• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

دستگیری عامل انتشار فیلم‌های خصوصی در فضای مجازی

  • کد خبر : 52769
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
دستگیری عامل انتشار فیلم‌های خصوصی در فضای مجازی

رویش زاگرس:  فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: فردی که کلیپ شخصی یکی از شهروندان را در فضای مجازی انتشار داده بود توسط مأموران پلیس فتا شهرستان شناسایی و دستگیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند” فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ، بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر […]

رویش زاگرس:  فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: فردی که کلیپ شخصی یکی از شهروندان را در فضای مجازی انتشار داده بود توسط مأموران پلیس فتا شهرستان شناسایی و دستگیر شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند” فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ، بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ساخت و انتشار کلیپی از وی در فضای مجازی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام کارهای تخصصی عامل انتشار کلیپ را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان تصریح کرد: فرد دستگیر شده که از آشنایان شاکی می باشد در بازجوئی‌های پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را خصومت شخصی با شاکی بیان داشت. سرهنگ بهاروند در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: پلیس فتا سایه ساز امنیت در فضای سایبری است و از شهروندان نیز انتظار می رود به منظور پیشگیری از چنین مواردی از اعتماد نابجا به دیگران و از در اختیار گذاشتن اطلاعات محرمانه خود از قبیل فیلم و تصاویر شخصی به شدت خود داری کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.