• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

آزاده و جانباز مسجدسلیمانی دوران هشت سال دفاع مقدس درگذشت

  • کد خبر : 52839
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
آزاده و جانباز مسجدسلیمانی دوران هشت سال دفاع مقدس درگذشت

رویش زاگرس: حاج چراغعلی ارزانی آزاده و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  حاج چراغعلی ارزانی جانباز ۵۰ درصد متولد ۲۰ فروردین سال ۱۳۲۷  در منطقه عین خوش به اسارت نیروهای بعثی درآمد و پس از تحمل  ده سال اسارت […]

رویش زاگرس: حاج چراغعلی ارزانی آزاده و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس  حاج چراغعلی ارزانی جانباز ۵۰ درصد متولد ۲۰ فروردین سال ۱۳۲۷  در منطقه عین خوش به اسارت نیروهای بعثی درآمد و پس از تحمل  ده سال اسارت و شکنجه های دشمن بعثی در تاریخ ۳۱ مرداد سال ۶۹ آزاد گردید. مراسم تشییع،سومین و هفتمین روز ایشان روز  جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در قبرستان سرشوادان مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

علیرضا شیخ رباط رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در پیامی درگذشت این آزاده و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت. مت نپیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم جانباز و آزاده سرافراز حاج چراغعلی ارزانی

جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد می‌باشند که تداوم‌بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به‌ویژه در میان نسل‌های آینده‌ساز انقلاب اسلامی هستند. ایثارگران بزرگواری که در دفاع از ارزش‌ها و کیان اسلامی، از بهترین و ارزشمندترین سرمایه‌های خود گذشتند و بدون شک نام و یاد جاودانشان به‌عنوان اسوه و الگوی صبر و فداکاری برای همیشه در صفحه زرین سراسر حماسه و سرافرازی مردمان این سرزمین می‌درخشد.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی و آرزوی صبر و اجر جزیل برای شما خانواده معظم و بازماندگان معزز، امیدوارم روح بلند آن جانباز و آزاده فداکار و انقلابی در جوار ارواح پاک طیبه شهدا، مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.