخصص عمران نباید وزیر کشاورزی شود، یک متخصص زراعت و یا خاکشناسی، نمی‌تواند معاون برنامه و بودجه و اقتصادی یک وزارتخانه سازمان و یا مؤسسه علمی باشد،یک پزشک نمی تواند رییس کل بانک مرکزی شود. فردی که صلاحیت وی در اندازه رئیس یک اداره یا مدیریت یک بخش کوچک است، نمی‌تواند رئیس یک سازمان بزرگ یا معاون یک وزارتخانه یا رئیس یک دانشگاه باشد.
    در پایان باید گفت، به طور کل و بنا بر روند عملکردها، می‌توان نتیجه‌گیری کرد که انتصاب مدیران ضعیف و کم تجربه به مسئولیت‌های بزرگ و همچنین گماردن افراد توانمند به مسئولیت‌های کوچک و استفاده نکردن از توانایی مدیران لایق و متعهد، سبب کندی پیشرفت امور و نرسیدن به اهداف والا شده است. از طرفی، می‌توان امیدوار بود در صورت استفاده از مدیران توانمند و متخصص در عرصه‌های تخصصی خودشان،نتایج بهتری به همراه آورد.

  3. سعيد جان متاسفانه اين اتفاق دارد در شهر ما مي افتد و صد البته سال هاست كه شهر ما دچار چنين مشكلي مي باشد. گذاشتن افراد كو چك در مديريت هاي شهرستان دردي ست كه مردم ما با آن دست به گريبانند و از اين مسئله داريم ضربه مي خوريم. اگر چه امروزه بيشتر عزل و نصب ها سياسي شده و به هيچ وجه بر اساس شايسته سالاري نمي باشد.

  4. اکثر افراد توانمند و متخصص مسجدسلیمان محکوم به مهاجرت از شهر هستند. نداشتن امکانات اولیه زندگی، بی توجهی  مسئولان شهر،استان،وکشور به مسجدسلیمان و مردمش و بی عدالتی در همه زمینه ها و اجحاف در حق مسجدسلیمان از سوی دولتها باعث بوجود آمدن یک جو ناامیدی و یأس در این شهر شد و بسیاری از خانواده های مسجدسلیمانی که حضورشان باعث پیشرفت و رونق شهر در همه زمینه های فرهنگی اقتصادی اجتماعی و غیره می توانست باشد بار سفر بسته و هر کدام به یک دیاری مهاجرت کردند.  
    و این بی عدالتی ها و تبعیض ها در حق مسجدسلیمان و مردمش متاسفانه بیشتر از انقلاب به این  به چشم می خورد.
    اما هنوز هم دیر نیست و مسئولان میتوانند کوتاهی های گذشته شان در حق مسجدسلیمان را جبران کنند و رضایت مردم این شهر را هم مثل شهرهای نورچشمی همچون اصفهان و مشهد و قم و کرمان و تهران را جلب کنند.

  5. متاسفانه يكي از اين حركت ها را امروز در شركت بهره برداري ديديم و شخصيت كاربلدي مثل مهندس ناصري از سمتش بركنار شد و همگان را در شوك فرو برد. مهندس ناصري يكي از شخصيت هاي بسيار محبوب و كار بلدي بود كه در يك حركت غير مديريتي و غير اصولي با چندين رده نزول از مديريت عمليات به رييس مهندسي و ساختمان تنزل يافت. اين جابجايي را به آقاي…….. تبريك عرض مي كنم! كه براي اين كار خيلي زحمت كشيد اما….

  6. اونايي كه اين كار رو كردند خودشون هم بايد بروند. غمت نباشه داش قباد.

  7. عسكر ظاهري، قباد ناصري نفر بعدي كيست؟

  8. عسکر ظاهری.قباد ناصری.عیدی وندی. همه باید عوض بشوند تا شاید به موریها بر بخورد هر چند برخی ها نیز از این موضوع خوشحال میشوند اما تا زمانی که اتحاد نداشته باشند همین آشه و همین کاسه. 

  9. اگر مديريت خوب بود و دكتر جليلي شعار هاي انتخاباتي خود را عمل ميكرد و دست به قوم گرايي شديد نميزد، حال وضع به گو نه اي ديگر بود. نه اينكه دو سال مانده به مجلس دهم. دو كانديد قبل و يك كانديد تازه وارد جلسات خانگي و مراسمات را اغاز كنند.

