• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
1

فرماندار مسجدسلیمان: اعتبار راه‌اندازی شرکت آلومینیوم و پتروشیمی مسجدسلیمان تأمین شد

  • کد خبر : 5375
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سیدمجید صالحی عنوان‌کرد: ايجاد این دو شرکت از سال 85 مصوب شده بود اما در این مدت به دلیل عدم تخصیص اعتبار اجرايي نشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: خوشبختانه طی سفر اخیر دولت یازدهم شرکت‌های آلومینیوم و پتروشیمی مسجدسلیمان به عنوان دو پروژه مهم خوزستان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سیدمجید صالحی عنوان‌کرد: ايجاد این دو شرکت از سال 85 مصوب شده بود اما در این مدت به دلیل عدم تخصیص اعتبار اجرايي نشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: خوشبختانه طی سفر اخیر دولت یازدهم شرکت‌های آلومینیوم و پتروشیمی مسجدسلیمان به عنوان دو پروژه مهم خوزستان معرفی و تامین اعتبار شدند.

فرماندار مسجدسلیمان بیان‌کرد: هم‌اکنون عملیات آماده‌سازی شرکت پتروشیمی در حال انجام است و برای فاز نخست این شرکت 140 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

صالحی تصریح‌کرد: 60 درصد از هزینه‌های ساخت فاز نخست شرکت آلومینیوم نیز توسط بنیاد مستضعفان و 40 درصد دیگر را وزارت صنعت، معدن و تجارت با عاملیت بانک صنعت و معدن تأمین می‌شود. این شرکت در قالب شرکت سهامی آلومینیوم کاوه خوزستان راه‌اندازی خواهد شد.

وی اظهارکرد: شرکت سهامی آلومینیوم کاوه خوزستان در دو فاز جداگانه 175 هزار تن با هدف تولید 350 هزار تن در سال شروع به کار می‌کند.

فرماندار مسجدسلیمان خاطرنشان‌کرد: اشتغال حاصل از شرکت پتروشیمی 4 هزار نفر به‌صورت مستقیم و 6 هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم است. فاز نخست شرکت آلومینیوم‌سازی نیز 8 هزار نفر اشتغال برای استان ایجاد می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. حالا چرا اسمش شرکت آلومینوم کاوه خوزستانه؟ آلودگی هایش مال مسجدسلیمان اسمش مال خوزستان..

  2. آقای فرماندار با سلام و خسته نباشید ، دستتان درد نکنه اما برای مسجدسلیمان با اینهمه آلودگیهای زیست میحطی ناشی از نفت و گاز بهتر است در زمینه های باغداری و دامپروری که هم دارای استعدادهای طبیعی مانند آب و مرتع است و هم از نظر علاقه و سوابق دارای استعدادها و پتانسیل های انسانی است فکری بشود، اینگونه طرحها بسیار ارزانتر و سهل الوصول ترند.

  3. جناب آقای صالحی فرماندار محترم این اخبار رو که نماینده وامام جمعه محترم شهرمان قبلا دادند.

  4. درود بر اقای صالحی

  5. آقای صالحی بهترین و فعال ترین فرماندار در استان خوزستان است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.