• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

روزهای آشفته نفت ‌مسجدسلیمان!/ با این روند تمام آروزهای هواداران نفت بختیاری به فنا می رود

  • کد خبر : 52518
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
روزهای آشفته نفت ‌مسجدسلیمان!/ با این روند تمام آروزهای هواداران نفت بختیاری به فنا می رود

 سوال مهم هوادارن این است که هیات‌مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان چه کسانی هستند و  نقش آن‌ها در اتفاقات رخ داده برای این تیم چه بوده است؟ رویش زاگرس: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری نمی‌کند. باشگاه نفت‌مسجدسلیمان پس از پایان لیگ بیستم، قصد داشت با انتخاب زودهنگام سرمربی، کار خود […]

 سوال مهم هوادارن این است که هیات‌مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان چه کسانی هستند و  نقش آن‌ها در اتفاقات رخ داده برای این تیم چه بوده است؟

رویش زاگرس: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری نمی‌کند. باشگاه نفت‌مسجدسلیمان پس از پایان لیگ بیستم، قصد داشت با انتخاب زودهنگام سرمربی، کار خود را برای حضور در لیگ بیست و یکم خیلی زودتر از تیم‌های مدعی آغاز کند؛ وعده‌ای که مدیرعامل سابق این باشگاه داد اما نه تنها خود او در این سمت نماند بلکه در مدت زمان مدیرعاملی او، مربیان دائما روی نیمکت نفت در آمد و رفت بودند و نفت‌مسجدسلیمان نه تنها فصل متفاوتی را شروع نکرد، بلکه با اقدامات دیرهنگام، تمرینات این تیم ۲۰ روز مانده به شروع لیگ برتر آغاز شد.

آمدن کمالوند به نفت مسجدسلیمان از همان ابتدا با قهر و آشتی همراه بود و این نوید را می‌داد که این مربی با توجه با سابقه‌اش در دیگر تیم‌ها، در نفت هم خیلی ماندگار نباشد اما او با وعده‌های قشنگ آمد و دل هواداران را خوش کرد تا شاید نفت فصل خوبی داشته باشد. کمالوند این وعده را داده بود که نفت از هفته‌های سوم یا چهار لیگ کم‌کم وضعیت‌ بهتری به خود می‌گیرد اما نه تنها این وعده هیچ وقت رنگ واقعیت به خود نگرفت، بلکه نفت با نتایجی ضعیف در پایان هفته چهاردهم، در رده پانزدهم قرار گرفته است.

بعد از بازی نفت آبادان در دربی خوزستان نیز یک حرکت از سوی هواداران نفت (درگیری لیدرها با برخی بازیکنان و کمالوند) لازم بود تا فراز کمالوند که به واسطه نتایج ضعیف تیمش، از قبل از این دیدار دیگر میلی به ماندن در نفت نداشت، خود را آماده موضع‌گیری و جدایی از تیم کند. موضوعی که باعث شد او صراحتا به باشگاه اعلام کند، دیگر نمی‌خواهد بماند و حتی شب گذشته برگه فسخ قرارداد را هم امضا کرد و به تهران بازگشت. کمالوند در این مدت در مصاحبه‌های خود با عنوان کردن حرف‌های تکراری که تمرینات تیم دیر شروع شد و فصل بدنسازی نداشتیم یا داوری‌ها خوب نبوده است، به نوعی فرار رو به جلو داشت.

جدا از عملکرد این سال‌های کمالوند در مربیگری که چندان در تیمی نتواسته روند ثابت و ماندگاری داشته باشد، باشگاه نفت ‌مسجدسلیمان هم در سال‌های اخیر نتوانسته در انتخاب سرمربی تیم خود، چندان موفق عمل کند و آمد و رفت‌های مربیان بسیار به این تیم، نفت را به زنگ تفریح دیگر تیم‌ها تبدیل کرده است. موضوعی که به نداشتن چارچوب خاص در این باشگاه برمی‌گردد که تنها نامش یک باشگاه حرفه‌ای در لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران است.

در تمام این سال‌ها سوال مهم این بوده است که هیات‌مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان چه کسانی هستند و اصلا نقش آن‌ها در اتفاقات رخ داده برای این تیم چه بوده است؟ آیا مدیریتی برای ایجاد آرامش در این تیم و فراهم کردن شرایط لازم برای نفتی‌ها در مسجدسلیمان صورت گرفته است؟ بعضا در پی همین نامدیریتی‌ها، نفت حتی از داشتن یک زمین تمرینی مناسب در شهر مسجدسلیمان نیز محروم بوده و تمرینات خود را اهواز یا تهران انجام می‌دهد. در این باشگاه تمام کار در حال حاضر بر دوش یک نفر یعنی سرپرست باشگاه است.

نفت‌مسجدسلیمان در حال حاضر روزهای آشفته‌ای را سپری می‌کند. این تیم در آستانه بازی هفته پانزدهم با استقلال تهران است اما نمی‌داند سرمربی دارد یا نه. وضعیتی که همراه با سکوت مسئولان ورزشی خوزستان نیز همراه بوده است. همان مسئولانی که با صعود نفت به لیگ برتر، برای گرفتن عکس، ژست گرفتند و وعده کمک دادند و بعد نیز برای همیشه خود را کنار کشیدند و رفتند.

اما به نظر می‌رسد اگر وضعیت نفت مسجدسیلمان به همین روال ادامه پیدا کند، این احتمال وجود دارد که تنها دارایی و دلخوشی مردم مسجدسلیمان که از داشتن امکانات شهری و رفاهی مناسب، محروم هستند، به لیگ یک سقوط کند و تمام آروزهای این مردم نیز به فنا برود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.