• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

بهروز مكوندي: نتوانستيم از موقعيت هايمان استفاده كنيم

  • کد خبر : 5371
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۷:۲۵

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پس از شكست تيمش مقابل راهيان كرمانشاه در هفته هفدهم ليگ دسته يك فوتبال كشور گفت: مجبور شديم دست خالي از كرمانشاه برگرديم. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مكوندي اظهار كرد: باوجود اين كه براي اين ديدار دو بازيكن‌مان را به دليل مصدوميت و يك بازيكن‌مان را به خاطر محروميت […]

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پس از شكست تيمش مقابل راهيان كرمانشاه در هفته هفدهم ليگ دسته يك فوتبال كشور گفت: مجبور شديم دست خالي از كرمانشاه برگرديم.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مكوندي اظهار كرد: باوجود اين كه براي اين ديدار دو بازيكن‌مان را به دليل مصدوميت و يك بازيكن‌مان را به خاطر محروميت در اختيار نداشتيم ولي احساس مي‌كرديم مي‌توانيم بازي خوبي ارايه دهيم و نتيجه لازم را كسب كنيم ولي متاسفانه برخلاف انتظارمان، بازي خوب پيش نرفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي عنوان كرد: ما نتوانستيم از دو، سه موقعيتي كه به دست آورديم، استفاده كنيم و راهيان كرمانشاه توانست از يك ضربه از راه دور به گل دست پيدا كند و در ادامه هم از تنها اندوخته خود تا پايان بازي خوب محافظت كرد.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: در ادامه بازي سعي كرديم بازيكنان خط حمله‌مان را تقويت كنيم ولي متاسفانه نتوانستيم به آن چه مدنظرمان بود، دست پيدا كنيم و مجبور شديم، دست خالي از كرمانشاه برگرديم.

وي درباره تيم كرمانشاه بيان كرد: اين تيم مقابل ما با انگيزه خاصي بازي كرد و به دنبال گرفتن نتيجه بود كه البته طبيعي است كه هر تيمي در شهر خود به دنبال كسب نتيجه باشد. ولي از اين كه بازيكنان مدام خود را روي زمين مي‌اندازند و اين موضوع در فوتبال متداول شده است، گله‌مند هستم. در اين بازي هم بازيكنان حريف خود را روي زمين مي انداختند كه فكر مي‌كنم بيش از 10 بار برانكارد وارد زمين شد و به نظرم آن نفراتي كه برانكارد را حمل مي‌كردند، بيشتر از بسياري از بازيكنان درون زمين خسته شدند.

مكوندي خاطر نشان كرد: به نظرم شكل بازي از طرف هر دو تيم زيبا نبود و چنگي به دل نمي‌زد. در كل بازي‌اي كه فقط دو، سه موقعيت داشته، خوب نبوده است. به هر حال من از تيمم بيشتر از اين انتظار داشتم و به نظرم تيمم اصلا خوب كار نكرد. در واقع وقتي نتواني گل بزني، بايد در زمين انتظار هر اتفاقي را داشته باشي. به هر حال اميدوارم، هم خودم و هم بازيكنانم از اين شكست درس گرفته باشيم و در بازي‌هاي آينده بتوانيم جبران كنيم.

وي درباره ديدار آينده تيمش مقابل ايرانجوان گفت: در مسجدسليمان ميزبان اين تيم هستيم. ايرانجوان هم‌اكنون با 28 امتياز صدرنشين گروه‌مان است. تيم خوبي است و قطعا باتوجه به شرايطي كه دارد، به دنبال صعود به ليگ برتر است. به هر حال ما هم طي چند بازي اخيري كه در شهرمان داشته‌ايم، هم خوب بازي كرده‌ايم و هم نتيجه لازم را به دست آورده‌ايم. قطعا در اين ديدار هم براي اين كه از تيم‌هاي بالاي جدول فاصله نگيريم، به دنبال پيروزي هستيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.