• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:
کشف و ضبط بیش از ۳۱ گرم هروئین در مسجدسلیمان/ متهم روانه زندان شد

  • کد خبر : 53628
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>کشف و ضبط بیش از ۳۱ گرم هروئین در مسجدسلیمان/ متهم روانه زندان  شد</span>

رویش زاگرس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان در گفت‌وگو با پایگاه خبری رویش زاگرس، از کشف و ضبط بیش از ۳۱ گرم هروئین خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری و مبارزه با رواج مواد مخدر، شناسایی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از موارد مورد تاکید دستگاه قضایی ست. دکتر […]

رویش زاگرس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان در گفت‌وگو با پایگاه خبری رویش زاگرس، از کشف و ضبط بیش از ۳۱ گرم هروئین خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری و مبارزه با رواج مواد مخدر، شناسایی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از موارد مورد تاکید دستگاه قضایی ست. دکتر رحمان بن سعید از بازداشت یک نفر توسط نیروهای نظامی و انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی خبر داد و گفت: یک متهم با بیش از ۳۱ گرم هروئین بازداشت و روانه زندان شده است.
دادستان مسجدسلیمان با بیان این که معضل مصرف مواد مخدر یک آسیب اجتماعی ست گفت: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر نیازمند عزم همگانی و مشارکت اجتماعی است. وی با اشاره به معضلات اعتیاد در جامعه افزود: اکثر سرقت های خرد توسط معتادان انجام می شود و تمام تلاش ما در شهرستان برای امنیت و آسایش مردم است و برخی از این افراد موجب برهم زدن امنیت روانی و مختل کردن آسایش مردم ‌و موجب خسارت برای شهروندان می شوند.
بن سعید تاکید کرد: انتظار این است که هر سازمانی به وظیفه ذاتی خود در این راستا عمل کند و با هم افزایی و انسجام در ریشه کنی اعتیاد گام برداریم. وی از شهروندان خواست در صورتی که اطلاعاتی از فروشندگان مواد مخدر دارند نیروهای نظامی و انتظامی را در جریان قرار دهند تا ان شالله شاهد جامعه ای سالم و جلوگیری از آلودگی فرزندان این مرز و بوم باشیم. دادستان مسجدسلیمان در پایان  از تلاش نیروی انتظامی شهرستان تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.