  10. با سلام . این قوم گرایی شدیدی که جدیدا” بر سر زبانها افتاده شگرد تبلیغاتی برخی از افراد است تا با این روش به اهداف خود برسند و متاسفانه برخی ندانسته با این گروه همصدا می شوند . لطفا” نگاهی به اسامی مسئولین این شهر بیاندازید تا به این موضوع پی ببرید .
    متشکرم

  11. جناب جلیلی با خواندن چند کتاب مدیریت و تعریف مدیریت از نوع بحران و یا … دردی دوا نمی شود.
    یکی از گزینه هایی که نماینده محترم مجلس برای مدیرعاملی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مطرح و به شدت حمایت کردند، واقعا جای بسی شگفتی و حیرت دارد!!مهندس قباد ناصری یکی ازمدیران دلسوز و زحمتکش این شهر بود. حذف یا برکنار کردن مدیرانی مثل مهندس ناصری نمره منفی در کارنامه دکتر جلیلی است. جلسات شبانه در بنگله…مربوط به نماینده محترم بایستی در جهت پیشرفت شهر باشد نه فقط در مورد عزل مدیران و افراد دلسوز شهر. بحران اینجاست که افراد شیفته قدرت اطلاعات نادرست در این بنگله به اطلاع نماینده محترم می رسانند. خداوند شاهد و ناظر همه امور است.

  12. جناب سهيل خان جناب جمشيد جليلي يكي از انسان هاي آگاه و فرهيخته مسجدسليمان است. به اعتقاد من هر كسي مسئول عملكرد خودش است. اگر از برادر ايشان انتقادي داريد لطفا به خودشان انتقال دهيد. آن كسي هم كه شما مي گوييد دكتر از او حمايت كرد بايد خواب مدير عاملي را ببيند. درست است كه عملكرد پيرامون و تصميماتي كه گرفته خصوصا در اين تصميم آخر بسيار او را زير سؤال برده و يك جو بدبيني نسبت به ايشان به وجود آورده است اما اين دليل نمي شود با رفتن ايشان آقاي….. بشود مدير عامل كه اگر اينگونه شود خودش يك فاجعه بزرگ است.

  13. شنيده ها حاكي از آن است از آنجا كه نام قباد ناصري به عنوان مدير عامل بعدي بر سر زبان ها افتاده بود چنين تصميمي در ارتباط با ايشان گرفته شده است.

  14. دوستان عزیز
    ترفیع و جابجایی و عزل و نصب هر کارمند دولتی از روی حساب و کتاب و با توجه به پرونده پرسنلی افراد صورت می گیرد. و هیچ وقت کسی که از روی یک سمت جابجا میشود به سمت پائین تر نمی رود مگر اینکه قبلا” بدون حساب کتاب روی آن سمت بالا گذاشته شده باشد و در آن سمت فاقد تخصص مرتبط و کارایي لازم باشد و یا این که خلاف و اشتباهی کرده باشد و اصطلاحا” تنزل رتبه داده شود.
    در ضمن شرکت نفت و هر اداره دولتی دیگر تیم فوتبال نیست که سلیقه ای باشد و کسی از بیرون بیاید و اعمال سلیقه کند و کارکنان را عزل و نصب کند و همه چیزی طبق مقررات تصویب شده انجام میشود حتی یک کارمند دولت را فکر نکنم مدیر مستقیمش بتواند بدون علت عزل کند چه برسد به افراد بیرونی مثل نماینده ها.
    اگر اینطور باشد که بی دلیل کسانی عزل شده اند آن افراد عزل شده (جابجا شده) می توانند به مدیریت های بالاتر تا تهران هم بروند و شکایت کنند و بگویند ما را بی دلیل از روی سمت برداشته اند.
    شایعه سازی و تهمت، بدون مدرک و منبع معتبر کار بسیار زشتی است که فقط از آدم های کوته فکر و منفعت طلب بر می آید کسانی که منافع شخصی شان را با چسبیدن به این و آن و هواداری بی دلیل از آنها و همچنین تخریب دیگران می خواهند کسب کنند نه بر اساس توانایی و زور بازوی خودشان.
    لطفا بجای این حرفها ……کمی هم به فکر شهر باشید و حرف هایتان در جهت منافع شهر باشد نه منافع شخصی تان. باید یقه نماینده و دیگر مسئولان شهر را را بگیرید و ازشان بخواهید که مثلا” فلان کار را برای شهر پیگیری کنند. نه اینکه به فلان مسئول مثلا” نماینده شهر توهین کنید و این تهمت ها را بدون مدرک و سند بهش بزنید. که صد البته این حرفها اگر هم درست باشند اما بی سند و مدرک باشند کک هیچ مسئولی را نمی گزد و فقط ارزش خودتان را کم می کنید و اگر هم نادرست باشند باعث دلسردی آن مسئولین می شود.
    خدایا به همه کسانی که در راه خدمت به این شهر و مردم تلاش می کنند صبر عطا بفرما و نگذار با حرفهای این افراد دلسرد بشوند.آمین.

