• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت روز زن
مراسم تقدیر از مادران اتیسم در منطقه گردشگری چم آسیاب برگزار شد+ تصاویر

  • کد خبر : 52663
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت روز زن</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مراسم تقدیر از مادران اتیسم در منطقه گردشگری چم آسیاب برگزار شد+ تصاویر</span>

رویش زاگرس: به مناسبت میلاد با سعادت صدیقه کبری حضرت فاطمه(س) و بزرگذاشت روز زن مراسم تقدیر از مادران اتیسم در منطقه گردشگری چم آسیاب برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مراسم که با حضور جمعی از خانواده های اتیسم، مسئولین و فعالین اجتماعی شهرستان برگزار شد به تعدادی از مادران […]

رویش زاگرس: به مناسبت میلاد با سعادت صدیقه کبری حضرت فاطمه(س) و بزرگذاشت روز زن مراسم تقدیر از مادران اتیسم در منطقه گردشگری چم آسیاب برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مراسم که با حضور جمعی از خانواده های اتیسم، مسئولین و فعالین اجتماعی شهرستان برگزار شد به تعدادی از مادران اتیسم هدایایی توسط شهرداری و خیرین اهداء گردید.

همچنین تعدادی لباس گرم نیز میان دختران اتیسمی توزیع گردید. ورناصری رئیس اداره بهزیستی مسجدسلیمان در سخنانی اظهار کرد: بیش از سه هزار نفر معلول و حدود ۷۰ نفر از طیف اتیسم تحت پوشش بهزیستی قرار دارد وی تاسیس مرکز روزانه آموزشی اتیسم و موسسه نغمه موعود اتیسم را بخشضی از فعالیت های این اداره جهت رفع مشکلات جامعه اتیسم عنوان کرد و گفت: پیگیر تاسیس مرکز شبانه روزی اتیسم نیز هستیم که از سرپرست محترم شهرداری و اعضای شورای شهر تقاضا داریم در خصوص نصب تجهیزات و محصور کردن پارک اتیسم در مسیر نمره۸ به بی بی یان با ما همکاری کنند. از خیرین و نیکوکاران محترم نیز می خواهم همچون گذشته با اداره بهزیستی همکاری داشته باشند.

لازم به ذکر در این مراسم شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان،  شهرداری شورای شهر، و اقای کورش زنگیان مدیریت منطقه گردشگری چم آسیاب همکاری داشتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.