• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
1

ورود دادستانی به ساخت و ساز در کوچه پزشکان
دادستان مسجدسلیمان: تا اطلاع ثانوی از ساخت و ساز در کوچه پزشکان جلوگیری شد

  • کد خبر : 52371
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>ورود دادستانی به ساخت و ساز در کوچه پزشکان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دادستان مسجدسلیمان: تا اطلاع ثانوی از ساخت و ساز در کوچه پزشکان جلوگیری شد</span>

رویش زاگرس: دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان گفت: تا اطلاع ثانوی از ساخت و ساز کار در کوچه پزشکان جلوگیری شد. دکتر رحمان بن سعید دادستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر گفت: علیرغم این که فرد مورد نظر مدعی ست دارای پروانه ساخت می باشد اما به دلیل […]

رویش زاگرس: دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان گفت: تا اطلاع ثانوی از ساخت و ساز کار در کوچه پزشکان جلوگیری شد. دکتر رحمان بن سعید دادستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر گفت: علیرغم این که فرد مورد نظر مدعی ست دارای پروانه ساخت می باشد اما به دلیل آن که این ملک در حریم برق قرار دارد و این خلاف قانون است تا تعیین تکلیف نهایی از ادامه ساخت و ساز در این محل جلوگیری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با جدیت با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

رحمان بن سعید با بیان این که پس از تماس های مکرر شهروندان مبنی بر ساخت و ساز و مسدود کردن کوچه پزشکان ریاست محترم دادگستری و بنده از مکان مورد نظر بازدید و علیرغم آن که فرد مورد نظر مدعی ست پروانه ساخت و رای دیوان عدالت اداری را دارد اما به دلیل آن که این مکان در حریم برق قرار دارد دستور توقف کار صادر تا این موضوع بصورت دقیق مورد بررسی و تصمیم گیری شود.

دکتر بن سعید در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد فرا از موضوع مورد اشاره بنا بر قانون اشغال و سد معبر عمومی برای کسب و سکنی یا هر عنوان دیگر ممنوع است و دادستانی با افرادی که به هر دلیل قصد دارند حریم پیاده روها را اشغال و یا مسیولانی که بدون در نظر گرفتن این حرایم برای اشخاص مجوز صادر کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.
دادستان مسجدسلیمان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز دادستانی را در جریان بگذارند و اطمینان داشته باشند که موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=52371

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. باتشکر ازدادستان محترم.

  2. دادستان محترم
    مشکل یه کوچه یا خیابون نیست
    کل شهر مشکل داره زمین خواری توشهر بی داد می کنه شب می خوابی صبح بلند میشی ستون زدن مشکل اصلی شهرداری که زمین داده اجازه ساخت داده از جای دیگه با سو استفاده از عکس رهبر و سردارسلیمانی. در مغازه و دیوارها باعث میشن زمین بگیرن. باید سیستم شهرداری درست بشه مشکل شهرداری زد و بند پارتی بازی نابود کننده این نهاده دولتی شده.

  3. باسلام.درود بر دادستان محترم، متاسفانه به جز کوچه پزشکان در اکثر نقاط شهرستان نیر این مشکل وجود دارد و‌ تعدادی از افراد ساختمان خود را در حریم پیاده رو و حتی به طور باورنکردنی در حریم سواره رو ساخته اند، ضعف ارگان های ناظر مانند شهرداری محترم در این زمینه مشهود است، و در حالتی بسیار عجیب و غیر عادی مدام این سوال به ذهن می آید که چه طور به این جور ساخت و سازها و این تخلفات و تجاوزات به حریم عمومی، پروانه ساخت و مجوز اعطا شده است؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.