  15. آقای بهمن تلاش برای حذف مدیران شهرستان و استان که نماینده به نوعی نگران حضورشان است بهترین دلیل برای نخبه کشی ورشد افراد نالایق و فاقد سوابق مدیریتی است آقای جلیلی متاسفانه عملکرد خوبی دراین زمینه نداشته است

  16. ضمن سلام وخسته نباشی خدمت همه دوستان و عزیزان
    یک نکته را لازم دیدم خدمت دوست گرامی «مسجدسلیمانی» عرض كنم. ایشان در ابتدای صحبت خود فرمودند: «ترفیع و جابجایی و عزل و نصب هر کارمند دولتی از روی حساب و کتاب و با توجه به پرونده پرسنلی افراد صورت می گیرد.» و بلافاصله در جملات بعدی فرمودند:«و هیچ وقت کسی که از روی یک سمت جابجا میشود به سمت پائین تر نمی رود مگر اینکه قبلا” بدون حساب کتاب روی آن سمت بالا گذاشته شده باشد و در آن سمت فاقد تخصص مرتبط و کارایی لازم باشد»
    به نظر بنده این دو نوع گفتمان با هم تناقض دارند. طبق ابتدای فرمایش ایشان اگر ترفیعات و عزل و نصب و… از روی حساب و کتاب و با توجه به پرونده پرسنلی صورت می گیرد. این تصور را بوجود می آورد که با دقت و طبق یک اصول تعریف شده و استاندارد کارها انجام می شود و با این تعریف خود بخود قسمت دوم گفته ایشان رد می شود که کسی جابجا نمی شود مگر اینکه قبلاً بدون حساب و کتاب روی سمت گذاشته شده باشد و فاقد تخصص و کارایی لازم باشد.
    البته می توان کار حساب شده و اصولی را به عنوان یک اصل که باید رعایت شود در نظر گرفت اما این بدان معنا نیست که در سازمان های دولتی علی الخصوص شرکت نفت انجام می شود.
    در مورد آقای قباد ناصری باید به عرض برسانم تا قبل از این اتفاق (عزل ایشان) بدون اغراق ایشان یکی از افراد توانمند و بدون حاشیه در حوزه ی کاری خود بوده اند که با توجه به اقدام اخیر ابهامات بسیاری بوجود آمده که نیاز به شفاف سازی و روشنگری توسط مدیر عامل محترم شرکت نفت دارد:
    1- آیا عزل ایشان به علت عدم صلاحیت و کارایی لازم بوده است؟
    2- آیا تخلفی از ایشان سر زده که اگر اینگونه باشد نه تنها باید توبیخ شوند بلکه در هیچ سمت دیگری نباید گمارده شوند که با توجه به احتمال تخلف مجدد کاری غیر حرفه ای و غیر عقلانی است.
    3- اگر این کار فقط یک حرکت سیاسی و تحت فشار جناحی بوده که آنهم بحث مفصلی است که باید مشخص شود.

  17. سلام خدمت عزیزان 
    من ازاساتیددانشگاه هستم وبدلایل کاری بامهندس ناصری مذاکراتی داشتم انصافا ایشان فردی باتجربه وآگاه ازمسایل عملیاتی شرکت نفت هستند این مشکل دخالت افراد صاحب نفوذ درجابجایی مسولین  کارآمد دردانشگاه هم وجود داشت که بحمدالله باآمدن دکتر رضایی فروکش کرده است.

  18. به نقل از آبدارچی بزرگ (پدر آبدارچی ) تلاشهای یکی از مدیران که دفتر کارش ……… بار نشست و دستهای پنهان که صحبتش را می کنیم این مدیر زحمتکش چند شغله میباشند. یک کلام:لحاف آقای ناصری رو ایشون سوزوندند.

