• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

پدر شهید والامقام “رضایی بابا احمدی” به فرزند شهیدش پیوست

  • کد خبر : 53612
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
پدر شهید والامقام “رضایی بابا احمدی” به فرزند شهیدش پیوست

رویش زاگرس:مرحوم حسن رضایی بابااحمدی پدر شهید والامقام صیفور رضایی بابا احمدی از شهدای گران‌قدر مسجدسلیمان به علت کهولت سن در سن ۸۱ سالگی دار فانی را وداع گفته و به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شهید صیفور رضایی بابااحمدی متولد سال ۱۳۴۶ در تاریخ ۴دی ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات […]

رویش زاگرس:مرحوم حسن رضایی بابااحمدی پدر شهید والامقام صیفور رضایی بابا احمدی از شهدای گران‌قدر مسجدسلیمان به علت کهولت سن در سن ۸۱ سالگی دار فانی را وداع گفته و به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شهید صیفور رضایی بابااحمدی متولد سال ۱۳۴۶ در تاریخ ۴دی ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت نائل گشت. مراسم تشییع مرحوم حسن رضایی بابااحمدی روز جمعه ۲۰ اسفند۱۴۰۰ در قطعه والدین شهدا چهاربیشه برگزار خواهد شد.

علیرضا شیخ رباط در پیامی درگذشت پدر شهید بابااحمدی راتسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت جانکاه مرحوم حسن رضایی بابااحمدی پدر گرانقدر شهید ارجمند« صیفور رضایی بابااحمدی» از ستارگان درخشان هشت سال دفاع مقدس موجب تأثر و تالم فراوان شد.

رجاء واثق دارم نام پدر مومن، انقلابی و ولایی که با نام و حماسه‌آفرینی سترگ فرزند برومند و فداکارشان عجین شده است، در حافظه تاریخی میهن اسلامی و شهرستان مسجدسلیمان ماندگار و اهتمام مردم این دیار غیور پرور را به تربیت انسان‌های مجاهد و آماده ایثار و جانفشانی در عرصه‌های دفاع از استقلال، تمامیت ارضی، امنیت ملی و آرمان‌های متعالی و عزت آفرین اسلام ناب محمدی (ص) و ایران عزیز را یادآور و وجه همت آنان قرار خواهد داد.

این مصیبت را به بیت معظم شهید رضایی بابااحمدی و آحاد ارادتمندان به خانواده های مکرم شهدا تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزند شهیدش و برای داغدیدگان و سوگواران مکرم صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=53612

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.