• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

پلمب دو داروخانه در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 52778
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
پلمب دو داروخانه در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از پلمب دو داروخانه در این شهرستان به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد. دکتر شرفی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع پیک جدید کرونا و تشدید بازدیدها از اماکن دولتی و خصوصی دو داروخانه […]

رویش زاگرس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از پلمب دو داروخانه در این شهرستان به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد. دکتر شرفی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود:
در پی وقوع پیک جدید کرونا و تشدید بازدیدها از اماکن دولتی و خصوصی دو داروخانه و یک کیوسک عرضه مواد غذایی به دلیل عدم رعایت پروتکل ها و موازین بهداشتی در گشت مشترک کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت و پلیس اماکن پلمب شد.
وی ادامه داد: با توجه به این که داروخانه ها جزو گروه شغلی هستند که مشمول اعمال محدودیت نمی باشند و عموم مردم به آن مراجعه دارند؛ بایستی فاصله گذاری اجتماعی را با جدیت رعایت کنند در غیر این صورت با جدیت با آن ها برخورد خواهد شد.
سرپرست بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به آمار افزایش بیماران سرپایی و بستری ناشی از سویه جدید اُمیکرون در کشور تاکید کرد: عادی انگاری و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شروع پیک ششم کرونا تأثیر بسزایی داشته و باید تدابیر لازم اندیشیده شود. وی ادامه داد: با توجه به موارد گفته شده، هشهریان عزیز باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و تزریق واکسن هرچه زودتر اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درمانگاه ولیعصر خودش مرکز کروناست! وحشتناک شلوغه و توی اتاقای پزشکاش هم که هیچ تهویه‌ای نیست!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.