  19. جناب آقای مرادی ! یکی از مهمترین رسالتهای یک رسانه اطلاع رسانی و شفاف سازی اطلاعات است چقدر خوب است که این رسانه با حفظ امانت داری و بصورت موردی به اینگونه تغییرات مدیریتی بپردازد یعنی با مقایسه توانمندیهای مسئول عزل شده با ناتوانی های مسئول نصب شده ، شفاف سازی کند از طرفی شورای شهر که بعنوان یک نهاد تاثیر گذار در اینگونه عزل و نصب ها میتواند ورود کند هم باید مورد سوال قرار گیرد زیرا اگرچه شورای شهر طبق قانون مسئول تعین شهردار است اما این امر رافع مسئولیت آنان در نظارت بر سایر عزل و نصب ها نیست زیرا شورای شهر ، شورای کل شهر است نه تنها شورای شهرداری !

  20. با سلام.به نظر نمیرسد هر کسی که در مسولیتی هست تا آخر عمر باید آنجا بماند.
    مگر این مسولیت ها سند خوردن به نام کسی؟نهایتا هر پستی 3تا 4سالباید جابجا شود .موضع گیری نکنید لطفا.

  21. با سلام. جناب آقاي مرادي تشكر مي كنم از اطلاع رساني هاي سريع و دقيقتان. من هر روز از سايت شما بازديد مي كنم . در قضيه آقاي ناصري آقايان مسئول حتي تا لحظه آخز نگذاشتند كسي مطلع شود تا بردن رو سايت. چون مي دانستند دارند چكار مي كنند. واقعيت اين است آقاي……. عامل اين كار بود. من معتقدم با اين كار هم او هم آقاي………. چاه خودشون رو كندند. واقعيت اين است گاهي يك اشتباه باعث مي شود خيلي از معادلات به هم بريزد و اين اشتباهي بود كه اين آقايان مرتكب شدند. متاسفم كه با نيرويي مثل آقاي ناصري چنين برخورد اهانت آميزي شد. واقعاً متناسفم.

  22. درود بر بچه هاي سايت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان. دست علي همراتون

  23. آقاي مهندس…. بهتر است هر چه زودتر خودت استعفا بدهي. همين.

  24. باسلام مجدد. فکر می کنم متاسفانه شهر ما در همه حوزه ها سیاست زده است. و هر کس دیگری هم نماینده این شهر شود همین مسائل وجود خواهد داشت تا زمانی که مطالبات ما اینگونه باشد که به جای مسائل کلان به تغییر افراد حتی در جاهای کاملا” تخصصی واکنش نشان داده هیچ گونه تحولی در این شهر دیده نخواهد شد. مگر نماینده یک شهر چقدر قدرت دارد که هر تغییری از مدیرکل گرفته تا آبدارچی فلان اداره اراده و خواست او باشد مگر در این کشور همه گوششان به نمایندگان مجلس است که او چه میخواهد و آنها همان کنند. چگونه هر ارتقایی در این شهر حاصل توانایی و استعداد خود اشخاص است و هرگونه ناکامی کار نماینده و دیگران. بیان اینگونه مسائل کار را برای نمایندگان ادوار دیگر حال هر کسی که باشد سخت خواهد کرد و باعث عقب ماندگی بیشتر شهرمان خواهد شد.

  25. قابل توجه عزیزانی که مطالب این سایت را مطالعه می کنند:
    یکی از مدیران شیفته قدرت آقای …….. با حرکاتی مرموز و ناخداپسندانه وبا حمایت عده ای از دوستانش آقای ناصری را از سمت مدیریت عزل و حالا هم صدا با دوستداران آقای ناصری و نوشتن کامنتهایی در دفاع از آقای ناصری، نوک پیکان را به سمت مهندس پیرامون سوق داده اند. آقای پیرامون به عنوان راس هرم بایستی متوجه باشند که عزل آقای ناصری یعنی الان همه در کوچه و بازار تبلیغات منفی بر علیه شماست. همه هم صدا شده اند که پست مدیر عاملی را از شما که فردی سالم و بی حاشیه هستید ،بگیرند.چنانچه شما در برابر این افراد ،خصوصا یکی از مدیران زیر مجموعه ات ……کوتاه بیایی و میدان را خالی کنی ،مدیونی و ما هیچ وقت شما را نمی بخشیم.لطفا با قاطعیت با این افراد شیفته قدرت و سیاسی کار برخورد کنید.ما به پاکی و صداقت شما اطمینان داریم.

  26. جناب دادگر عزیز سلام
    بنده گفتم:
    (ترفیع و جابجایی و عزل و نصب هر کارمند دولتی از روی حساب و کتاب و با توجه به پرونده پرسنلی افراد صورت می گیرد.و هیچ وقت کسی که از روی یک سمت جابجا میشود به سمت پائین تر نمی رود مگر اینکه قبلا” بدون حساب کتاب روی آن سمت بالا گذاشته شده باشد و در آن سمت فاقد تخصص مرتبط و کارایی لازم باشد.)

    خب تا اینجا این حرف فکر نکنم خلاف اون چیزی باشه که در قوانین و مقررات وجود داره و جابجایی ها و تغییر سمت ها بر همین اصول یعنی پرونده پرسنلی انجام میشه. یعنی وقتی یک کارمند روی یک سمت با رتبه مثلا” 17 است و چندین سال هم در آن سمت سابقه داشته است اگر قرار است جابجا شود به یک سمت با رتبه 16 نمی رود. مگر اینکه مشکلی وجود داشته باشد

    ضمنا” بحث ما این است که تا یک شخصی از سمتی تغییر می کند می گویند کار نماینده شهر است!
    خب آخه نماینده شهر چه کاری به مدیر عملیات نفت که کارش راهبری واحدهای فرآیندی و تولیدی شرکت نفت است داره؟! این سمت مگر سمت سیاسی یا اجتماعی یا غیره است؟! که جای نماینده را بخواهد تنگ کند؟ اگر چیزی میدونید که بقیه مردم نمی دونند پس با ارائه مدرک به ما هم بگید.

    ضمنا” بنده در ادامه حرفهام عرض کردم که اگر هم آن اشخاص محترم جابجا شده فکر می کنند با اعمال نفوذ از بیرون شرکت نفت سمتشان را از دست داده اند خب خیلی راحت می تونند بروند و به قسمت رسیدگی به شکایات کارمندان شکایت کنند و قضیه را روشن کنند و حقشان را بگیرند و بعد وقتی برگشتند سر سمتشان برای ما هم اعلام کنند که قضیه از این قرار بوده و فلان شخص اعمال نفوذ کرده بود و ما را جابجا کردند! اینطوری ما هم بهتر نماینده مون رو میشناسیم و در انتخابات بعدی بهتر تصمیم می گیریم.
    اما اینکه بدون آوردن دلیل و مدرک جو رو بخواهیم متشنج کنیم فایده ای ندارد.
    ضمنا” شما و عزیزان کامنت گذار این همه نظر دادید ولی نگفتید چه دلیلی داره یک نماینده بیاید و مدیر عملیات یک شرکت نفتی را جابجا کند؟
    همچنین نگفتید که چرا آقایانی که جابجا شدند نمی روند و به مسئولان بالاتر شکایت نمی کنند؟

    ببینید عزیزان، شما که ظاهرا” مدعی هستید قضیه را می دانید و مطمئن هستید این کار کار فلان شخص است و از طرفی هیچ مدرکی هم ارائه نمی دهید پس نباید انتظار داشته باشید دیگران فقط بر اساس
    یک ادعای بدون مدرک بقیه سریع باور کنند که حق با شماست.

    تنها راه اثبات این موضوع هم اینه که خود اون اشخاص جابجا شده بروند و به مسئولان بالاتر نفت اعتراض کنند و با ارائه مدارک محکم این قضیه را روشن کنند.

  27. با سلام و تشکر از مدیریت سایت
    من این مطالب که دوستان نوشته اند را مطالعه کردم و واقعا تعجب کردم و قطعا میگویم تغییر مدیریت ها در سطح های اینچنینی به نماینده مجلس که وظیفه خدمترسانی به 4 شهرستان را دارد مربوط نمیشود. برخی ها دارند جو سازی میکنند.از مطلب نوشتن در مورد برادر خوب و فعال جناب آقای ظاهری گرفته تا برادر ناصری و خیلی از عزیزان دیگر مثل آقای کریمی … عزیزان شما ها که خوب میداند تغییر و تحول ها در سطح کلان در حال انجام کدام قسمتش به نماینده ربط دارد؟خداوند داور خوبی است و هر گاه کسی بدون علم و اطلاع به زبان نوشته و یا اشاره چیزی به کسی نسبت دهد که واقعیت نباشد قطعا بهتان است و برادران مسلمان حتما میدانند بهتان گناهی بدتر از دروغ است…

  28. خوشا بحال افرادی که همه چیز رادرمدبنه فاضله برای خود تداعی مینمایند .امثال مسجدسلیمانی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.